Missä keskiyö / Tuntijasi

Täällä ei ole mitään

Sinä vastasit nopeasti etkä vastaat ,kun KEHTAAT tai VIITSIT. TULE Takaisin sinua kaivataan.

8

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjä palsta

      Niin minäkii yhdyn edelliseen eli olen kovasti toinonnut ja odottanut että keskiyö / Tuntijasi tulisi takaisin.

    • Hei

      olen kiitollinen palautteesta ja vastaan mahdollisuuksieni mukaan ennustukset-palstalla.
      hyvää pääsiäistä sinullekin!

      t. Keskiyö

    • HäMmÄStYNyT

      miks ette ota kunnon tulkintaa, ei täällä kukaan viitti ilmaiseks teille kattoo. nina kallio on hyvä, mul näki että olen tai tulen raskaaksi ja kellekkään sitä en ole vielä kertonut, niin hän sen näki. puolen vuoden tulkinnasta otti 20e ottankaa häneen yhteyttä [email protected]

      • Hei

        tiedoksi sinulle, teen myös laajoja tulkintoja, jotka maksavat jonkin verran.
        toki ilmaiseksikin voi ihmisiä myös auttaa, mutta tietenkään siihen ei voi laittaa kaikkea vapaa-aikaansa.

        onnea suunnitelmillesi ja hyvää pääsiäistä!

        t: Keskiyö


    • Nuori neitonen

      Ihmettelen suuresti, jos keskiyö on jollekin osannut kertoa tulevasta.

      Itse sain häneltä vastauksen, joka oli täyttä potaskaa...

      Ei millään pahalla, mutta petyin ja tulin surulliseksi hänen vastauksestaan. ;(

      • Kerrokerrokuvastin

        Noh ehkä sulle ei näkyny parempaa sillä kertaa?

        Kun niitä aikoja ei voi selittää, ni uskosin että asiat ei ole vielä tapahtuneet sulle.

        Usko vain tulevaan ja parempaan, niin minäkin teen!


      • lasihelmi....

        ketään eikä kukaan osaa katsoa saamatta asiakkaasta mitään. Jos kysyy että mitä näet miesasioihini niin ei kukaan ole sellainen näkijä että osaisi siihen täällä vastata. kysykää ninalta, siltä mä otin tulkinnan ja kaikki asiat on toteutuneet.


      • Hui Jausta
        Kerrokerrokuvastin kirjoitti:

        Noh ehkä sulle ei näkyny parempaa sillä kertaa?

        Kun niitä aikoja ei voi selittää, ni uskosin että asiat ei ole vielä tapahtuneet sulle.

        Usko vain tulevaan ja parempaan, niin minäkin teen!

        Täyttä liibalaabaa oli keskiyön vastaus minulle.

        Ulkonäön kuvaus meni niin metsään, kuin vaan voi mennä.

        Tuli mieleen, että ehkä oli katsonut liikaa leffoja, kun huomasin hänen vastauksessaan hyvin paljon yhtymäkohtia nimeltä mainitsemattomaan elokuvaan. :/

        Petkuhuiputusta, sanon mä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe