Onko staattinen pölyhuiska mielestänne kätevä ja hyvä?

tuula.näätämen

Luulen että pölyt huiskuu siitä takas huoneeseen. Vai?

23

6536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuula.näätämen

onko teillä kenellään tällaista vippaa?

• Ei ole eikä taida tullakaan.

Aion (olen aikonut jo kauan) ostaa aidon riikinkukon pyrstösulan, niitä myydään kuulemma erikoisliikkeissä, en vain muista missä sellaisia liikkeitä on. Joskus varmaan törmään. Tietysti pölyt lähtee sillä huitaistessa vaan leijumaan, mutta onhan se huiska niin KAUNIS ja sen voi pistää johonkin hirrenrakoon että siivousten väliajat voi sitä ihailla.

• Se on silloin hyvä jos on arvokkaita tauluja joita ei saa edes kostealla rievulla pyyhkiä, muuhun se ei kelpaa.

• Toin Etelä-Afrikasta itselleni jaystävilleni tuliaisiksi riikinkukon sulista tehtyjä pölyhuiskia, ovat aivan vertaansa vailla. Imurilla vain välillä puhtaiksi imaisen.

• Juslan Harmaa

Olen tyytyväinen siihen. Pesen sen aika-ajoin ja ennen käyttöä vetelen voimakkaasti kädellä harjaksia, jotta ne tulee sähköisiksi. Vetää suorastaan pölyä , mainio lasioviin ja kirjaapinojen päällisiin. Joutuu välillä menemään ulos paiskomaan seinää vasten, ja taas sama vetäminen edestakaisin! :D

• meeriamanda
        Juslan Harmaa kirjoitti:

Olen tyytyväinen siihen. Pesen sen aika-ajoin ja ennen käyttöä vetelen voimakkaasti kädellä harjaksia, jotta ne tulee sähköisiksi. Vetää suorastaan pölyä , mainio lasioviin ja kirjaapinojen päällisiin. Joutuu välillä menemään ulos paiskomaan seinää vasten, ja taas sama vetäminen edestakaisin! :D

Kyllä olen tyytyväinen, ja eihän tarkoituksena olekaan huiskia niitä pölyjä vaan aktivoituun huiskaan kerääminen . Ei aina tarvi rievuilla pyyhkiä, sitäkään unohtamata.

• meeriamanda kirjoitti:

Kyllä olen tyytyväinen, ja eihän tarkoituksena olekaan huiskia niitä pölyjä vaan aktivoituun huiskaan kerääminen . Ei aina tarvi rievuilla pyyhkiä, sitäkään unohtamata.

Mullakin on semmonen huiska.

Ihan hyvä kapine, muistais vaan käyttää vähän useemmin.

• pyypivossa

Pölyn siirtelyä paikasta toiseen.
      Meillä on käyttämättömänä, tehty jonkun liitäjäveikon peräsulista, kai.

• O - O

Staattisesti sähköistyvä pölyhuiska kerää pölyn itseensä toisin kuin erilaiset pyrstösulista valmistetut.(Ne nostavat pölyn ilmaan ja levittävät ympärilleen, jolloin pölyn pitää antaa rauhassa laskeutua ennen imurointia.)

Nykyhuiskilla esimerkiksi taulujen, äänentoistolaitteiden, lampunvarjostimien yms. perussiivous sujuu "huispaten", ja huiskulla ylettää moniin paikkoihin myös seinännurkkiin verhojen takana jne, mutta huiskua kannattaa käydä usein koputtelemassa ulkona ja myös pestä välillä esim. (käsi)astianpesuainetta käyttäen.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Mummuni aina sanoi pölyhuiskan siirtävän pölyä paikasta toiseen. Mutta justiinsa huiskat, jotka sähköistyvät ja keräävät pölyn itseensä ovat hyviä. Sitten puhdistaa käytön jälkeen. Pätee vaikeisiin paikkoihin musta jne. laiskoihin siivouskertoihin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pyyhin pölyt ensin, niitä leviää vähän ympäriinsä. Sitten vasta imuroin.

• Anonyymi

Hyvät sivut ! Vaikka ei saisi mainostaa täällä. Sini-tuotteella on oikeasti hyviä tuotteita.

• Anonyymi

Olipa "pölyhuiska" minkä niminen tahansa, niin eihän sillä muuta saa aikaan kuin pölyn huiskauttamisen ympäriinsä ja laskeutumisen vain eri paikkaan. - Nm. Kuka sillai siivoaa

• Anonyymi

Sitten et osaa käyttää sitä. Se pitää hieroa staattiseksi, jotta se imee pölyn itseensä ja käydä tasaiseen tahtiin puhdistamassa muualla (ulkona).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et osaa käyttää sitä. Se pitää hieroa staattiseksi, jotta se imee pölyn itseensä ja käydä tasaiseen tahtiin puhdistamassa muualla (ulkona).

Mulla ei ole sellaista. - Nm. Eikä tule

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole sellaista. - Nm. Eikä tule

Mulla on ollu vuosia tuolla pyykki -korin nurkassa käyttämättömänä,
        mun nokka kertoo ettei tule yhtään raikkaapmaa jos sitä huiskua käyttää päinvastoin on yhtä tunkkaista peräti tunasempaa,

kosteella liinalla pyyhityt pölyt
        tulee huoneeseen raikas siisti tunnelma

• Anonyymi

Juttu perustuu antistaattiseen sähköön, eli imuri on hyvä siinä, pyyhi ja imurisuulaakkeella ime pölyt huiskasta se sähköistyy ja puhdistuu. Toimii

• Anonyymi

Huisku on oikein hyvä, minulla on kaksi i(sointa),ulkona putsaan niistä pölyt pois.

• Anonyymi

On oikein käytettynä ja puhtaana pidettynä

• Anonyymi

Joo, pitää saada "sähköiseksi" ennen jokaista käyttökertaa. Pöly ei leviä ja lennä pois, kun pölyhuiska on "staattiseksi ladattu". Hyviä käyttökohteita ovat lamput, kristallikruunut, koriste-esineet, patterien taustat, lasiesineet yms.

• Anonyymi

Se raikas tuoksu vähän riippuu, koska rätin pitää olla sitten putipuhdas ettei koti haise sille märälle rätille :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe