Nämä ahneet susi- ja karhupelkurit märisevät ja ruikuttavat alvariinsa. Juopot ja laiskat punaniskat vinkuvat petojen kaameutta ja lypsävät yhteiskunnalta härskisti rahaa juopotteluunsa ja joutenoloonsa. Nämä keskimääräistä tyhmemmät loiseläimet pitävät elukoitaan irrallaan yhteisillä maillamme aiheuttaen liikenneonnettomuuksia ja suurta tuhoa luonnolle. Jokohan arvaatte, keistä mahtaa olla kysymys?
Ei tarvi olla kovinkaan fiksu, jotta hoksaa minun puhuvan nyt tyhmistä poronpurijoista.
Yhteiskunnan syöpäläiset
4
312
Vastaukset
- poroton-tonto
Poromiehet saa hoitaa porojansa minun puolesta ja kaikki sudet joutaa poistaa poronhoitoalueelta ja muualtakin, jos ne tulevat asutuksen piiriin ja alkavat haittaamaan ihmisen normaalia elämää.
Luonnon ystävän (kuten minä) puolesta taas sudet saavat mässäillä poron, lampaan taikka rakkikoiran lihalla niin paljon kuin sielu sietää. Tulen aina juhlamielelle, kun sudet saavat raadellakseen vaikkapa poroja. Tällöin minulla on tapana valmistaa juhla-ateria ja eläytyä susien kanssa juhlatunnelmaan. Ruokajuomaksi sopii poromiehen kyyneleet kossun kera.
Heh heh, piti tähän vielä lisätä, jotta minulla on pikku koirulini kanssa tosi hauskaa ajanvietettä käydessämme aina silloin tällöin Kuusamossa. Kun lauma poroja läsöttää tientukkeena, niin aukasen auton ikkunan ja annan koiran vähän haukahdella, taikka joskus päästän ulos autosta ajattaan, niin koko lauma menee hyvin herkästi paniikkiin. Sitä on tosi mukava katsella. Ja poroeinarin on turha tulla mulle viisastelemaan. Pitäköön elukkansa aidatulla alueella omalla tontillansa.
- suojelija
sudet niin ihania eläimiä.niitä tulee SUOJELLA SUOJELLA hyvät ystävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516643Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?384497HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972597- 1351898
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311543Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3931496- 141349
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76982- 115965