... että minkä ihmeen takia melkein kaikista shinyista ja legendaarisista vaaditaan nykyään alitasoisia mahdottomuuksia (Zekrom/ Reshiram, Kyurem, 5. sukupolven startterien tokat/ vikat muodot, Boldore, ym.)? Itse kun pelaan enimmäkseen keskenäni, joten minulla ei mitään ihmeellisiä vaihdokkeja ole - mitä nyt joskus onnistaa.
Osaako joku valaista...
3
262
Vastaukset
- Quaza
Moi!
Olen ihmetellyt samaa. Diamondissa ja Pearlissa pystyi kloonaamaan GTS:n avulla, joten silloin oli järkeä pyytää mahdottomuuksia, jotta kloonaamisen pystyi suorittamaan rauhassa, ilman että Pokémonisi vaihdettaisiin pois. Platinumista lähtien tämä ei kuitenkaan enää onnistu, joten B/W:ssä näiden tarjouksien pitäisi olla harvassa. Jostain syystä näin ei kuitenkaan ole... ilmeisesti pienet lapset pitävät hauskana ideana tukkia GTS noilla mahdottomilla pyynnöillä, tai sitten he ovat nähneet niitä ja he luulevat, että niitä on oikeasti olemassa ja että niistä saisi vaihdettua hyviä Pokémoneja...
Jos haluat vaihtaa, suosittelen esimerkiksi tätä: http://pkmn.foorumi.eu/viewforum.php?f=17- samiel999
Nääh.
Ei kyllä huvita luoda taas uutta käyttäjää - on nykyisellään ihan tarpeeksi.
Siksi toisekseen, aika moni haluaa vain parasta tai shinyja ja itsellä on enimmäkseen vain tusinatavaraa... - ikkremimin niäpnirääv
samiel999 kirjoitti:
Nääh.
Ei kyllä huvita luoda taas uutta käyttäjää - on nykyisellään ihan tarpeeksi.
Siksi toisekseen, aika moni haluaa vain parasta tai shinyja ja itsellä on enimmäkseen vain tusinatavaraa...Miten voi kloonata d/p:ssä gts:n avulla. Toimiiko platinumissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2345463Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233800Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182304Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852172Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1311173Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1221040- 34940
- 161817