Varkauden kirpputorit

kirpparit

Kertokaas mihin kirpparille kannattaa viedä tavaraa myyntiin? Ja kuinka paljon pöytä maksaa? Näin ensikertalaisena kyselen tätä. :)

Kiitos etukäteen:)

45

3705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusan putsaaja

Päiviönsaaren torilla on paljon tilaa arkisin. Muista laittaa paljon päälle,
      ettet palellu.

• punaisetlyhdyt

Kyllähän sitä tavaraa saa myydä muuallakin

• KimppaKirppis <3

Aiheesta löytyy vaikka kuinka monta ketjua tältäkin alueelta! Eli pistäppä hakuun!

• eroon

Vie kaatopaikalle,niin pääset eroon,ei nämä kirpparit mitään myy,olevat ihan kuolleita paikkoja.

• drttsjhrsjj

Navitaksen ala-aulaan myymään, kysyppä sieltä.

• Kokemusta on.

Miksei täällä osata antaa asiallisia vastauksia asiallisiin kysymyksiin. Kimppa-Kirppis on yksi parhaista, minne voi viedä tavaraa myyntiin. Yläkerrassa viikkohinta n. 21 euroa ja alakerrassa viikko 17 euroa.

• hävikki
        Kokemusta on. kirjoitti:

Miksei täällä osata antaa asiallisia vastauksia asiallisiin kysymyksiin. Kimppa-Kirppis on yksi parhaista, minne voi viedä tavaraa myyntiin. Yläkerrassa viikkohinta n. 21 euroa ja alakerrassa viikko 17 euroa.

Samaa mielä edeltäjän kassa,KIMPPA-KIRPPARI on paras myynti paikka,näissä kahdessa toisessa paikassa tässä kylässä mitä on,niin häviää tavarat oudodti,eikä omistjat ota mitään vastuuta.En suosittele näitä,niin et sit pety.

• hävii kimpalla

niin hävii kimpallakin. on siel olevinaan nauhottava videovalvonta ,mut ei siit oo mitään hyötyä. ei ne viiti kattoo eikä näy joka pöytään .tavaraa hävinnyt paljon.

• EuroSinne

Onks Kimppa nostanu pöydän vuokraa kun tossa yhdessä viestissä lukee 21e/vko? Ennen oli 20e.

• NÄIN ON

EI OLE NOSTANUT PÖYTÄ VUOKRAA.EIKÄ KIMPPA-KIRPARILLA AINAKAAN HENKILÖKUNTA VARASTA.

• kaikki hyvin
        NÄIN ON kirjoitti:

EI OLE NOSTANUT PÖYTÄ VUOKRAA.EIKÄ KIMPPA-KIRPARILLA AINAKAAN HENKILÖKUNTA VARASTA.

Olen tällä hetkelläkin Kimppa-kirpparin asiakas ja olen tyytyväinen,koska minulta ei ainakaan häviä tavarat,olin tossa seppälän alakerrassa pari kertaa,niin aina hävisi jotai,viimeinen kerta,kun olin,niin hävisi kalliit housut,jossa oli hälytin,mut sekään ei auttanut,sillä lopetin paikan ja olen kuullut,että moni on lopettanut, juuri sen vuoksi,kun häviö on suuri,eikä omistajakaan,kuin levittelee käsiään,ei hyvää mainosta.

• Useati asioiva

Miksi kirpputorin myyjätär haiskahaa aika reilusti alkomaholille.
      Siis Kimppa-kirppiksellä.
      Eiköhän tähän voisi joku Johtajista puuttua.
      Tästä johtujen tulee aika reilusti laskuvirheitä.
      Puhtaudessakin olisi paramtamisen varaa onkohan siivous päässyt lipsumaan.

• Kosanteria

Elä moiti:D Ei siellä jaksa selvinpäin hullukaan.

• Anonyymi

Tais pajalla olla useat kännissä 😄oli se mukavaa aikaa.

• murtakaa mafia

Se on nämä Varkauden urheiluseurojen ja Kiminkisen lafkat, jotka haistattaa todellisille yrittäjille pitkät paskat.

• ei hyvä

tiedän saman jutun.tosi kateelinen toisille OIKEILLE yrittäjille.itsehän saa ilmaista työvoimaa.

• Anonyymi

Mut olihan ne palkkatuettuja osa. Ihan hyvä palkka.

• Nurkassa

Tänäntaasen tapahtui outoja asioita kirppiksellä,
      työntekijä tulee töihin ellunkanana eli humalassa.
      Onkohan tässä mitään järkee.
      Eikö Kiminkinen saa tälläistä kuriin.
      Kirpputori lemusi kun kunnon kuppila viinalle.

• kh

Ilmoita suoraan Kiminkiselle. Siten asia menee varmasti eteenpäin.

• ei luotettavia

on ollut humalassa lasten leirinvetäjäkin tai monikin. sekä asiointi palvelussa.olen asian itse nähnyt.

• 122222

minkäs näkönen myyjä siellä humalassa on??

• 122223

kuulemma sellainen pieni pyöreä. asiasta on kuulemma mennyt tietoa itse johtajalle.

