Ketkä julkkikset ovat kokeilleet onneaan levylaulajina ja aika pian tajunneet unohtaa koko jutun? Itsellä tulee mieleen ainakin Timo T.A. Mikkonen, Taneli Mäkelä ja Eija Vilpas.
Julkkikset laulajina?
10
224
Vastaukset
- nämäkin
Kari Salmelainen,Jorma Uotinen ja Teuvo Loman
Enemmän tulee mieleen sellaisia julkkiksia jotka eivät ole tajunneet lopettaa laulamista yhteen levyyn. Kuten : Matti Nykänen, Sakari Kuosmanen, Martina Aitolehto, Tony Halme, Jope Ruonansuu....
- ja nämä...
Johanna Raunio, Pia Nykänen, Hantta Krause (nyk. Wilma Schlizewski), Jyrki Hämäläinen (r.i.p.), Anu Hälvä, Merja Larivaara, Katriina Honkanen, Risto Autio...onhan näitä...eikös Helena Lindrenkin ole levyttänyt...?
- Juntti juu
Pirkka-Pekka Petelius, urheilijoista Ringa Ropo ja se toinen juoksijatyttö ("Juokse pois") sekä Jari Isometsä ("Karpaasi on jätkä raju, varmaan kohta menee taju" tms.).
- 2+7
Heikki Kinnunen, on levyttänytkin
- Retkuilija
Janina Frostell.
- tässä näitä
Miisa ja Armi Aavikko. Ja Chris Owenin mukaan Miisa ei edes itse sitten laulanutkaan levyillään...
Toi Larivaara on aivan järkky, vaikea mieltää "laulajaksi". Sitten se risteilyisäntä, oisko nimi Petri Lehtinen ja missi Essi Pöysti. Kamalaa kuultavaa. - Anti Liinilä
Tapsuliini Kansa. Tosin hän ei unohtunut juttua. Valitettavasti. Toinen törkyturpa on palstamme Justiinax, eli Justinax Liinilä. Esiintynyt nimellä Muna Karita. Järkkyä. Gilla Tähti-Liinilä , palstamme toinen tähtitieteilijä, on kolmas tapaus. Esiintynyt nimellä Helka Hynninen. Järkkyä.
- vvvvnggdgsZdassaA
v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817