Egypti rakastettuni

Absolutisti

Pikkuisena haaveilin, ja isona toteutin Egyptin matkat. Nyt maaliskuussa jo 25 kerta, eikä yhtään negatiivistä reissua. Ainoa negatiivisyys että aika kuluu liian nopeasti. En ole untamo tiedän että siellä on kaikenlaisia ihmisiä, kuten täällä koto suomessakin. Eihän sielläkään kaikkien kanssa tarvitse seuraa pitää, en pidä täälläkään.Minua miellyttävä ero heissä suomalaisiin on , HYMYILEVÄT kasvot, jos hymy on aito, niin siellä harvoin on vihan tunne takana. Kauniit silmät ja näiden "sielun peilien" takana näkyy rakkaus ihmiseen, joka ei merkitse seksiä, ne ovat heille kaksi eri asiaa.Siellä minulla on ollut turvallisempaa liikkua kuin täällä kaupungeissa.Suomessa en menisi yksin satamiin, rautatieasemille,hiljaisille kujille,Egyptissä en koskaan ole kohdannut uhkia, vaikka olen paljon liikkunut yksin myös öiseen aikaan. Piste iin päälle siellä on lämmin aurinko ja tuoreet hedelmät!! Vinkki syökää GUAVA hedelmää ja mehua ei ole muuten vedellä laimennettua , niin vältytte suuremmilta vatsavaivoilta. Minä en ikinä saa siellä löysää mahaa paremminkin toisin päin. Antoisaa Egyptin matkailua, suvatsevaisella asenteella.

2

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekita

Olemme sinun kanssasi täysin sa matkamaa mieltä Egyptistä ja ihmisistä siellä! Meillä on vasta edessä14 matka sinne ja 8 matka El Gounaan Rihana Resorttiin maaliskuun loppupuolella!

• Epykti Epykti

Luxorissa ainakin oli ystävällisiä hymyileviä ihmisiä. Aurinkoa ja vanhaa kulttuuria.
      Kaipaan sinne takaisin. Olisi kiva käydä nyt vallankumouksen jälkeen katsomassa tuttuja paikkoja ja ihmisiä.
      Milloinkahan Suomesta taas suoria lentoja Luxoriin?
      Mahtavaa ruokaa, joka monissa ravintoloissa todella halpaa. Halpaa viiniä ja hyvää olutta. Aurinkoisia hymyileviä kasvoja. Minttuteetä ja rauhallista tinkaamista, kaupankäynti ja tinkaaminen on egyptiläisille kuin seurustelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      69
      5407
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      284
      5353
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4045
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2850
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2457
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2050
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2010
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1737
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1271
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1118
    Aihe