Moro!
Itsellä on Battlefield 3 limited edition ja Call of duty Modern Warfare 3.
Ku olen pelannut kaikki singleplayer:it kummassakin ja nyt oisin myymässä/antamassa yhdelle kamulle ne pelit ja itse tietty poistaisisin koneelt ne pelit. Mut tässä se kysymys tulee. Noh onko mahdollista toinen sitten pelata sitä esim netissä? (= Ku en oikein itse pelaa netis. Kiitoksia paljon vastauksista. Ja asiallisia kiitos. (=
vaI Onko se samanlainen kuin Black ops?
Battlefield 3 limited edition ja Call of duty Modern Warfare 3.
2
199
Vastaukset
- 7jerjf00hjw´jf0wynhf
Ei pysty...BF3 on sidottu siihen omaan tiliin... toki jos kertoo sen tilinsa tunnari/passun niin kaveri voi sitten pelata sitä eri koneelta, BF3:n voi toki asentaa muistaakseni jopa 10 eri koneelle ja siten pelata eri paikoista fyysisesti mutta se on siis sidottu yhteen ns. accoon eli tiliin.
Jos olen väärässä niin oikokaan joku virheellinen käsitys.
Asiasta voi myös kysästä Origin/DICE sivustolta niiltä pelintekijöiltä että voiko tietyn key-koodin omaavan pelin siirtää toiselle tilille? Kysymällähän se selviää jos haluaa tarkistaa onko tuo mun ylempi virheellinen käsitys vaiko ei. - War2005
Okei!
Kiitoksia paljon tiedoista. (= Juups niin teen ja kysyn vielä sielt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272871Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062305Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341940- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291622Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216