nonii, heti alkuun, oon ottanu illan nukahtamislääkkeet koska niillä saa tän yksinäisyyden tunteen pois. ajatukset vaihtuu toisesta toiseen eikä millään ole rajoja. muuten ihan normaali olo. Olen ottanut siis puolikkaan Imovanen joita minulle on määrätty ennen nukkumaanmenoa 2tbl, otan aina päivisin puolikkaan koska se helpottaa oloani todella paljon, vie ahdistusta pois, yksinäisyys ahdistaa. en halua hakea apua lääkkeistä vaan haluan yksinäisyyden tueksi kaveriporukan tai edes yhden HYVÄN kaverin joka ymmärtää eikä käytä tajusteita. alkoholin ja kannabiksen sallin mutta ei muuta. itse käytin joskus vähä kaikkea, lopetin sitte puolkuukautta ennen ku jouduin kuulusteluihi. nykyään käytän vain imovanea ja mietin vaihtoehtoisia tapoja poistaa turhautuneisuutta joka siis johtuu yksinäisyydestä. olen harkinnut itsemurhaa monesti, mutta eihän noilla 60:llä imovanella sellaista saa aikaseks. enkä haluais toisaalta. mulla ei oo enää yhtää kaveria, kaikki meni ku muutin kaupungista toiseen nykyään mun paras kaveri on puolikas Imovane. tulee sellainen tunne et 'kavereista viis'. sit jos ottaa kokonaisen ni katoo viimesetki järjet päästä, ENKÄ HALUA JATKAA TÄTÄ RATAA. haluun käyttää imovanea vaan nukahtamiseen, en edes siihen turhautuneisuuden helpottamiseen, muttakun ei oo muutakaan. puolikas imovane on siis juuri sopiva tapa lievittää ahdistusta. oon varastellu kaupoista ym mut mikään ei tyydytä mun oloa niinkuin KUNNON kaverit. sellaset oikeet tiättekste?
en halua antaa omaa sähköpostiosoitetta tähän joten antakaa te omanne, jos sais pitää yhteyksiä.
kriteerit:
*ikä 16-19
*asuu jyväskylässä
KAVEREITA TÄNNE NYT ÄKKIÄ PER
melkeinyksinäinen
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019