Mulla oli tähystys viikko sitten ja alotin heti gluteenittoman ruokavalion, ohutsuolen kunnon huomas heti siis. Nyt askarruttaa toi mun työ! Eli mä oon leipuri ja työssä hirvittävä jauhopöly. Kuinkahan paljon mun elimistöön joutuu gluteenia työssä kun hengitän sitä? Lääkäri ei osannu tohon sanoo mitään, mut kukahan tietäis? Ravitsemusterapeutti- aika mulla jo on että täytyy siltäkin kysellä. Harmittaa jos mä tarkasti yritän olla gluteenittomalla ruokavaliolla ja kuitenkin elimistöön joutuu gluteenia omasta tahdosta riippumatta. Mun keliakia aikas oireeton, käsissä näppylää ja lieviä vatsa-oireita... parin vkon päästä koepala-tulokset.
Siispä jos jollain on jotakin tähän leipomotyö-keliakia juttuun tietoo niin ois tervetullutta =)
Leipomotyö - keliakia
jauhopeukku
1
1095
Vastaukset
- kelikeli aakikko
En usko että juuri haittaa koska hengitettäessä ei vatsaan mene paljon mitään siis et juuri niele sitä pölyä kovin suuria määriä,jos olisit allergikko niin olis eri asia
esim.lapseni on maito allergikko, hän saa oireita pölisevästä maitojauhetta sisältävästä gluteenittomasta jauhosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714