Asuuko naapurustossasi näitä näitä mahdottomia, en tiedä minkä puutteessa kieriskeleviä ns. vanhoja piikoja? Jos ei, niin laita kätöset kynnäspäitä myöten ristiin, ettei koskaan tulekkaan. Siis uskomatonta kyttäämistä, eikä mikään asia ole hyvä, kun heidän pillinsä mukaan pitäisi kaiken tapahtua.
Sehän ei tietenkään ole mahdollistakaan, mutta heistä musta on valkoista ja he jopa itse uskovat sen, huhhuh.
Olenkin miettinyt miten näistä aikoinaan 30:kymppisistä mukavista nuorista naisista on voinut tullakin pahansuopia, ilkeitä vaihdevuosi- ikäisiä, vanhenevia, ei mukavia, eikä miellyttäviä nais immeisiä.
KÄRTTYISÄT VANHATPIIAT !!
9
572
Vastaukset
- uihjkug
Noista kolmekymppisistäkin naisista minulle on suurin osa vihaisia ja ei mukavia, noh olenkin ruma :(
- Puhut asiaa
Asiaa puhut, vaikakaan ihan kaikkia ei nyt tuohon voi yleistää. Harmittavan paljon niitä kuitenkin on. Ehkäpä tuli tehtyä virhearvioita miesten suhteen ja nyt on luu käpälässä.
- Jep jep
Tota itse asun talossa missä kaikki kyttäävät tekemisiäni ja valittavat joka asiasta. Milloin saan koirallapelaamisesta varotuksen ja millo taas vieraani on ollut liian kauan kylässä käyttäen vieras parkkia, koska vieras parkki on kuulemma lyhytaikaisille vieraille :D Mikä on lyhyt aikainen vieras? Noh mutta antaa niiden kytätä, saanpaha aina tietää että monelta ole tullut töistä kotia ja kuinka kauan olin koirani kanssa ulkona, puhumattakaan siintä kun käyn baarissa niin silloinkin on tieto, että tulinko yksin kotia ja monelta tulin ja monelta vieraani on lähtenyt. Hyvä että joku pitää kirjaa menoistani.
- 1111ae
Tuonhan voi tulkita niin, että niillä muilla ei ole elämää ollenkaan,
ja saavat tyydytystä siitä, että on joku, jota seurata, kun sillä sattuu
olemaan elämä! Jatka samaan tyyliin!
- samassa talossa asuv
Näitä kyllä löytyy ihan joka taloyhtiöstä. Ne vihaa lapsia, koiria,- ja varmaankin myös miehiä, koska yksikään kaksilahkeinen ei niitä kestä montakaan viikkoa. Tunnen yhden tälläisen tiukkapipo kärttyisän vanhanpiian, hän hyvin vuolaasti kertoo, millaisia miehet ovat. Hänellä näitä luomakunnan "mätäpaiseita" ( oma mielipiteensä ) on ollut hyvä liuta vuosien varrella, eikä niistä yksikään ole ollut vähänkään mieleen, kaikki samaa sakkaa.
No, minulle hän ei enää valita, käskin hänen peilin edessä keskustella ihan itsensä kanssa ja miettiä, onko siellä peilissä näkyvässa ihmisessä mitään vikaa tilanteeseen, onko aina syy miehessä.
Mitään pientäkään melua tämä leidi ei siedä, häntä suunnattomasti raivostuttaa, kun joku käynnistää auton aamulla ennen kuutta ja hän herää siihen, saati joku tulee taksilla yöllä ja erehtyy puhumaan pihamaalla jonkun kanssa, sehän on hirveää.
Kohta alkaa mopokausi nuorisolla, joka ryllää yötä- päivää, voi hirvityksen kauhistus. Ei anneta tällaisten kotkien häiritä, valittakoot. Rinta rottingilla mennään kohti kesää. - Kärtsyhkö
Jännä, että kärttyisät ovat (muka) aina naisia ja vielä vanhoja piikojakin. Omat kokemukset kärtyistä rajoittuvat lähinnä keski-ikää lähestyviin ja sitä vanhempiin miehiin. Heiltä ilmeisesti tätä kärttyisyyttä odotetaan, koska kukaan ei tästä puhu(?). Kun mies ylittää 35 vuoden maagisen rajan ja siirtyy ns. ikämiehiin, äkkiä myös miehen käytös muuttuu eikä ketään tai mitään enää suvaita, ollaan hyvin mustavalkoisia, kuljetaan laput silmillä ja inhotaan kaikkea itselle-ei-niin-tuttua. Puhumattakaan siitä, että asioista voisi keskustalla ja toisten näkökulmat ottaa huomioon. Huoh!
Ainoa kohdalleni sattunut kerrostalokyttärikin oli eläkkeellä oleva mies.- *MAMMA*
Samoja ajatuksia ja ilmiöitä täälläkin. Kärttyisimmät ja koppavimmat naapurit löytyvät miehistä ja jopa "hieman paremmasta väestöstä" eli suht korkeasti koulutettujakin ovat. Iältään ovat 40-65 vuoden väliltä, mutta käyttäytyvät, kuin uhmaikäiset pojanviikarit.
- Kari Kyylä
*MAMMA* kirjoitti:
Samoja ajatuksia ja ilmiöitä täälläkin. Kärttyisimmät ja koppavimmat naapurit löytyvät miehistä ja jopa "hieman paremmasta väestöstä" eli suht korkeasti koulutettujakin ovat. Iältään ovat 40-65 vuoden väliltä, mutta käyttäytyvät, kuin uhmaikäiset pojanviikarit.
hei nimeni on kari kyylä ja teen kirjaa ihmisten vakoilemisesta. aluksi aloitin omasta pihapiiristäni mut nyt jo olen laajentanut toimia koko korttelin ympäristölle.
hyviä havaintoja on löytyny eräskin pellavapäinen poika taitaa olla niitä ryppyreijän ritareita ja yksi punapää harrastaa ammatikseen poskihoitoja yksi taas ei tule talosta ulos ku pari kertaa viikossa verhot kiinni on hänellä aina ja näyttää valoa vasten että käsi käy naapurin tarmo talkkarin meisselissä!
- lääääster1578
jep että tämmöstä pukkaa,kyyliä pappoja ja mummoja on ollu koko minun lapsuuden asuin missä tahansa, pahimmat valittajat löytyy vuokra-asunto alueelta, sen oon huomannu vimosen 15v aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3612201Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6273163- 1662207
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1871912- 1051539
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091302- 1041266
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2851176- 751167
- 391104