Hei, olen kolmisen vuotta kärsinyt aaltomaisista sairausjaksoista; lihassairautta tutkitaan. Oireet viittaavat vahvasti myös Sjögreniin ja Systeeminen Lupus Erythematosukseen elik SLE:hen tai sitten kentieskyseessä voi olla MCTD - sekamuotoinen sidekudossairaus. Onko kenelläkään palstoilla pyörivillä diagnosoitu em. sairauksia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
SLE ja Sjögrenin oireyhtymä liitännäissairauksina?
4
704
Vastaukset
- marsu32
Sle ja sjögren löytyy. 8 vuotta niiden kanssa tässä kohta elelty.
- jdodfofu
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
- Marsu32
jdodfofu kirjoitti:
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
Tumavasta-aineet korkeat, 1280-2500, perhosihottuma, päkiäkivut, matala hemoglobiini, runsaat ja pitkät kuukautiset, kuivat limakalvot sekä lapsella totaali av-blokki. Tässä esimerkkejä. Kysele niin vastailen jos osaan.
- perhosnainen
Moi. Mulla ensin epäiltiin olevan MCTD, mutta joka sen jälkeen diagnosoitiin SLE:ksi. Olen sairastunut jo -83 vuonna. Paljon on kokemusta vuosien varrelta. Jos tavoitan sut vielä tällä viestilläni, niin halutessasi voit antaa sähköpostiosoitteesi.
Oon 41-vuotias nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002225Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2202122Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431195Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621147- 1171070
- 62973