Whitney Houstonilla ja MJ:llä oli suhde?

Qwertyy-

Kohuväite: Whitney Houstonilla ja Michael Jacksonilla oli suhde

Musiikkimaailmaa järkytti äskettäin legendaarisen laulajatähden Whitney Houstonin traaginen kuolema. Laulajadiiva haudattiin viikonloppuna New Jerseyssä New Hopen baptistikirkossa. Nyt Houstonin ystävä, Liza Minnellin ex-miehenäkin tunnettu, David Gest on väittänyt, että edesmenneet Whitney ja Michael Jackson olivat rakastuneita toisiinsa.

- Michael ja Whitney tunsivat toisensa 80-luvulta lähtien. He olivat läheisiä. Michael kertoi minulle kerran heidän jakaneen intohimoisen suudelman ja Whitney kertoi minulle olleensa joskus todella rakastunut Michaeliin. Luulen, että Michael olisi todella halunnut mennä hänen kanssaan naimisiin, mutta ihastuksestaan huolimatta hän oli liian ujo tehdäkseen asialle jotain, Gest kertoi The Sun -lehdelle.

Michael Jacksonin elämää valoittaneen Life of an Icon -elokuvan ohjannut Gest kertoo popin kuninkaan katuneen saamattomuuttaan myöhemmin ja uskoo, että mikäli pari olisi päätynyt yhteen, Whitney ei olisi alkanut käyttää lääkkeitä.

Popin supertähdet eivät ole koskaan tiettävästi levyttäneet yhdessä. Jacksonin lähipiiristä Gest ei ole ainoa, joka on vihjannut popin kuninkaan salaisista suhteista viihteen tunnetuimpiin naistähtiin. Myös entinen manageri Frankie Dileo on sanonut tietävänsä Jacksonin rakkauselämästä asioita, jotka vie hautaansa asti. Whitneyn faneille uutisointi voi tulla yllätyksenä, koska hänen suhteensa on uutisoitu eniten väkivaltaisesta suhteesta ex-mieheen Bobby Browniin.

http://www.stara.fi/2012/02/21/whitney-houstonilla-ja-michael-jacksonilla-oli-suhde/

13

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti..,,.,.,

      Olen kauhean surullinen, koska tää on ainoa Suomi24-viite, mitä kautta pääsin Whitney Houston aiheesta keskustelemaan. Yritin kaikkia väyliä " musiikki", "artistit", viihde", etsia Whitney- aiheisia keskusteluja...

      Itse haluaisin keskustella Suomi24:sa korkeintaan siitä, että Whitney oli Aretha Franklinin läheinen sukulainen ja heidän yhteneväisistä mielettömän kauniista laulunlahjoistaan, mutta ilmeisesti ei voi.

      Jokatapauksessa Rest In Peace Whitney Houston, And: We Will Always Love You!

      • Musiikkimaailmaa

        ei todellakaan järkytä joittenkin poppareitten väliset suhteet.

        Poppareilta puuttuu suhteellisuudentajua ja musiikkikorvaa: muuten kuuntelisivat muuta musiikkia.


    • iPOP

      itse en usko wh ja mj ois ollut pari.
      media vaan haluaa kohua.
      michael jacksonistahan on väitetty olevan milloin madonnan ja millon whitneyn ja milloin kenen tahansa kanssa.
      uskon ite kaikkiin höpötyksiin mutten tähän....

    • Epic-Fail-Is-Epic

      "Poppareilta puuttuu suhteellisuudentajua ja musiikkikorvaa: muuten kuuntelisivat muuta musiikkia. "

      Niin paitsi Michael Jackson kuunteli paljon klassista musiikkia ja tiesi siitä sen verran, että jopa sävelsi sellaista juuri ennen kuolemaansa. Levyn julkaisu on vain ajan kysymys.

