Hääbändi turun seudulta

Morsian 09/12

Moi! Onko kenelläkään hyvää ehdotusta hääbändiksi Turun seudulta? Mielummin edullinen (eli saa olla pienikin, kunhan osaavat soittaa hyvin).

21

2514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Badfellas

Tulisimme mielellämme soittamaan häihinne. Olemme turkulainen akustinen bändi nimeltä Badfellas. Vaikka soitammekin akustisesti, saamme yleisön tarpeen vaatiessa rokkaamaan täysillä ;) Settimme on erittäin monipuolinen, voitte tutustua siihen kotisivuillamme: www.badfellas.net

Terveisin,
      Jarno Hiltunen
      050 409 6266
      [email protected]

• Linnea
    • Moist Wanted

Moi !! Tarjolla olisi Turussa vaikuttava Moist Wanted coverbändi joka soittaa musiikkia laidasta laitaan toiveiden mukaan,iskelmästä rockiin jne. Naislaulaja takaa äänet myös korkealta=). JOS kiinnostuitte niin ottakaa yhteyttä: [email protected]

• Metropolis

Metropolis, vaikka olemmekin Helsingistä Turun seutu on meille tuttu keikkapaikka. Myös trio-kokoonpano on mahdollinen, jolloin paketti on hieman edullisempi.

www.metropolisband.fi

• BF

Beatfellows soittaa bilettä, covereita ja toivottaessa myös vanhempaa tanssimusiikkia.

http://beatfellows.nettisivu.org

• tanssisonet
    • The Smooth

Terve,

olemme tehneet monenlaista keikkaa. Häät ym. juhalt tuttua toimintaa. Musiikkia löytyy bilemusasta tarvittaessa perinteisempään menoon:

www.thesmooth.fi

• J K

Tervehdys,

Meillä oli semmoinen kuin Viihdeorkesteri Neljä Veljeä. Lupasimme mainostaa heitä eteenpäin, kun hoitivat homman tyylikkäästi ja olimme tosi tyytyväisiä. Sivut löytyy varmaan googlaamalla ja muistaakseni oli ääninäytteitäkin soitostaan.

Mutta suosittelemme siis lämpimästi!

• Tasi

"Täällä Taisto ja Elli Koskelo. Vietimme
      häitämme viime kesänä Koski TL:ssä. Mukana suuri suku, joka arvosti ja
      nautti bändimme Neljä Veljeä monipuolisesta ohjelmistosta. Tuli valssia,
      jenkkaa, humppaa, tangoa, tanssirokkia jne. Ja nuorisokin sai loppuillasta
      fiilistellä rokimman ohjelman vauhdittamana. Paranoidin soidessa väki suorastaan hyppi parketilla. Suosittelen.
      Ruokailun ja kahvituksen aikana taustamusiikki oli todella hyvin toteutettu.
      Heillä on myös kotisivut, jotka löytyvät otsikolla Viihdeorkesteri Neljä Veljeä.
      Terv. Tasi

• music77
    • Unelmiesi bilebändi

Hei kaikki bändiä metsästävät!

Turussa ja lähialueilla vaikuttaa iki-ihana, aina hyvällä meiningillä soittava ja kannat kattoon nostava, nuorista ammattimuusikoista koostuva Muusa, jonka ohjelmistoon kuuluu kaikki bilemusiikista perinteisempään tanssimusiikkiin ja taustajazziin.

Kesälle on 2014 vielä vapaita päiviä joten kannattaa kysyä tarjousta nyt.

Ystävällisin terkuin, Jutta/Muusa
      [email protected]

lisää infoa:
      https://www.facebook.com/tanssimuusa

• minnanmusa
    • Pulput

Pistetään nyt jonon jatkoksi tämäkin bändi Turusta, jos kuka hakee täältä vinkkejä. Ammattisoittajia ja laaja ohjelmisto hyvällä pössiksellä.

Covers & Lovers
      coverit.fi

• DuoJ
    • Soittis880

Viihdyttävin show ja takuulla hieman erilainen vaihtoehto (Turusta), jolla saatte ikimuistoiset häät :
      www.soittorasia.fi

• EKSyd

Sydänkuu -yhtye

• THgroup
      • Anonyymi

• marsarband

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe