Mä vihaan otsikon kirjoittamista capsilla, mutta nyt on kerrankin hyvä syy tehdä niin. Mä olen ilmoitellut viime päivinä mun siirtymisestä uuteen blogiin ja nyt se sitten vihdoinkin tapahtuu.
Syitä siirtymiselle on useita, mutta näin kuitenkin käy. Jatkossa mä en enää lisää tälle palstalle mun tarinoita, vaan saatte totuttautua lukemaan niitä mun blogista - olettaen, että ne kiinnostavat. ;D
Osoitteen mä laitan tähän alapuolelle. Kaikki, joita kiinnostaa: käykää tsekkaamassa ja painakaa ''seuraa blogia'' tai ''follow''-kohtaa, jos haluatte ajantasaista päivittämistä.
Jotta tästä ei tule mikään romaani, sanon vain että adieu mun puolesta. *virn* Jatkan kyllä tän palstan seuraamista enkä ole myöskään kokonaan lähdössä täältä, mutta uusia julkaisuja multa näkee jatkossa AINOASTAAN blogin puolella. Tavataan uudessa ympäristössä... ;)
TÄSTÄ BLOGIIN: http://ultramariinitaivas.wordpress.com/
TÄRKEÄÄ TIEDOTUSASIAA
ultramariinitaivas
5
747
Vastaukset
- jassoo
jaaha
- kolgrim
Hienoa, että sait tuon blogin pystyyn! Siellä on helpompi selailla noita tarinoitasi alusta :)
- kljlklk
Sulla hienoja novelleja, mutta voisitko vaihtaa tuon blogisi taustan neutraalimmaksi, niin olisi helpompi lukea.
- ultramariinitaivas
Jaa, enpäs tullutkaan ajatelleeksi, että joku lukeekin niitä... xD
Mutjoo, pitää varmasti säätää sitä ulkoasua vielä. En jaksanut sitä yömyöhään blogia valmistellessani kamalasti säätää, joten pitäisi muistaa jossain vaiheessa. - Elisabeth
Samat sanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057