Hei, olen kolmisen vuotta kärsinyt aaltomaisista sairausjaksoista; lihassairautta tutkitaan. Oireet viittaavat vahvasti myös Sjögreniin ja Systeeminen Lupus Erythematosukseen elik SLE:hen tai sitten kentieskyseessä voi olla MCTD - sekamuotoinen sidekudossairaus. Onko kenelläkään palstoilla pyörivillä diagnosoitu em. sairauksia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
SLE ja Sjögrenin oireyhtymä liitännäissairauksina?
4
744
Vastaukset
- marsu32
Sle ja sjögren löytyy. 8 vuotta niiden kanssa tässä kohta elelty.
- jdodfofu
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
- Marsu32
jdodfofu kirjoitti:
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
Tumavasta-aineet korkeat, 1280-2500, perhosihottuma, päkiäkivut, matala hemoglobiini, runsaat ja pitkät kuukautiset, kuivat limakalvot sekä lapsella totaali av-blokki. Tässä esimerkkejä. Kysele niin vastailen jos osaan.
- perhosnainen
Moi. Mulla ensin epäiltiin olevan MCTD, mutta joka sen jälkeen diagnosoitiin SLE:ksi. Olen sairastunut jo -83 vuonna. Paljon on kokemusta vuosien varrelta. Jos tavoitan sut vielä tällä viestilläni, niin halutessasi voit antaa sähköpostiosoitteesi.
Oon 41-vuotias nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182641- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152013- 151483
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357- 1061354
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571068- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998