Vikin upea paksu tukka katsokaa

Upea tukka

20

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evoluutio jatkuu

Tukka on keskiverto normaali.

Kumman suvusta tuo korvalehti periytyy?

• jokainen näköisensä

Ohut tukka kuin mikä. Lisäksi korkea otsa, korvat erikoiset, sivuprofiili erikoinen, pienet silmät. Mutta ei siinä mitään, ovat lapset silti aina söpöjä. Mikään kaunis lapsi hän kyllä ei ole mutta tarvitseeko olla, ei tarvitse.

• :(

Näyttää FAS-lapselta.

• Lapsen puolesta
        :( kirjoitti:

Näyttää FAS-lapselta.

En tiedä kumpi on pahempi: aikuinen joka komementoin lapsen ulkonäköä (ihan kenen tahansa lapsen) vain vanhempi joka tunkee lastaan julkisuuteen. Sanoisin että kommentoija. Oksettavaa tällainen lapsen ulkonäön repostelu jossakin keskustelupalstalla. Ei tuo lapsi ole valinnut osaansa joten miksi häntä ei voida jättää rauhaan?

• nätti on!

No mutta ompas tytölle siunaantunut hyvä tukka, olisko Eskon peruja.

• kun vain ymmärtäisi.

Voi kun Martina osaisi nyt poistua tuolta julkisuushakuisuudesta ja kaikista blogeista ja muista. Olisi hänen, avopuolison, lapsen ja tulevan lapsen eduksi. Kun ei ole mitään kerrottavaa edes! Ilmeisesti saa sen verran fyrkkaa näistä kirjoitteluista, että ne tarvitaan elämiseen ym. höhhöilyyn ( entäs' ne verovelat ym.)

• jk

ennkato

• POIS kokonaan!

Pidä hitto vie Martina jo tämä mukulasi POIS julkisuudesta, aiheutat IKUISIA TRAUMOJA tälle tytölle! Ihan HIRVEÄÄ! Lapsi pois heti Seiskasta ja muualta, miksi Esko ei puutu tähän!!!!

• jokuraja...

hei antakaa nyt ton lapsen haukkumisen olla! jotain rajaa, lapsi on aina viaton ja ihan normaalin näköinen muksu tuo on!

• Joku roti

Niinpä. Haukkukaa Martinaa sydämenne kyllyydestä, jos koette siihen jotain pakonomasta fanaattista tarvetta mutta lopettakaa viattoman lapsen haukkuminen. Hävetkää!

• Veemäista se on
        Joku roti kirjoitti:

Niinpä. Haukkukaa Martinaa sydämenne kyllyydestä, jos koette siihen jotain pakonomasta fanaattista tarvetta mutta lopettakaa viattoman lapsen haukkuminen. Hävetkää!

Lapsi on viaton ja joutuu syyttään kärsimään äitinsä julkkiskuvasta. Se on tavallaan väärin, mutta elämä on.

Martinan haukkuminen on yhtä inhottavaa ja tarpeetontakin. Miksi sortua alatyyliin, kun materiaalia riittää asiallisestikin arvosteltavaksi?

M on luonut meille kuvan itsestää, ja sitä me peilin lailla heijastamme takaisin. Jos kuva ei miellytä, onko se peilin vika?

• ^_^whatsup?
        Veemäista se on kirjoitti:

Lapsi on viaton ja joutuu syyttään kärsimään äitinsä julkkiskuvasta. Se on tavallaan väärin, mutta elämä on.

Martinan haukkuminen on yhtä inhottavaa ja tarpeetontakin. Miksi sortua alatyyliin, kun materiaalia riittää asiallisestikin arvosteltavaksi?

M on luonut meille kuvan itsestää, ja sitä me peilin lailla heijastamme takaisin. Jos kuva ei miellytä, onko se peilin vika?

