Itse juon todella harvoin ja silloin kun otan
(n.1-2krt/vuodessa), niin seuraavana aamuna olo on ihan karmea! Hiki valuu, sydän hakkaa, kädet tärisee ym..
Ei paljon tuoremehut auta, eikä muutkaan vitamiinit. Ainoa mikä minulla tasaa oloa on 2x2mg xanoria.
Otatteko muut rauhoittavia krapulaan? Ja jos, niin mitä ja kuinka paljon?
Rauhoittavia krapulaan!
16
4485
Vastaukset
- urpo
tuopa menee jo sekakäytön alueelle vaikka harvoin harrastatkin kyseistä toimintaa... juo mieluummin paljon vettä ennen nukkumaan menoa, helpottaa kummasti. alkoholi kun sitoo nestettä ja aiheuttaa näin esim. päänsärkyä aamulla. pyri myös syömään kunnolla, että verensokerisi pysyy tasapainossa. äläkä juo niin paljoa, että moinen krapula iskee...
- Kata
En juo hirveitä määriä. Sixpack riittää mainiosti.
Syön ja juon hyvin(vettä). En koskaan juo alkoholia tyhjään vatsaan. Joten tuo sinun "syytös" sekakäyttäjästä onkin mielestäni aika huima!
Tiedoksi vielä, että nyt on mennyt vuosi viime "kaljottelusta".. - urpo
Kata kirjoitti:
En juo hirveitä määriä. Sixpack riittää mainiosti.
Syön ja juon hyvin(vettä). En koskaan juo alkoholia tyhjään vatsaan. Joten tuo sinun "syytös" sekakäyttäjästä onkin mielestäni aika huima!
Tiedoksi vielä, että nyt on mennyt vuosi viime "kaljottelusta"..mistäs oot xanoria saanu? jos lääkäri on tehnyt diagnoosinsa ja sitä sulle määränny, niin käytä sitä tarkoituksenmukaisesti ja kärsi krapulas. yleensä jengi käyttää pameja ja sun muita bentsoja pidempien putkien "jälkihoitoon", tai sitten enemmän kerralla dokaavat jo pidemmän linjan käyttäjät. sulla ei mitään aihetta moiseen käyttämiseen. ja mitä sekakäyttöön tulee, se ei välttämättä tarkoita lääkkeiden ja alkoholin yhtäaikaista käyttö, vaan myöskin krapulaoireiden helpottamista itselääkityksen avulla.
- totuusontässä
urpo kirjoitti:
mistäs oot xanoria saanu? jos lääkäri on tehnyt diagnoosinsa ja sitä sulle määränny, niin käytä sitä tarkoituksenmukaisesti ja kärsi krapulas. yleensä jengi käyttää pameja ja sun muita bentsoja pidempien putkien "jälkihoitoon", tai sitten enemmän kerralla dokaavat jo pidemmän linjan käyttäjät. sulla ei mitään aihetta moiseen käyttämiseen. ja mitä sekakäyttöön tulee, se ei välttämättä tarkoita lääkkeiden ja alkoholin yhtäaikaista käyttö, vaan myöskin krapulaoireiden helpottamista itselääkityksen avulla.
No jos se nyt tapahtuu 1-2 krt vuodessa niin mun mielestä toi on turhaa saarnaamista. Käyväthän jotkut hakemassa terveyskeskuksesta pamipiikin pahaan krapulaan niin tuommoinen pienenpieni määrä Xanoria kenestäkään sekakäyttäjää tee. Johan oot vitsikäs mies.
- juttu.
Mulla on sama juttu, juon vaan useimmin kuin sä. Mä otan 2x5mg diapamin, yöksi pari nukahtamislääkettä. Mun parilla tutulla on sama juttu joten aika yleistä se on.
Mun kankkuset on ihan karseita ja jos siihen on helpotusta, ei oo tuomittavaa helpottaa omaa olotilaansa vaikka sen on itse aiheuttanut.- mari
Mä olin kärsiny kauheista kankkusista vuosien mittaan aina kun otin viinaa, kaljaa. Aina joskus päätin ett6ä nyt loppu tähän. Mut ei looppunu kun en sit muistanu mitä päätin, kun oli kaljalasi edessä.
Kerran sitt päätin että kirjotan paperille sen miltä tuntuu siinä kankkusessa ja sen päätöksen.
Luin sen sitten aina välillä ja kun meinas taas jalka viedä pitkäripaseen niin taas luin. Ei se heti auttanu. Mutta kun krapula oli taas kerran ihan hirvee ja kesti kolme päivää se kauhee olo. Kirjotin taas kaikki muistiin.
Sen jälkeen en oo ottanu ku joskus yhden lasin viiniä vaikka sekin pelottaa. Mutta ite en käy ostamassa enkä lähe kapakkaan.
- horn
Itse juon useammin kuin sinä,mutta ainoat lääkkeet jotka tehoavat kankkuseen ovat Pamit
,Opamoxit yms.Vastaavat!!!!Eipä ole tarvinnut
kärsiä kankkusesta viimeiseen 10vuoteen.Eli ota
ihan rauhassa kyseisiä pillereitä äläkä kärsi
turhaan kankkusesta!!!No näitä asioita ei saisi
mainostaa näillä sivuilla mutta!!!!Tämä on totuus jonka lääkäritkin tietävät.No itse he
varmaan tekevät samoin ja eivät kerro tavallisille ihmisille totuutta.Ps.Itselläni
on useampikin lääkäri perheystävänä,jotka ovat
samaa mieltä kanssani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tosin tätä kirjottessani olen ottanut yhden
votkapullon ja 7kpl siideriä.Joten anteeksi
mahdolliset kirjoitusvirheet!!!!- Henkka
luulotautisten kuninkaita!!!!
- smurffi
Ei ole mikään salaisuus, että päihteen voi korvata toisella päihteellä. Alkoholikrapula paranee hetkessä heroiinilla tai muulla opiaatilla. Heroiinista taas voi päästä kuiville ottamalla kokaiinia.
Alkoholi ja pamit vaikuttavat molemmat aivojen GABA-reseptoreihin, joten pamien ottamisen jälkeen aivojen kannalta on uusi humala käynnissä. Pamien etu on siinä, että niistä ei tule lyhyessä käytössä omaa krapulaansa.
- Little devil
Kata oot todellakin oikeassa.
Mulla aina ihan järkyttävät krapulat ja ainut mikä auttaa on todellakin rauhottavat. Ihan sama mikä rauhottava, kaikkia kokeiltu ja kaikki auttaa. - räppirane
"xanoreita, vitun vähän kaloreita
Normisaaneja eli norppia, pirilaskuihin mitä parhainta douppia!"
Näin siis meillä päin! - Kola1
Hei!Kyllä mun on otettava kankkuseen Xanoria tai
muuta rauhoittavaa. Eikä se nyt sekakäyttäjää
näillä määrillä tee. Hyvää kesän jatkoa sulle - Anonyymi
On varmaan aika järkevää touhua. Hommataan ite tuollanen olo ja sitte kärvistellään, että tarvitaan vielä rauhottaviakin. Taitaa kuitenkin olla melko turha murhe, kun ei sitä oloa lähe hakemaan.
- Anonyymi
Älyttömästi menee rahaa ja aikaa, kun ei pysytä sen alkon kanssa kohtuudessa.
- Anonyymi
Suomalaisilla on vaikeuksia useinkin pysyä kohtuudessa monissa asioissa.
- Anonyymi
Vuosia 10mg Pami aina krapulaan ja meno jatkui!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421850
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55626