Elikkäs, viime vuoden puolella ukkonen pisti modeemin paskaksi, hommasin uuden modeemin joka on TeleWell 510 ADSL modeemi. WLAN toimii myös, joten asiaan. En saanut langallista nettiä toimimaan tuossa uudessa modeemissa vaan kokoajan herjasi että '' Verkkokaapeli ei ole kytketty Verkkosovittimeen'' Olen kokeillut ottaa virrat pois monta kertaa, resetoida modeemin, jne. WLAN kyllä toimii mutta ei langallinen netti, oisko vika verkkokortissa vai missä? Oon myös koittanu päivittää ajurit mut eipä auttanu.. WLAN kyllä menee nettiä surffatessa mutta sitten kun pelailee ja käyttää nettiä samaanaikaan niin kaatuilee kokoajan, ja langallinen netti toimi viime kerrallakin paremmin vanhalla modeemilla.
Toimiiko WLAN jos verkkokortti on hajonnut?
Sori jos on kirjoitusvirheitä, kirjoitin nopeasti kuin pitää lähtee unten maille! :)
Kiitos jos autatte.
Verkkokaapeli ei ole kytketty.
6
239
Vastaukset
- Stacks
Unohdin myös mainita että modeemissa palaa kyseiset valot; Wireless, WPS, Internet, DSL, Power, kirkkaan vihreällä. Soitettu on myös Soneralle ja sieltä toimii mutta modeemi/tietokone ei vaan saa sitä yhteyttä toimimaan keskenään.
- jiiiihaaaaa
kaapeliverkko kortti ja wlan verkkokortti on ihan erilliset toisistaan riippumattomat.
sekkaa ajurit... että saat toimiin..- -------
Niin salaman aiheuttama virtapiikki on läpäissyt modeemin ja hajoittanut verkkokortin. Palaakos verkkokortissa valo kun kytket kaapelin?
Ilmeisesti sinulla on kannettava?
Jos verkkokortti ei ole irrotettavaa mallia, niin USB-verkkokortti tai WLAN taitaa olla parhaimmat vaihtoehdot. WLAN toimii pätkimättä kunhan ostat hieman laadukkaamman reitittimen.
Korjaaminen maksaa aikasta paljon, tosin vakuutuksesta olisit hieman saanut modeemin kanssa.
- Stacks
Pöytäkone on. Ja olen jo tilannu PCI Verkkokortin, saas nähdä että toimiiko. :]
- --------
Niin hyvä juttu, pöytäkoneeseen on helppo ja halpa itse asentaa. Muista poistaa ennen uuden asennusta vanhan ajurit sekä rikkinäinen kortti.
- Stacks
Jep, varmaan ensi viikoksi menee. Saa nähdä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1963578Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182398Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91188- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621037Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83998
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965