Ja ahdistus, niin kuin yleisesti tapana tuntuu olevan :)
Kysymys kuuluu,
- valitaanko teoriaosuuteen ja käsitteiden tarkasteluun lähteitä vapaasti, sieltä mistä löytyy.
- Tämän jälkeen tiedonhaku tietokannoista ja otsikon - tulokset - alle sitten, kosstetta tuosta hausta ja haun tuottamista lähteistä?
- Suurimmat virheet mitä voi tehdä, näistäkin olen kiinnostunut :)
Katri
Kandityönä kirjallisuuskatsaus
1
416
Vastaukset
- JS
No kyllä mun mielestä jos sulla on aihe hyvin selvillä niin siitä vaan metsästämään aiheeseen liittyvää materiaalia. Suosittelen etsimään paitsi koulun kirjastosta myös netistä, esim. ebrary on tosi hyvä sivusto. Kandin työ kannattaa jakaa selkeästi eri osioihin (kappalejako).
Oon ite kohta kirjoittanut enkun kandini valmiiksi ja kirjoitan kans kirjallisuuspuolesta. Mielestäni suurimmat virheet mitä voi tehdä kirjoittaessa on esittää väittämiä, joille ei löydy perusteita. Yleismaailmallisia faktoja ei tarvitse perustella, mutta jos esim. viittaa johonkin historialliseen tapahtumaan tai ajankohtaan tai jonkun muun esittämään mielipiteeseen niin on aina oltava lähteet (sivuviittaukset) mukana tekstissä.
Toisaalta jos ja kun kirjoittaa kandia kirjallisuudesta niin siinä korostuu usein omakohtaiset näkemykset ja oma kyky analysoida pidempiä tekstejä. Tärkeää on tuoda esiin se, mitä itse ajattelee eikä vain se, mitä joku muu on samaisista teksteistä aikaisemmin sanonut.
No tässäpä jotain sälää... ehkä keksisin enemmänkin jos en olis näin väsynyt.
Huomasin kans,että ketju on kuukauden vanha... no, ehkä ehdit vielä saamaan tästä jotain irti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256