Whitney Houstonilla ja MJ:llä oli suhde?

Qwertyy-

Kohuväite: Whitney Houstonilla ja Michael Jacksonilla oli suhde

Musiikkimaailmaa järkytti äskettäin legendaarisen laulajatähden Whitney Houstonin traaginen kuolema. Laulajadiiva haudattiin viikonloppuna New Jerseyssä New Hopen baptistikirkossa. Nyt Houstonin ystävä, Liza Minnellin ex-miehenäkin tunnettu, David Gest on väittänyt, että edesmenneet Whitney ja Michael Jackson olivat rakastuneita toisiinsa.

- Michael ja Whitney tunsivat toisensa 80-luvulta lähtien. He olivat läheisiä. Michael kertoi minulle kerran heidän jakaneen intohimoisen suudelman ja Whitney kertoi minulle olleensa joskus todella rakastunut Michaeliin. Luulen, että Michael olisi todella halunnut mennä hänen kanssaan naimisiin, mutta ihastuksestaan huolimatta hän oli liian ujo tehdäkseen asialle jotain, Gest kertoi The Sun -lehdelle.

Michael Jacksonin elämää valoittaneen Life of an Icon -elokuvan ohjannut Gest kertoo popin kuninkaan katuneen saamattomuuttaan myöhemmin ja uskoo, että mikäli pari olisi päätynyt yhteen, Whitney ei olisi alkanut käyttää lääkkeitä.

Popin supertähdet eivät ole koskaan tiettävästi levyttäneet yhdessä. Jacksonin lähipiiristä Gest ei ole ainoa, joka on vihjannut popin kuninkaan salaisista suhteista viihteen tunnetuimpiin naistähtiin. Myös entinen manageri Frankie Dileo on sanonut tietävänsä Jacksonin rakkauselämästä asioita, jotka vie hautaansa asti. Whitneyn faneille uutisointi voi tulla yllätyksenä, koska hänen suhteensa on uutisoitu eniten väkivaltaisesta suhteesta ex-mieheen Bobby Browniin.

http://www.stara.fi/2012/02/21/whitney-houstonilla-ja-michael-jacksonilla-oli-suhde/

13

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti..,,.,.,

Olen kauhean surullinen, koska tää on ainoa Suomi24-viite, mitä kautta pääsin Whitney Houston aiheesta keskustelemaan. Yritin kaikkia väyliä " musiikki", "artistit", viihde", etsia Whitney- aiheisia keskusteluja...

Itse haluaisin keskustella Suomi24:sa korkeintaan siitä, että Whitney oli Aretha Franklinin läheinen sukulainen ja heidän yhteneväisistä mielettömän kauniista laulunlahjoistaan, mutta ilmeisesti ei voi.

Jokatapauksessa Rest In Peace Whitney Houston, And: We Will Always Love You!

• Musiikkimaailmaa

ei todellakaan järkytä joittenkin poppareitten väliset suhteet.

Poppareilta puuttuu suhteellisuudentajua ja musiikkikorvaa: muuten kuuntelisivat muuta musiikkia.

• iPOP

itse en usko wh ja mj ois ollut pari.
      media vaan haluaa kohua.
      michael jacksonistahan on väitetty olevan milloin madonnan ja millon whitneyn ja milloin kenen tahansa kanssa.
      uskon ite kaikkiin höpötyksiin mutten tähän....

• Epic-Fail-Is-Epic

"Poppareilta puuttuu suhteellisuudentajua ja musiikkikorvaa: muuten kuuntelisivat muuta musiikkia. "

Niin paitsi Michael Jackson kuunteli paljon klassista musiikkia ja tiesi siitä sen verran, että jopa sävelsi sellaista juuri ennen kuolemaansa. Levyn julkaisu on vain ajan kysymys.