• tieto tosi
        122223 kirjoitti:

kuulemma sellainen pieni pyöreä. asiasta on kuulemma mennyt tietoa itse johtajalle.

ei ole mikään pieni pyöreä,ihan roteva vaalee londi,kyllä hänet erottaa.

• vilkkuvalo

ei voi puuttua asiaan, muuten pienenee yhteiskunnan maksamat tuet kyseiseltä yhdistykseltä.

• HEIKKOA

KIERTELIN EILEN NÄÄ VARKAUDEN KIRPPARIT,KYLLÄ OLI PÖYTIÄ TYHJILLÄÄN JOKAISESSA PALJON JA SAMAA PASKAA LOJUU PÖYDISSÄ VIIKOSTA VIIKKOON.ONKOHAN NIIN,ETTÄ TÄÄ KIRPPARI HOMMA RUPEE HIIPUMAAN,VAIKKA EI SE OLE IHME,KUN SIELLÄ ON MONET TAVARAT KALLIIMPIA,KUIN KAUPASSA.KYLLÄ JOUTAIS LOPPUAKKIN.

• Voe voe

Taas kateus voittaa kovimmankin kiiman, näillä kirjoituksilla ei saada mitään parantavaa aikaan. Ehkä se tuo lohtua joidenkin kirjoittajien pohjattomaan katkeruuteen.
      Jos normaali älyllä omaava ihminen näkee tässäkin kirjoitettuja epäkohtia niin hän ottaa yhteyttä tarvittaessa aivan muuakke kuin kirjoittaa Suomi 24 palstalle.

• NÄIN

EIHÄN SE MITÄÄN KATEUTTA OLE,JOS TOTEAA TOSI ASIOITA,NÄIN SE VAAN ON.

• lopeta
        NÄIN kirjoitti:

EIHÄN SE MITÄÄN KATEUTTA OLE,JOS TOTEAA TOSI ASIOITA,NÄIN SE VAAN ON.

Kyllä se toi seppälän alakerran kirpparikin on täys P ,haiseekin niin kuvottavalta,että ei tosiaan viitti mennä,niinhän noi Seppälän myyjätkin sanoi,että ai ,kun loppuis toi tuolta alakerrasta kokonaan toi kirppis,enkä yhtään epäile.

• näin se pelaa
        lopeta kirjoitti:

Kyllä se toi seppälän alakerran kirpparikin on täys P ,haiseekin niin kuvottavalta,että ei tosiaan viitti mennä,niinhän noi Seppälän myyjätkin sanoi,että ai ,kun loppuis toi tuolta alakerrasta kokonaan toi kirppis,enkä yhtään epäile.

Olemme samaa mieltä,ihan tosi ällöttävä paikka,en suosittele kenellekkään,haju ÄLLÖTTÄVÄ ja nää myyjät on tosi karseita,varsikin tää kaljupää pappa,on tosi tyly,ja tekee huonoa työtä tossa kehyksissä,olen kuullut valituksia hänen töistään ja on tosi kallis siihen verrattua,mitä toi Karvinen tekee,kannattaa viedä kehys asioissa tohon Karviselle siinä palvelu on edullista ja palvelu on hyvä ja joustava.

• TYYTYVÄINEN
        näin se pelaa kirjoitti:

Olemme samaa mieltä,ihan tosi ällöttävä paikka,en suosittele kenellekkään,haju ÄLLÖTTÄVÄ ja nää myyjät on tosi karseita,varsikin tää kaljupää pappa,on tosi tyly,ja tekee huonoa työtä tossa kehyksissä,olen kuullut valituksia hänen töistään ja on tosi kallis siihen verrattua,mitä toi Karvinen tekee,kannattaa viedä kehys asioissa tohon Karviselle siinä palvelu on edullista ja palvelu on hyvä ja joustava.

OLEN ASIONNUT MOLEMMISSA,NIIN HUOMATTAVA ERO HINNOISSA JA TYÖN LAADUSSA JA KEHYKSISSÄ,KARVISELLA ON RIIMAA KEHYSTÄ,OLEN NYT KEHYSTÄNYT KARVISELLA,OLEN TYYTYVÄINEN.

• olen pettynyt
        lopeta kirjoitti:

Voiko sanoa antiikiksi tuota huonekalua mitä myydään tossa seppälän alakerassa,sehän on täysin lastulevyä,ostin pöytä sarjan kerran,niin puuta oli vain jalat ja pöydän reunat,eli täyttä petosta,jos ne myydään tammena,se oli kyllä ihan lastulevyä ja hinta oli älytön siihen verrattuna,samoiten ne kaapit on samanlaisia,pitäkää hyvät ostajat varanne mitä ostatte,siellä huijataan,näkeehän ne myyjätkin miten lipeviä ovat,varsinkin se antiikin myyjä, joka tosiaan osaa esitellä ja lupaa myydä ja halvalla,mut täyttä paskaa.

