Tarvitsetko lastenhoitajaa kesäksi Pieksämäeltä tai sen lähialueilta? Olen pian 18 vuotta täyttävä tyttö ja opiskelen lapsi- ja perhetyön perustutkintoa. Olen todella lapsirakas ja lastenhoitokokemusta löytyy ihan vauvoista lähtien. Voin hoitaa lapsianne joko teillä tai omassa kodissani. Jos kiinnostuit, jutellaan lisää puhelimessa. Puh. 0449503049 Hanna. Yhteydenotot arkisin kello 16 jälkeen tai viikonloppuisin klo 9-20.
Haetaan lastenhoitotöitä Pieksämäki
8
234
Vastaukset
- lastenhoitaja94
Mikäli tarvetta lastenhoitajalle on muuallakin, kuin Pieksämäen alueella, voimme keskustella asumisjärjestelyistä ja näin ollen olen valmis hoitamaan kauempanakin asuvien lapsia. Suosittelija löytyy tarvittaessa.
- lastenhoitaja94
Lisäystä edelliseen... Voin hoitaa lapsianne myös viikonloppuisin ja yön yli. Voit ottaa yhteyttä joko edellä mainittuun numeroon tai myös sähköpostiini: [email protected].
- lastenhoitaja94
lastenhoitaja94 kirjoitti:
Lisäystä edelliseen... Voin hoitaa lapsianne myös viikonloppuisin ja yön yli. Voit ottaa yhteyttä joko edellä mainittuun numeroon tai myös sähköpostiini: [email protected].
Ilmoitukseni on siis voimassa koko kesän ajan ja senkin jälkeen ilta ja viikonlopputöistä voi kysellä. :)
- lastenhoitaja94
Ilmoitukseni on voimassa edelleen. :D
- lastenhoitaja94
Hoidan lapsianne mielelläni joko pitkäaikaisesti koko kesän tai vaikka satunnaisesti keikkatyönä. = D
- *
lastenhoitaja94 kirjoitti:
Hoidan lapsianne mielelläni joko pitkäaikaisesti koko kesän tai vaikka satunnaisesti keikkatyönä. = D
Hei!
Onko ilmoituksesi edelleen voimassa viikonloppujen ja iltojen osalta? Ja minkälaista palkkaa olet ajatellut? - lastenhoitaja94
* kirjoitti:
Hei!
Onko ilmoituksesi edelleen voimassa viikonloppujen ja iltojen osalta? Ja minkälaista palkkaa olet ajatellut?Hei, kyllä ilmoitukseni on edelleen voimassa. :) Palkasta voidaan sopia perhekohtaisesti, lasten lukumäärästä ja iästä riippuen.
- gais
jo kyllä tarvitsen mutama päivä apu maksan päivästä 100e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850