Sinä vastasit nopeasti etkä vastaat ,kun KEHTAAT tai VIITSIT. TULE Takaisin sinua kaivataan.
Missä keskiyö / Tuntijasi
8
219
Vastaukset
- tyhjä palsta
Niin minäkii yhdyn edelliseen eli olen kovasti toinonnut ja odottanut että keskiyö / Tuntijasi tulisi takaisin.
Hei
olen kiitollinen palautteesta ja vastaan mahdollisuuksieni mukaan ennustukset-palstalla.
hyvää pääsiäistä sinullekin!
t. Keskiyö- HäMmÄStYNyT
miks ette ota kunnon tulkintaa, ei täällä kukaan viitti ilmaiseks teille kattoo. nina kallio on hyvä, mul näki että olen tai tulen raskaaksi ja kellekkään sitä en ole vielä kertonut, niin hän sen näki. puolen vuoden tulkinnasta otti 20e ottankaa häneen yhteyttä [email protected]
Hei
tiedoksi sinulle, teen myös laajoja tulkintoja, jotka maksavat jonkin verran.
toki ilmaiseksikin voi ihmisiä myös auttaa, mutta tietenkään siihen ei voi laittaa kaikkea vapaa-aikaansa.
onnea suunnitelmillesi ja hyvää pääsiäistä!
t: Keskiyö
- Nuori neitonen
Ihmettelen suuresti, jos keskiyö on jollekin osannut kertoa tulevasta.
Itse sain häneltä vastauksen, joka oli täyttä potaskaa...
Ei millään pahalla, mutta petyin ja tulin surulliseksi hänen vastauksestaan. ;(- Kerrokerrokuvastin
Noh ehkä sulle ei näkyny parempaa sillä kertaa?
Kun niitä aikoja ei voi selittää, ni uskosin että asiat ei ole vielä tapahtuneet sulle.
Usko vain tulevaan ja parempaan, niin minäkin teen! - lasihelmi....
ketään eikä kukaan osaa katsoa saamatta asiakkaasta mitään. Jos kysyy että mitä näet miesasioihini niin ei kukaan ole sellainen näkijä että osaisi siihen täällä vastata. kysykää ninalta, siltä mä otin tulkinnan ja kaikki asiat on toteutuneet.
- Hui Jausta
Kerrokerrokuvastin kirjoitti:
Noh ehkä sulle ei näkyny parempaa sillä kertaa?
Kun niitä aikoja ei voi selittää, ni uskosin että asiat ei ole vielä tapahtuneet sulle.
Usko vain tulevaan ja parempaan, niin minäkin teen!Täyttä liibalaabaa oli keskiyön vastaus minulle.
Ulkonäön kuvaus meni niin metsään, kuin vaan voi mennä.
Tuli mieleen, että ehkä oli katsonut liikaa leffoja, kun huomasin hänen vastauksessaan hyvin paljon yhtymäkohtia nimeltä mainitsemattomaan elokuvaan. :/
Petkuhuiputusta, sanon mä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540