      Joten otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

      http://piv.pivpiv.dk/

    • :)))))))123333

      Jeps. Whitneyn perhe ei edes kostu mitään sen postuumisti tapahtuvasta levynmyynnistä, kaikki rojaltit menee biisien tekijöille, Houstohan ei itse kyennyt edes biisejänsä vääntää. Ois tehny samanlaisel vimmal biisei ku kisko kamaa naamaansa! Ja ei, en todellakaan usko MJ:llä. king on popilla olleen suhdetta tuollaiseen sammuneeseen tähteen, missään vaiheessa! RIp MJ!

    • Khylll

      Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

      http://piv.pivpiv.dk/

    • Enpä usko

      Eivät tunnu saman tyylisiltäkään.
      Ihmettelen, etei täällä ole yleistä keskustelua ulkomaisista artisteista, kun ei kaikille kuitenkaan ole omaa.

      En edes pitänyt Whitneyn äänestä, mutta ihmetyttää kuolema kuitenkin, kun lehden mukaan ammeen vesi ollut niin kuumaa, että iho on palanut ja vieressä kokaiinia. Mitä jos joku murhasikin ja laski ammeeseen tukikuumaa vettä, että pysyisi pitempään lämpinä, eikä kuolinaikaa saisi selvitettyä.

      Vähän sama tilanne, kuin Michaelilla, että rahat lopussa, mutta kuolema lisäsi myyntiä.

      "Kuolinsyytutkijoiden raportin mukaan ammeen vesi oli tulikuumaa ja se oli polttanut laulajan ruumista."
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040515418941_vi.shtml

    • Blow job

      Ottiko Jacco henkivartialtaan poskeen, ja sylki tulokset muumimukiin?

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2012041815470120_vi.shtml

      - Istuin siinä ja kysyin kysymyksen: "Onko Blanket minun lapseni?" Hän sanoi: "Hän on minun lapseni, Matt, mutta käytin sinun spermaasi tehdäkseni hänet."

      Eh, tyhmä kysymys, mutta mitä luulette, miten Jacco sai Nattin spermaa?

      Onko suuseksi liian villi veikkaus

      • saysaysay

        Eiköhän se sulle vielä peruskoulussa opeteta kuinka luovutetaan spermaa.


      • iPOP

        nahaa,eikai nyt.....................

        siis musta tää menee nyt jo yli rajan.
        pian ne varmaan väittää,että joku suomalainen on sen isä tai äiti.
        katoppa alta,niin huomaat,että siellä oli eri versio.
        MJ ja meksikolainen nainen,jonka mukaan MJ makso 20 000.

        otappa tuosta selvää..............................


    • Tour boy

      Hei, blow job!!! Toi loukkas mua! Ja uskon että mj:täkin! Ei mj ole homo, eikä tietääksseni bii kään! Kyllä aikuiset ovat lapsellisa! Tämä tuli 13.v suusta!
      Paskinta huumorii mitä oon ikinä kuullu! Ei helvetti! Sulla varmaan on kokemusta tollasist suihin otoist!!

    • iPOP

      joo ei ollut kivaa..........

      noi väitökset on vaan median hömpöttelyä eikä niitä piä uskoa!

    • looooooooooooool

      Hohhoijakkaa näiden idioottimaisten satujen ja ''ystävien'' kanssa.

      Tämä Matt Fiddes on ilmiselvä valehtelija, joka jatkuvasti muuttaa tarinaansa. Hän kaiken lisäksi työskenteli vain Michaelin sateenvarjon kannattelijana pari kertaa vuosina 2001 ja 2002.
      http://youtoobrutus.wordpress.com/2012/04/19/matt-fiddes-michael-jackson-lies-over-blankets-biology/

      Tähän mennessä mediassa Michaelin lasten biologisiksi iseiksi on arvuuteltu mm. Michael Jacksonia, Matt Fiddesiä, Arnold Kleinia, Mark Lesteriä, Macaulay Culkinia ja Ronald Reagania. Kenestähän seuraavaksi yritetään tehdä biologinen isä?
      Fakta kuitenkin on, ettei lapsella voi olla kymmeniä biologisia isiä. Minä taas odottelen milloin MJ-vihaajat oppivat käyttämään mediakritiikkiä ja tajuamaan ettei kaikkeen roskaan pidä sokeasti uskoa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe