En tiedä onko tyttö perinyt jotain multa kun hänen lapsi syntyy huhtikuussa. Olen 28 v ja hän 15 v.
Muita nuoria isovanhempia? Miten muut ovat suhtautunee?
29-vuotiaana isoäidiksi
11
1060
Vastaukset
onnea mummulle itse en ole isä vielä mut ihanaa kun joku saa lapsen onnea teille
- ed
paskan marjat. ai oot saanu tyttäres 13 vuotiaana?! :D hahhaahhaaahhaaaaaaa!!!
- kdjghionaegobhnaw
En tiedä onko tämä totta. Mutta, on myös 13v äitejä.
- mummo.
Mä olin 39 kun tulin mummoksi. Olin mielestäni tosi nuori mummo, en tuntenut muita yhtä nuoria. Teit kyllä ennätyksen. Miten pärjäsit lapsesi kanssa? Miten lapsesi pärjää lapsensa kanssa? Minulla sentään oli jo ammatti ja aviomies, samoin tyttärelläni oli nämä.
- utelias_kysyy
Hei
Oletko mistäpäin Suomea? Hei Mummo29v
Tarinasi kuullostaa mielenkiinoiselta ja myös jakamisen arvoiselta.
Otahan yhteyttä minuun sähköpostilla, kiitos.
tero (at) journalismia.fi- hahahhahah
Tämä on provo, ja pari onnetonta junttia meni uskomaan tämän todeksi?
- wreyhaqe5t
MInäpä tulin paapaksi, 13 vuotiaana, repikää siitä. Hah
Ei tuo vielä mitään. Maailman nuorin ÄITI oli vain 5v. kun hänen lapsensa syntyi.
- JOHTUU vissiin
siitä että suvussanne käytetään housussa huonoa kuminauhaa
Mutta eiväthän housut ole mikään ehkäisyväline.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717