Otsikossa tulikin kysymys,eli onko hotelleissa vaaraa lutikoista?
Onko tallinnan hotelleissa lutikka -vaara?
22
9980
Vastaukset
- se sama miljoonas
Kyllä on, joissakin halvimmissa hotelleissa ja miksei myös paremmissakin pyörii
seksin parissa porukkaa ties mistä.
Jos nainen (tai mies) on tuonut kotoaan, tai mistä lie.....
tarina on loputon, sillä lutikat, täit, torakat ja muut elukat ovat palanneet
joten miten pitäisi ajatella? Itse yövyn usein hotelleissa eri maissa työni puolesta ja olen joskus miettinyt tätä ongelmaa...
Ikävä juttu....- tuontitavaraa
tulevat idästä....
- Eio Eio
Ei ole, ellet itse niitä tuo.
- sarkku666
Park inn central olisi majoituksen kohde.Onko kokemuksia millainen hotelli?
- Centutar
Centussa lukisat kerrat ja mitään havaintoa, en edes kuullut moisesta
- Respantäti
Lutikoita löytyy myös suomesta ihan parhaimmistakin hotelleista välillä, ei hotellin taso sulje pois sitä mahdollisuutta. Kannattaa hotelliin mennessä tarkistaa patjojen saumat ja käänteet, pesivät yleensä niissä. Mikäli reissun jälkeen epäilyttää niin kaikki tavarat ja vaatteet saunaan kolmeksi tunniksi tai kovaan pakkaseen ulos.
- poro lutikka
älä mene halpis hotelliin....
- eraas
On teilla hullut kysymykset. Havettaa olla syntynyt suomessa.
- beowolf2
Ei kysymyksessä ole mitään hullua,on todistettava seikka että seinäluteet ovat lisääntyneet.Ja aloittaja on aiheesta huolissaan,ei ole mukava tuliainen omaan kotiin.
- tillantallan
Aivan, media on paljonkin kirjoittanut, ainakin tässä maassa missä itse asun, että luteet ovat lisääntyneet matkustamisen myötä.
Niitähän voi Tallinnan hotelleihin tulla vaikkapa suomalaisten mukana.
Kannattaa olla varovainen, en ainakaan menisi halpahotelleihin, missä maksetut naiset käyvät asiakkaineen, yökk - ei lutikoille
Kannattaa suosia suomalaisten omistamia hotelliketjuja, esim. Viru hotellia, missä toimitaan suomalaisten puhtausnormien mukaan.
- heh heh
Isän ja pojan yhteinen virkistysmatka Tallinnaan poiki kutiavat terveiset koko perheelle Vantaalla.
Asiasta kertoi Helsingin Uutiset.
Kutina alkoi ensimmäisenä tuntua perheen isällä. Hän kertoi vaivasta heti tuoreeltaan vaimolleen. Kutisevan tartunnan lähteeksi mies ilmoitti Tallinnan keskustassa sijainneen hotellin vuoteen. Sitä mies piti epäsiistin oloisena.
Muutaman viikon kuluttua koko muu perhe alkoi kärsiä kutinasta, äiti mukaan lukien. Isän kutina oli sitä luokkaa, että hän joutui käymään työterveyslääkärillä neljä kertaa.
Oireilun aiheuttajaksi paljastui syyhypunkki. Ihon pintakerroksen alla viihtyvä syyhypunkki on kiusallinen, mutta ei järin vaarallinen vaiva. Sitä hoidetaan lääkevoiteilla.- he he he
Tyhmä meni Viroon ja vieläpä hotelliin. Tyhmyydestä sakotetaan.
- Anonyymi
he he he kirjoitti:
Tyhmä meni Viroon ja vieläpä hotelliin. Tyhmyydestä sakotetaan.
Minä oli tyhmä. Viime syksynä toin Tallinnasta Meriton spa hotellista tuliaisina luteita.
Vieläkin karkoitus opetaatio on meneillään
- on siellä
Virolaisilla kuten heidän oikeilla verisukulaisillaan venäläisille on hyvin vähän käsitystä hygieniasta. Käsien peseminenkin tuottaa näille neuvostokasvateille lähes ylivoimaisia vaikeuksia.
- Noin se menee
Ihan kuten Helsingissä. Niitä tavattu Hotelli Aurorasta ja Tornistakin.
Ei hotelli niitä lutikoita tee. Niitä tuovat hotellivieraat.- ilman teitä
Alemmuuskompleksinen virolainen yrittää ilman mitään todisteita kääntää aina aiheen muualle, koska aasialaisena pelkää kasvojen menetystä.
- Noin se menee
ilman teitä kirjoitti:
Alemmuuskompleksinen virolainen yrittää ilman mitään todisteita kääntää aina aiheen muualle, koska aasialaisena pelkää kasvojen menetystä.
Jospa kaivelisit Hesarin vanhoja uutisia, niin sieltä nuo löytyvät.
- tuuristi
Central-hotelli oli ainakin hyvin siisti, moderni kahden tähden halpa majapaikka muutaman minuutin päässä Virusta. 36 euroa 2 hengen huone syksyllä 2013.
- Lontoon kulkia
Voi pojat teitä? Minä olin lontoossa erittäin halvassa hostellissa joka kuhisi lutikoita. Käänsin patjan ja kaivoin sängyn reunamia, sieltä tuli hirveästi lutukoita esiin ja patja oli alta ja saumoista ihan ruskean sitä itteään? Aamulla kun heräsin katsoin käytävällä olevasta suttusesta peilistä selkääni ja täynnä punaisia puremia, käsivarret ja reidet syötyjä kauttaaltaan sekä kaulassa neljä isoa puremaa. Matkalaukusta ravistelin useita lutikoita ulos. Hotelli oli muuten ok ja erittäin maukas aamiainen.
- vaaran paikka
On. Jotkut ovat nähneet myös vaaleanpunaisia elefantteja.
- Anonyymi
Vähemmän kuin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788