Lapsella on ihan normaali tukka, nyt on niin julkisuudessa, ettã pelottaa tuleeko tytöstä ihan normaali :)) kyllä se ihan söpö on ;)

• 40
        ^_^whatsup? kirjoitti:

Lapsella on ihan normaali tukka, nyt on niin julkisuudessa, ettã pelottaa tuleeko tytöstä ihan normaali :)) kyllä se ihan söpö on ;)

Ihan tavallisen keskinkertaisen suomalaislapsen näköinen sinisine silmineen ja vaaleine hiuksineen. Noita on päiväkodit täynnä.

• Joku roti
        Veemäista se on kirjoitti:

Elämä on. Onpas asiallinen ja kypsä argumentti.

• Todella surullista
        Joku roti kirjoitti:

Elämä on. Onpas asiallinen ja kypsä argumentti.

Jos maailmankuva rakentuu mainoshokemista, niin eipä ole asiat hyvin.

• wertyyyyyy

Lapsen puolesta kirjoitan minäkin. On se nyt todella törkeetä alkaa arvostelemaan kaksivuotiasta lasta. Hyi olkoon sanon minä. Arvostelkaa mun puolestani tuksuja ja martiinoita, mutta jättäkää lapsi rauhaan.

• Äiti kanssa

Olen samaa mieltä, äiti kun olen. Oli tämä Marttina mikä tahansa iljettävä julkkistyrkky, niin älkää hyökätkö viattoman lapsen kimppuun. Ei hän ole syypää vanhempiensa tekemisiin. Jotkut hyökkäävät heikomman kimppuun, kun solvauksilla ei ole mitään vaikutusta vahvaan. Aika heikkoja ovat tämän forumin hyeenat kun pari vuotias lapsi on sopiva kohde...

Olen sitä mieltä, että voi lapsi parka, juuri vanhempiensa vuoksi. Suloinen tyttö. Toivotaan edes että isä ja isovanhemmat huolehtivat lapsen kasvusta, kun äiti ei siihen pysty.

• 11111111111111111111
        Äiti kanssa kirjoitti:

Olen samaa mieltä, äiti kun olen. Oli tämä Marttina mikä tahansa iljettävä julkkistyrkky, niin älkää hyökätkö viattoman lapsen kimppuun. Ei hän ole syypää vanhempiensa tekemisiin. Jotkut hyökkäävät heikomman kimppuun, kun solvauksilla ei ole mitään vaikutusta vahvaan. Aika heikkoja ovat tämän forumin hyeenat kun pari vuotias lapsi on sopiva kohde...

Olen sitä mieltä, että voi lapsi parka, juuri vanhempiensa vuoksi. Suloinen tyttö. Toivotaan edes että isä ja isovanhemmat huolehtivat lapsen kasvusta, kun äiti ei siihen pysty.

Ikävä kyllä uskoisin, että tämä täällä kirjoittelu on pientä siihen verrattuna, mitä joutunee tulevaisuudessa kokemaan. Martina valmistelee Eskon kanssa varmaa tietä sille, että koulukiusaajilla on mahdollisimman paljon keinoja käytössä. Lapset osaavat olla paljon julmempia kuin aikuiset. Victoria ei vielä näistä kirjoituksista täällä onneksi ymmärrä mitään, mutta kouluiässä melko varmasti joutuu kiusatuksi... Ja kaikki vanhempiensa turhamaisuuden syytä. Martina pitäisi oikeasti sterilisoida, kodks yhtä pimeetä on hänen käytöksensä tämänkin raskauden aikana.

• vvvvvvvv

vika ei ole muissa paitsi martinassa ja eskossa. martina tunkee lasta skandaalijulkisuuteen, tottakai siitä sikiää myös lapselle kaikkea kamalaa. ja esko yhtä syyllinen kun antaa äidin tehdä näin! uskomattoman edesvastuuttomat vanhemmat....

• Google 2022

Kun Victoria kymmenen vuoden päästä pistää Guugkeliin hauksi oman ja äitinsä nimen, niin mitä mahtaa löytyä.

Netillä on pitkä muisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe