Olin polvillani sängyllä aivan alasti. Tunsin olevani tuhma tyttö. Minä, 16-vuotias, isorintainen, blondi, oikea pikku narttu. Rintani painautuivat lakanaa vasten ja nuori pikku pyllyni oli kutsuvasti pystyssä. Nainen takanani näki kuinka märkä kiimainen pilluni jo oli. Hän siirtyi dildo lanteilleen kiinnitettynä lähemmäs ja alkoi hieroa tekokyrpää pilluani vasten.
-Tuu mun sisään, nussi mua, voihkin kiimaisena ja työnsin persettäni kyrpää vasten.
- Vai haluaa lutka kalua pilluun, nainen sanoi kiusoittelevasti, asetti kalun häpyhuulilleni ja alkoi työntyä sisääni. Yksi salaisimmista fantasioistani oli aina ollut, että nainen nussisi minua takaapäin kuin mitäkin huoraa. Kun nainen oli kerran työntänyt dildon kokonaan pilluuni, hän aloitti heti rajun naimisen. Tiukka pikku pilluni valui kosteutta ja nainen tarttui molemmin käsin rinnoistani kiinni nussiessaan. Aikansa naituaan nainen veti kalun ulos ja alkoi työntää sitä peppuuni. Hieroin samalla klitoristani kun tekomuna upposi kokonaan pyllyyni. Nainen alkoi naida minua perseeseen ja tunsin orgasmini lähestyvän.
- Nussi rajummin! Nussi mua kovaa perseeseen!, huusin ja hinkkasin pilluani koko ajan kovempaa.....Heräsin pillu märkänä huohottaen. Orgasmini oli ollut niin lähellä. Olin todella kyrvän puutteessa. Levitin haarani ja aloin hyväillä pilluani samalla kun kuvittelin mielessäni toisen salaisen fantasiani. Olin usein haaveillut strippaavani miehelle samalla kun hän runkkaisi minua katsellen.....
Mies istui sängylläni puolikova kalu jo valmiiksi kädessään.
- Mä haluan että sä runkkaat samalla kun mä strippaan sulle, sanoin seisoessani viattoman näköisenä miehen edessä päälläni tiukat farkut, vaaleanpunainen tiukka toppi, rintaliivit ja jo nyt lähes märät stringit. Aloin keinuttamaan lantiotani ja persettäni miehen edessä samalla kun käteni puristelivat isoja rintojani paidan läpi. Riisuin paitani ja tunsin nännieni kovettuvan. Mies veti käteensä katsellen teinitytön strippausta. Hitaasti avasin farkkuni, työnsin käteni sisään ja hyväilin kuumaa jalkoväliäni. Saatuani farkut jalastani annoin miehen rauhassa runkata samalla kun esittelin vain stringien ja rintaliivien peittämää vartaloani. Lopulta avasin rintaliivini ja päästin tissini vapaaksi. Samalla kun puristelin kiinteitä teinitytön rintojani, mies alkoi lähestyä huippuaan.
- Anna tulla vaan! Anna spermojen tulla! Haluun että laukeet, voihkin samalla kun laskeuduin polvilleni miehen eteen ja aloin molemmin käsin puristella hänen pallejaan.
- Haluaisitko naida mua suuhun?, sanoin katsoen miestä silmiin. Hän nousi ja asetti kyrpänsä kuumille huulilleni.
- Haluan että runkkaat spermas mun suuhun. Laukee mun suuhun, mun rinnoille.
Mies alkoi työnnellä kaluaan suussani samalla kun pyöritin kieltäni terskan ympäri.
- Anna tulla vaan, täytä mun suuni lämpimällä spermallasi.
Mies työnteli vielä muutaman kerran ennen kuin laukesi suuhuni. Nielin suurimman osan, mutta osa valui rinnoilleni. Tartuin rintoihini, puristelin niitä ja hieroin spermaa niihin. Nousin ja olin aikeissa lähteä kun mies tarttui käteeni ja heitti minut sängylleni. Hän otti minua lantiosta molemmin käsin kiinni ja veti minut polvilleen ja työnsi samantien kyrpänsä pilluuni. Olin aivan kiimassa kun mies alkoi "raiskata" minua takaapäin. Kova kyrpä työntyi uudestaan ja uudestaan sisääni. Huusin nautinnosta kun miehen kivekset läiskähtelivät peppuani vasten. Mies alkoi piiskata minua perseelle joka kiihotti minua entisestään.
- Piiskaa mua perseelle, oon ollu tuhma tyttö, kiljuin saadessani ties monennenko orkkuni.
- Käytä mua niin kauan että lauket.
Mies jyysti minua takaapäin voihkiessani hänen edessään, hänen pikku huoranaan.
- Tuu mun takapuoleen, haluan että panet mua pyllyyn. Nussi huoraas perseeseen.
Mies veti kyrpänsä pillustani ja alkoi työntää sitä kiimaiseen perseeseeni. Suuri kyrpä täytti peppuni ja kiihotuin nähdessäni peilistä irstaan näyn miehestä nussimassa nuorta tyttöä perseeseen. Mies alkoi panna minua rajusti takapuoleen ja nautin joka työnnöstä.
- Sun kova kyrpäs saa mut niin kiimaseksi. Haluan että lasket spermas mun pyllyyni, huusin voihkintani seasta. Otin vastaani rajuja työntöjä miehen raiskatessa persettäni. Minua kiihotti suunnattomasti olla alistettuna ja saada raakaa persepanoa. Mies lähestyi laukeamista ja aloin työnnellä peppuani tuota ihanaa kyrpää vasten.
- Laukea mun perseeseen. Roiski spermas pikku lutkaasi.
Sain orkun kun tunsin miehen sykkivän spermansa pyllyyni.
- Noin, anna kaikki tulla, hyvä poika.
Seksifantasia
DeRive
0
3711
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274