Egypti rakastettuni

Absolutisti

Pikkuisena haaveilin, ja isona toteutin Egyptin matkat. Nyt maaliskuussa jo 25 kerta, eikä yhtään negatiivistä reissua. Ainoa negatiivisyys että aika kuluu liian nopeasti. En ole untamo tiedän että siellä on kaikenlaisia ihmisiä, kuten täällä koto suomessakin. Eihän sielläkään kaikkien kanssa tarvitse seuraa pitää, en pidä täälläkään.Minua miellyttävä ero heissä suomalaisiin on , HYMYILEVÄT kasvot, jos hymy on aito, niin siellä harvoin on vihan tunne takana. Kauniit silmät ja näiden "sielun peilien" takana näkyy rakkaus ihmiseen, joka ei merkitse seksiä, ne ovat heille kaksi eri asiaa.Siellä minulla on ollut turvallisempaa liikkua kuin täällä kaupungeissa.Suomessa en menisi yksin satamiin, rautatieasemille,hiljaisille kujille,Egyptissä en koskaan ole kohdannut uhkia, vaikka olen paljon liikkunut yksin myös öiseen aikaan. Piste iin päälle siellä on lämmin aurinko ja tuoreet hedelmät!! Vinkki syökää GUAVA hedelmää ja mehua ei ole muuten vedellä laimennettua , niin vältytte suuremmilta vatsavaivoilta. Minä en ikinä saa siellä löysää mahaa paremminkin toisin päin. Antoisaa Egyptin matkailua, suvatsevaisella asenteella.

2

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekita

Olemme sinun kanssasi täysin sa matkamaa mieltä Egyptistä ja ihmisistä siellä! Meillä on vasta edessä14 matka sinne ja 8 matka El Gounaan Rihana Resorttiin maaliskuun loppupuolella!

• Epykti Epykti

Luxorissa ainakin oli ystävällisiä hymyileviä ihmisiä. Aurinkoa ja vanhaa kulttuuria.
      Kaipaan sinne takaisin. Olisi kiva käydä nyt vallankumouksen jälkeen katsomassa tuttuja paikkoja ja ihmisiä.
      Milloinkahan Suomesta taas suoria lentoja Luxoriin?
      Mahtavaa ruokaa, joka monissa ravintoloissa todella halpaa. Halpaa viiniä ja hyvää olutta. Aurinkoisia hymyileviä kasvoja. Minttuteetä ja rauhallista tinkaamista, kaupankäynti ja tinkaaminen on egyptiläisille kuin seurustelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37