• hyvää
        olen pettynyt kirjoitti:

Voiko sanoa antiikiksi tuota huonekalua mitä myydään tossa seppälän alakerassa,sehän on täysin lastulevyä,ostin pöytä sarjan kerran,niin puuta oli vain jalat ja pöydän reunat,eli täyttä petosta,jos ne myydään tammena,se oli kyllä ihan lastulevyä ja hinta oli älytön siihen verrattuna,samoiten ne kaapit on samanlaisia,pitäkää hyvät ostajat varanne mitä ostatte,siellä huijataan,näkeehän ne myyjätkin miten lipeviä ovat,varsinkin se antiikin myyjä, joka tosiaan osaa esitellä ja lupaa myydä ja halvalla,mut täyttä paskaa.

Miksi sinä menet ostamaan KIRPPARILTA antiikkia,eihän se ole sitä mitä sä varmaan etsit,ei ainakaan tässä seppälän-alakerrassa,ole mitään antiikkia,vaan sitä lastus antiikkia.Onhan niitä oikeita antiikki liikkeitä,joissa myydään sit sitä aitoa tavaraa,kannattaa tarkkaan tutkia ,ennekuin ostaa.

• KirppisHirmu

Oranssi kirppis on miun mielestä ihan ok paikka,ja kimppa kirppis. Tosin on kyllä hiljaiseen päin kirpparit nykyään. :( Harmillista. Taitaa nykyään mennä enemmän lahjoitus puolelle vanhat tavarat. Mutta,liikuntatalon vieressä oleva kirppis,on mukava paikka. Kahvitellakkin saa,lisäksi on pussi päivät 4€/pussi. En muista nyt minä päivinä oli. Vanhaa tavaraahan sielä on todella paljon,mutta seasta tekee löytöjä,ja tavaraa tulee melkein joka päivä lisää. :) Kannattaa käydä katsomassa ainakin. Ja on Varkauden HALVIN kirppis muuten!! :)

• varsinainen antiikki

Miten sinä luulet edes ostavasi "antiikkia" kun ostat vanhannäköisen huonekalun joka on tuotu liikkeeseen hollantilaisella rekka-autolla edellisellä viikolla suoraan hollantilaiselta tehtaalta joka valmistaa näitä "antiikkisia" huonekaluja?

Vähän kun googlettaa niin näet valmistajan nimen.

Kyseessä on uus"vanhat" huonekalut ja katteet kyllä kohdillaan mitä katselee hintoja mitä maksavat esimerkiksi tuolla Hollannissa.

• perusasiatunohtuneet

Kimppa kirppiksen henkilökunta voisi opetella vähän hienotunteisuutta ja omissa asioissa pysymistä. Tänään kuulin kun naiset tiskin takana kovaan ääneen juoruilivat Varkaudessa kadonneen Marin kohtalosta hyvin törkeään ja epäasialliseen sävyyn. Kannattaisi ehkä vähän miettiä, mitä mölisee kun paikalla voi olla joku juorujen kohteen omaisista tms, joka pahoittaa mielensä tuollaisesta. Ja yleensäkin sen hirvittävän kovaäänisen juoruilun ja yksinkertaisesti nokkansa tökkimisen muiden asioihin, voisi jättää kokonaan pois tuollaisesta paikasta.

• käytöstapoja

olen kuullut myöskin kun toisten asioita ruoditaan ja tuntui tosi pahalle. kyseisen henkilön tuttava sattui olemaan paikan päällä . epäasiallista ja törkeetä. jos ei oo muuta hommaa kuin juoruilla niin menis takas kortistoon. vois vaikka siivota ja järjestellä pöytiä . ja onhan pula urheiluseuralla kuulemma siivoojista.

• Anonyymi
        käytöstapoja kirjoitti:

olen kuullut myöskin kun toisten asioita ruoditaan ja tuntui tosi pahalle. kyseisen henkilön tuttava sattui olemaan paikan päällä . epäasiallista ja törkeetä. jos ei oo muuta hommaa kuin juoruilla niin menis takas kortistoon. vois vaikka siivota ja järjestellä pöytiä . ja onhan pula urheiluseuralla kuulemma siivoojista.

Sama kaupoissa.

• kiinni vain kokonaan

Ketä kiinnostaa käydä kimppakirppiksellä kun naiset (parhaillaan 4-5) istuvat tosiaan kassalla vain juoruamassa muista ihmisistä ja valittavat kuinka vituttaa tulla aamulla sinne "töihin".

Sen vuoksihan noita tukirahoja laitettiin pienemmäksi sinne kun ei sieltä kukaan työllisty eikä tosiaan tarvitsekaan työllistyä kun henkilöiden asenne on melkoisen heikko.

Laittakaa koko paikka kiinni ja ohjatkaa nuo vähäiset tukirahat johonkin tosiaan auttavaan projektiin eikä naisten istuskeluun ja juoruamiseen.

• Kerto Ainanen

osan nuista tukirahoista voisi ohjata vielä toisen huviristeilijän ostoon,
      kyllä on sitten komia ilmestys.

• Anonyymi

muistatko tokinpysäkin?

• Anonyymi

n57yh

• Anonyymi

ruuvi

• Anonyymi

kaaleen lahkeet

• Anonyymi

jauhelihakeitto

• Anonyymi

Joko se ukko eläkkeelle jäi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe