mulla on v70 2000mallinen volvo ja on ruvennu tekee pysähdyksissä etä tyhjä käynti seilaa alas päin 1000-600kierosta sillä välillä ja sitten kun helppaa jarrusta niin tulee semonen äkänen nytkäytys auto ei sammu eikä muutenkaan oikuile mutta tämä vika siihen on ilmaantunut läpäkin on vaihdettu tosin käyteety osa mikä vikahan siinä voi olla kun on ruvennut yht äkkiä semmosta tekee.muuten tyytyväin olen autoon niin tämä auto on automaatti.
tyhjäkäynti seilaa
volvo 2000
6
6231
Vastaukset
- Arvelua
Ettei oisi lambda anturi syyllinen?
- Buntsipom
Jos se on Ocean Race -malli, se haluaa seilata.
- Anonyymi
Minkä takia Ocean Race -malli haluaa seilata tyhjäkäynnillä
- yksi vaihtoehto
Minun Volvossa tyhjäkäynnin vaihtelu johtui vuotavasta imusarjan tiivisteestä
- jepjep
Ja omassa tuota seilasuta aiheutti paskanen kaasuläppä. Sen perusteellinen puhdistus ja auto toimi sen jälkeen hyvin.
- Anonyymi
Luulisin että volvolla on oaremmin pakkaskestoiset akut kuin jollain testalla.
;Melkein legendaakin joku Volvo Amazon 2D :;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522155
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941315- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819