Hei, olen kolmisen vuotta kärsinyt aaltomaisista sairausjaksoista; lihassairautta tutkitaan. Oireet viittaavat vahvasti myös Sjögreniin ja Systeeminen Lupus Erythematosukseen elik SLE:hen tai sitten kentieskyseessä voi olla MCTD - sekamuotoinen sidekudossairaus. Onko kenelläkään palstoilla pyörivillä diagnosoitu em. sairauksia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
SLE ja Sjögrenin oireyhtymä liitännäissairauksina?
4
872
Vastaukset
- marsu32
Sle ja sjögren löytyy. 8 vuotta niiden kanssa tässä kohta elelty.
- jdodfofu
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
- Marsu32
jdodfofu kirjoitti:
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
Tumavasta-aineet korkeat, 1280-2500, perhosihottuma, päkiäkivut, matala hemoglobiini, runsaat ja pitkät kuukautiset, kuivat limakalvot sekä lapsella totaali av-blokki. Tässä esimerkkejä. Kysele niin vastailen jos osaan.
- perhosnainen
Moi. Mulla ensin epäiltiin olevan MCTD, mutta joka sen jälkeen diagnosoitiin SLE:ksi. Olen sairastunut jo -83 vuonna. Paljon on kokemusta vuosien varrelta. Jos tavoitan sut vielä tällä viestilläni, niin halutessasi voit antaa sähköpostiosoitteesi.
Oon 41-vuotias nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603503Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.232343Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391985Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171586- 631224
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59893
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää72889- 77859