mitä mieltä olette partiosta

fg

nii itse jo 12 vuotta harrastanu ja kysyisin yleistä mielipidettä

20

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samiakosssssss

      Partio on tylsimysten ja rumien naisten/tyttäjen juttu! En haluu pahottaa mieltä...
      partiotytöt ainaki on jotain ällöttävää. tavannu muutamia.

      • Hahahah, kiitos vaan! :D Pitääpä sitten jatkaa harrastusta kun niin mun ulkonäölle sopivaa :))


      • Partiotytöt on just söpöjä ;) Mutta ennenkaikkea mukavia!


      • Partiopoika ja ylpeä

        Siis partiotytöt on aina ällöttäviä? Mun tänhetkinen ihastus on partiosta, ja sillä on jumalattaren muodot, ja pääkään ei ole tyhjää täynnä. Enkä oo mikää luuseri, jonka kriteerit on niin alhaalla että kaikki tytöt on uskomattoman kauniita. Olen onnistunut elämässä tähän mennessä ihan hyvin. Minulla on kaikki mitä haluan, paitsi se tyttö, jota en välttämättä saa. Mutta pointti on että jotkut "luuseritytöt" menee partioon kun ei missään muualla saa kehuja kuinka hyvä on jossain, mutta jotkut vaan menevät sinne, koska se on niin hauskaa, sillä siinä menee liikunta, hupi, luonta ja kaverit hyvin yhteen.


    • Jooooh

      Siitä about 4-5v kun olin partiossa enkä kadu että olin siellä. Opin niin paljon juttuja mitä aikuisetkaan osaa, tosin nyt ei tule mieleen :))
      Jamporeet ja muut bamboreet kyl jätin aian väliin ja en paljon rehvastellu koska mielikuva partiosta on mitä on ja suurimmaks osaks se on totta että tyypit oli aikas noh omalaatusia siellä.
      Ite tosin nyt oon tällane rautaa nostava adonis jota nuoret ja vanhemmat typsyt katselee ja muut tyypit välttää :)

    • Hieno juttu partio on. Oppii hienoja taitoja ja saa nauttia luonnosta.

    • asd

      8 vuotta oon harrastanu ja loppua ei ole tulossa, hyvä harrastus

    • Partiolainen -93

      Itsekin oon 12 vuotta ollu partios ja edelleenkin olen - enkä kadu! Partio saattaa joillekin urpokyllikeille vaikuttaa oudolta ym, joten he reagoivat siihen mollaamalla. Vuosien varrella oon kuullu kaikenlaista paskaa, mutta yhtä monesti olen myös niitä väärinkäsityksiä ja vääristyneitä kuvia partiosta suoristanut. Mitä vikaa muka on harrastuksessa, joka yhdistää luonnon, ystävät ja unohtumattomat kokemukset? Ei mitään. Jos joku on saanut huonon kuvan, niin se johtuu vain kyseisistä yksittäisistä jäsenistä, jotka sen ovat antaneet - mätiä omenia löytyy jokaisesta omenakorista. Suurin osa kavereistani on partiossa - tyttöystävänikin olen partiossa tavannut :) Itselläni ei siis mitään valittamista, päinvastoin :D

    • oon partiossa ja kuullemma ylä asteella ei niistä pidetä mut kunhan en ylpeile tai mitää nii ei oo oikeestaa tapahtunu mitään XD

      • Mira98

        Partio on hyvä harrastus. Siinä oppii kaikenlaista josta on hyötyä. Mun luokkalaisit yhteensä 3 harrastaa partioo mä mukaanlukien. Ollaa kaikki eri partioist. Yhteensä mun luokal on 19. Eli 3/19 harrastaa partiot.


      • Mira98
        Mira98 kirjoitti:

        Partio on hyvä harrastus. Siinä oppii kaikenlaista josta on hyötyä. Mun luokkalaisit yhteensä 3 harrastaa partioo mä mukaanlukien. Ollaa kaikki eri partioist. Yhteensä mun luokal on 19. Eli 3/19 harrastaa partiot.

        ainii kaikki 3 on tyttöi ja 98 kaks ja yks 99 se 99 on kyl tyttöpartiost.


    • metsäveikko

      Itse olen 11v ja olen partiossa,ja todella mukavaa ja viihtyisää on!Kiva tulla kololle kokoukseen:)

      • poju 01

        Totta.Itte oon muutaman vuoden käyny ja on ihan hyvä harrastus :-).........................ja jatkuu............................................................,,,,,,,,,,,,..,...,.,.,...,,,..,..,.,...,.????????????????????------------------äh ei jaksa ja muuten oon poika.....


    • Se on tosi hyvä jos löytää sellaisen harrastuksen, mikä omasta mielestä on kivaa! Toiset tykkää rymytä metsässä ja opetella vaikka solmujen tekoa, toiset tykkää pelata jääkiekkoa. Tärkeintähän on löytää itselleen sopiva harrastus ja jos löytyy just oikea harrastus, se saattaa kestää vuosia. Meidän mielestä partio on hauska harrastus! ;)

      Outi (joka muistaa enää vain miten merimiessolmu tehdään) ja Marika, nuorisotyönohjaajat
      Nettisaapas

    • dsopkadoia

      emt ?

    • Dr Dre

      Voi ei ! Tällä palstalla olevilla on selvästikkin Parziona- tauti, se iskee jos on yli vuoden partiossa ! Oireita ovat Partiosta tykkääminen, rintojen pieneminen ja kivesten nousu. Toimikaa siis näin lähtekää pois partiosta niin paranette jos se ei auta olette selvästikkin käyneet liian paljon partiossa, siihen ratkaisu löytyy taas kiipeämälle Nunaktiivi nimiselle vuorelle ja ottaa sieltä kasvia nimeltä: Unparizo.

      • partiolainen

        Aarg kun ärsyttää noin epäluuloiset ihmiset-_- Kyllä meidän lippukunnasta löytyy kunnon jätkiä. Kaikki tytöt kuolaa niitten perää koko ajan, ja tiesitkö muuten että viimevuoden Japaninjamboreelle vietiin hurjat määrät kondomeja?


    • hdashasd

      mahtava harrastus... ite koht 8 v harrastanu... Parasta partios on kyl et tapaa uusii ihmisii ja varsinki isot leirit kesäl. Oppii myös vähä erätaitoja ja ei tuu armeijas äitii ikävä ku pitää nukkuu ulkona teltassa....

    • 15 vuotias partiolainen olen :D

      Kuulu kommenttia; että ne partiolaiset on sellasii hippejä ja AAMUVIRRKUJA!! :DDDDDD
      repsen totaallisesti kun kuulin et partiolaiset ois aamuvirkkuja :D come oon! :D

      Totuus:
      Meidän leireillä kun aikuinen tulee herättää nii teltasta tulee ulos sellanen zombi lauma n. 15 min herätyksen jälkeen, sitäkin ennen valitetaan että " antakaa hei pliis viel 10 minaa aikaa nukkuu" tms .. :DDD

      Näin täällä.

      Ps. olen luokkani ainoa partiolainen enkä häpeä sitä

      • yläasteelainen

        Mäki oon luokkani ainut partiolainen enkä kyllä häpee sitä :-D (ei yhtää myöhässä tai mitääXD)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe