Vanhempi nainen ja nuorempi mies yhdistelmä on SAIRAS!!!

20v

Olen 20v poika ja EN KOSKISI PITKÄLLÄ KEPILLÄKÄÄN YLI 25V NAISIIN!! joku 30-40v nainen ei ole hyväksi nuoren kehityksellel 18-20v hellät blondi tytöt on ihanimpia ja niitä rakastan oikeesti!! En suosittele yli 25v tyttöä. oksettavia ovat.

10

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+1

No, hyvä tietää että sinä et halua harrastaa seksiä itseäsi yli viisi vuotta vanhempien naisten kanssa. Ei siinä mitään, kukin tavallaan. Hyvä jos löydät jostain helliä blondi tyttöjä ikähaarukasta 18-20 v ja tykkäät olla heidän kanssaan.

Joku muu 20 v kolli voi sitten olla sitä mieltä että haluaa jotain maturea, ja aikuisena sitä saa valita seksipartnerinsa tai tavoittelunsa kohteen vapaasti muista aikuisista. Valinnan vapaus, tuo maailman paras keksintö!

Parisuhde on mielestäni ainoa missä iso ikäero voi tulla ongelmaksi, kun sovitetaan eri elämänvaiheita yhteen. Ja minä olen siis 30v mies.

• jere...

Kasvat tuosta vähän niin tajuat, ettei ikäero suhteessa ole suinkaan sairaus. Sairaus diagnosoidaan ihan eri kriteerein. Ja aloittaja taitaa olla itse 18-20 vuotias tyttö, jolla sattuu olemaan blondi tukka ja joka on muutenkin vähän blondi ajatustensa kanssa :D. Älä siis turhaan mieti, miksi kiinnostutaan vähän vanhemmista daameista.

• Kymmenen vuoden päästä,tai jo aiemmin,olet ihan toista mieltä...

• äitisi

Vanhetessa varmasti muutat mielesi,
      älykkyysosamääräsi tuskin silti kasvaa.
      Otan osaa.

• Naihhuoh

25 v mies:

Olen jo useamman vuoden ajan himoinnut vanhempaa naista. En mitään vanhusta, keski-ikäistä ja siitä alaspäin. Kerran sainkin (22v olin ja 46 vuotias kumppani) ja minä ja tämä piti seksistä. Oletin että olisi ollut liiian leveä, mutta ei, todellisuus oli tarua nautinnollisempaa. (aito) Voihvoih kuului vaan enkä ole edes mikään isokokoinen, tietääkseni (vaihtelee vähän nuo käsitykset normaalikokoisesta. Erityisen iso en kuitenkaan varmasti ole) normaali sieltä.

• asenne?

”Jos nainen on ylpeä omasta kehostaan, vaikka tissit roikkuisivatkin, hän on seksikkäämpi kun nuori nainen, joka valittelee omista täydellisistä tisseistään.”
      http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012022515220816_se.shtml

• Simo

Eikä ole sairasta! Paras pano ikinä hoikan ja treenatun 48v. naisen kanssa. Itse olen 30. Ei estoja, vaan taitoa ja kiimaa...!!!

• Late_

Intohimoa , sitä niissä vanhemmissa naisissa on mutta mýös tunnetta. EI ole pelkkiä panoja vaan niistä suhteista ja naisista saa kaiken sen mitä on etsinyt. Kuuma kokonaisuus!

• traumoja kenties?

:D

• kunnon kyydit

Pian oon 45 ja 2m 100kg 50v nainen on parasta mitä voi saada koska se osaa temput.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7179
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe