Mitäs hyviä yökerhoja/pubeja porista löytyy? PK on kuulemma hyvä paikka, onkohan näin?
Baarikierroksella
11
500
Vastaukset
- pyllyhiki
ei
- topomppo
baarikärpäseen kannattaa mennä
- juåppå
CityPub on kaupungin ykkönen!
Onko se niitä paikkoja mihin mennessä pitää olla rokotukset kunnossa? Nimi kuulostaa siltä että kyseessä on paikallisten pulsujen kokoontumispaikka. Ei siinä mitää, kaissitä siinä seuras ollahan muutaman vuoden päästä ittekki.
- city-maasturi-masa
city pubbi = kansainvälinen meininki, reilut ja hyvät sapuskat, porin kansainvälisen viiniklubin kantapaikka, aistikkaat viinit, täyteläiset drinkit, erikoisoluita ....
- juuperlis..
PK,soma, bar kino, cabaret, monttu on ihan ok paikkoja. PK paras kyl.
Sit amarillo, pub 92, passion, tullibaari on kans siedettäviä klo2 asti auki olevia paikkoja.
Mitenkään morkkaamatta muita paikkoja.. - joku
Paras paikka oli DU. Sekin sitten lopetti. Passion on ihan jees. Cabarettiin ei kannata mennä jos ei jaksa kattella porvari pentuja.
- Porvairi
Porvaripennut on Somassa.
- Krouvii
Ahlaisten Kyläkrouvi
- vieläkö semmonen
hyvätissinen isopyllynen muija on siel myymäs..aikunen nainen? ei mikään kimuli?
- lgtfcdit
Pk ihan hyvä, ellei poket onnistu pilaamaan sun iltaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607594- 1314297
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313635- 212958
- 272533
- 232522
- 472100
- 252090
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732051- 321998