Joten otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

http://piv.pivpiv.dk/

• :)))))))123333

Jeps. Whitneyn perhe ei edes kostu mitään sen postuumisti tapahtuvasta levynmyynnistä, kaikki rojaltit menee biisien tekijöille, Houstohan ei itse kyennyt edes biisejänsä vääntää. Ois tehny samanlaisel vimmal biisei ku kisko kamaa naamaansa! Ja ei, en todellakaan usko MJ:llä. king on popilla olleen suhdetta tuollaiseen sammuneeseen tähteen, missään vaiheessa! RIp MJ!

• Khylll

Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

http://piv.pivpiv.dk/

• Enpä usko

Eivät tunnu saman tyylisiltäkään.
      Ihmettelen, etei täällä ole yleistä keskustelua ulkomaisista artisteista, kun ei kaikille kuitenkaan ole omaa.

En edes pitänyt Whitneyn äänestä, mutta ihmetyttää kuolema kuitenkin, kun lehden mukaan ammeen vesi ollut niin kuumaa, että iho on palanut ja vieressä kokaiinia. Mitä jos joku murhasikin ja laski ammeeseen tukikuumaa vettä, että pysyisi pitempään lämpinä, eikä kuolinaikaa saisi selvitettyä.

Vähän sama tilanne, kuin Michaelilla, että rahat lopussa, mutta kuolema lisäsi myyntiä.

"Kuolinsyytutkijoiden raportin mukaan ammeen vesi oli tulikuumaa ja se oli polttanut laulajan ruumista."
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040515418941_vi.shtml

• Blow job

Ottiko Jacco henkivartialtaan poskeen, ja sylki tulokset muumimukiin?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012041815470120_vi.shtml

- Istuin siinä ja kysyin kysymyksen: "Onko Blanket minun lapseni?" Hän sanoi: "Hän on minun lapseni, Matt, mutta käytin sinun spermaasi tehdäkseni hänet."

Eh, tyhmä kysymys, mutta mitä luulette, miten Jacco sai Nattin spermaa?

Onko suuseksi liian villi veikkaus

• saysaysay

Eiköhän se sulle vielä peruskoulussa opeteta kuinka luovutetaan spermaa.

• iPOP

nahaa,eikai nyt.....................

siis musta tää menee nyt jo yli rajan.
        pian ne varmaan väittää,että joku suomalainen on sen isä tai äiti.
        katoppa alta,niin huomaat,että siellä oli eri versio.
        MJ ja meksikolainen nainen,jonka mukaan MJ makso 20 000.

otappa tuosta selvää..............................

• Tour boy

Hei, blow job!!! Toi loukkas mua! Ja uskon että mj:täkin! Ei mj ole homo, eikä tietääksseni bii kään! Kyllä aikuiset ovat lapsellisa! Tämä tuli 13.v suusta!
      Paskinta huumorii mitä oon ikinä kuullu! Ei helvetti! Sulla varmaan on kokemusta tollasist suihin otoist!!

• iPOP

joo ei ollut kivaa..........

noi väitökset on vaan median hömpöttelyä eikä niitä piä uskoa!

• looooooooooooool

Hohhoijakkaa näiden idioottimaisten satujen ja ''ystävien'' kanssa.

Tämä Matt Fiddes on ilmiselvä valehtelija, joka jatkuvasti muuttaa tarinaansa. Hän kaiken lisäksi työskenteli vain Michaelin sateenvarjon kannattelijana pari kertaa vuosina 2001 ja 2002.
      http://youtoobrutus.wordpress.com/2012/04/19/matt-fiddes-michael-jackson-lies-over-blankets-biology/

Tähän mennessä mediassa Michaelin lasten biologisiksi iseiksi on arvuuteltu mm. Michael Jacksonia, Matt Fiddesiä, Arnold Kleinia, Mark Lesteriä, Macaulay Culkinia ja Ronald Reagania. Kenestähän seuraavaksi yritetään tehdä biologinen isä?
      Fakta kuitenkin on, ettei lapsella voi olla kymmeniä biologisia isiä. Minä taas odottelen milloin MJ-vihaajat oppivat käyttämään mediakritiikkiä ja tajuamaan ettei kaikkeen roskaan pidä sokeasti uskoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4600
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      91
      2366
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      567
      1800
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1503
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1187
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      967
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      958
    Aihe