Veitola on raskaana ja ylistää onneaan. Miksei lapsen isästä puhuta missään? Kuka se oikein on? Olen käsitäänyt naisen elelleen sinkkuna, mutta erehdynkö? Vai onko lapsi jokin keinohedelmöitysjuttu? voisi puhua isästäkin edes jossain lehdessä!!!
Maria Veitolan lapsen isä????????
26
5878
Vastaukset
- Ihanainen.
Marialla ei ole mitään velvollisuutta tiedottaa asiasta. Hajoa uteliasuuteesi.
- nunnukalll
Ime sinä munaasi..
- Omaakin valintaa
Eipä ollut Marialla mitään velvollisuutta tulla alastonta vauvamasuaankaan kameran eteen levittelemään.
- Ihanainen.
Entä sitten. Maria saa tehdä juuri niinkuin itse haluaa.
- Omaakin valintaa
Ihanainen. kirjoitti:
Entä sitten. Maria saa tehdä juuri niinkuin itse haluaa.
Totta kai saa, ei ole holhouksen alla.
Silti ei pidä unohtaa, että hänkin on itse häkkiään ollut rakentamassa. Jos valitsee tuollaisen julkisuusroolin, niin tietoisesti asettaa itsensä alttiiksi myös negatiiviselle julkisuudelle. Ei sen luulisi tulevan kenellekään yllätyksenä, että kaikkea ollaan kaivamassa esiin.
Kun provosoi, niin siihen tartutaan hanakasti. - Ihanainen.
Omaakin valintaa kirjoitti:
Totta kai saa, ei ole holhouksen alla.
Silti ei pidä unohtaa, että hänkin on itse häkkiään ollut rakentamassa. Jos valitsee tuollaisen julkisuusroolin, niin tietoisesti asettaa itsensä alttiiksi myös negatiiviselle julkisuudelle. Ei sen luulisi tulevan kenellekään yllätyksenä, että kaikkea ollaan kaivamassa esiin.
Kun provosoi, niin siihen tartutaan hanakasti.Terve rotia alle! Sinua vasta helppo onkin provosoida. En jaksa vängätä kanssasi.
- Omaakin valintaa
Ihanainen. kirjoitti:
Terve rotia alle! Sinua vasta helppo onkin provosoida. En jaksa vängätä kanssasi.
En minä(kään) tätä tosissani tee. :)
- joku on isä
Eikös Marian "mies" ole tunntettu Yazka, aika miesmäinen nainen,mut ei käy tietenkään isäks kun ei voi siittää sentään... ??
- pariskunta
Pari vuotta sitten tapahtunutta..:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a109930/maria veitolan ja yazkan hellat hetket katso kuvat/ - !
Maria Veitola on kyllä onnellisesti avoliitossa lapsensa isän kanssa, joka on ihan normaali mies.
- jjuuu
Jazzka on nainen vai taasko
- Veitolan_luuska
! kirjoitti:
Maria Veitola on kyllä onnellisesti avoliitossa lapsensa isän kanssa, joka on ihan normaali mies.
Jos joku on mennyt Veitolan kentauritammaan sekaantumaan, ei voi olla kovinkaan normaali.
- kiinnostaaaaaa
Jos Maria itse tuo koko ajan mahaansa julkisuuteen ja on Demi Mooren kopiokuvissa (huonoissa sellaisissa) ison mahansa kanssa, niin tyttö saa myös kärsiä siitä, että hänen lapsensa isäehdokasta kaivataan vaikka väkisin päivänvaloon. Tuo Yazkahan on alapäästään nainen eli ei se oo Veitolaa paksuksi tehnyt. Kai Veitola on vaan halunnut lapsen ja käynyt kuksimassa sopivan isäehdokkaan kanssa.
- Hyvä Maria.
Kaikki eivät halua olla tyrkkyjä ja mediahuorata lapsiaan ja puolisoitaan. Maria on fiksu ja kaunis nainen. Hänen kirjoittamista kolumneistaan kyllä selviää enemmän lapsen isästäkin. Onnea heille.
- Omaakin valintaa
"Kaikki eivät halua olla tyrkkyjä ja mediahuorata lapsiaan" !!!
Joo sehän kuuluu ihan normaaleihin odotusrutiineihin, että myydään alastomia mahakuvia lehtiin.
Se on nykyään yhtä luonnollista ja välttämätöntä kuin koululaisista vuosittain (pakko)otettavat luokka-, naama- ja kaverikuvat.
Eihän julkkis kehtaa mennä VIP-tilaisuuksiinkaan, jos ei mediassa ole kuvaa ollut.
Rahasta kai Mariakin kuvattavaksi meni - vai olisiko antanut palkkionsa hyväntekeväisyyteen? No, jäi hänelle kuitenkin vauvajulkisuus. - öllöpolloiuy
aika tyhmäänäkönen noin siis sanottuna naiseksi.
- JK
ENNTIEDÄ
- mä tiedän nää jutut
Jostain naistenlehdestä luin Marian seurustelevan pohjoisesta, olikohan Kuusamosta, kotoisin olevan miehen kanssa.
- Onnea vaan.
Kuusamostapa hyvinkin. Hyvännäköinen pariskunta.
- Se on lesbo
Lesbo se on ja panetti itsensä paksuksi vai tekivätkö lie ns. muumimukilapsen?
- Klassinen järjestely
Onko tässä kyseessä esim. Tuksun ja Geroniman suosima ns. klassinen herrasmies -suhdejärjestely?
Eli varsinainen miesystävä on klassinen herrasmies, joka vastaa elatuksesta, ja sen lisäksi on muita suhteita, koska ihminen on "moniavioinen nisäkäs", kuten viihdetaiteilija Geronima asian ilmaisee. Geroniman klassinen herrasmies tosin kyllästyi elättämään viihdetaiteilijaa ja hänen nuorta naismaista poikaystäväänsä. - gffhfffg
Ärsyttää kun täällä rääpitään ja mistään ei mitään tiedetä.
Onnellinen ja fiksu herra on OTM/KTM Mathias Friedman. Saksasta 1700-luvulla liiketoimintaa tänne harrastamaan tulleen sukunsa päämies. Paino ja kartonkiteollisuutta sekä puunjalostusta.
On myös ritarihuoneen aatelisten aatelia.
Onnea heille molemmille, tai oikeastaan kaikille heille- fghfght64
jooo
- tyrkky 69
Ketä kiinnostaa yli 40v. yksinhuoltaja kalkkisten elämä ja ketä imee tai imettää?
Bikinikuvia odotellessa tavallinen transu 50v. - Imatran ylpeys
Todella ärsyttävä ämmä varsinkin silloin kun piti sitä talk-show'taan. Vaikkakin se olisi näytelty rooli mutta ei se silti ole mikään puolustus. En ihmettelisi yhtään vaikka lapsi olisi hankittu jonkun spermapankin kautta.
- dr no
Koeputki se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865