Kuka aloittaa listaamisen?
Yksinäisyyden hyvät puolet
82
2510
Vastaukset
- nakke nalkuttaja
Ei tarvitse kuunnella nalkutusta.
- Itsetyydyttäjä
Voit kuluttaa päiväsi masturboimalla. Ystävien kanssa ollessa tämä ei olisi mahdollista kuin muutaman tunnin välein, "käyn kusella"
- Jonne Tumputtaja
Liiallinen masturbointi voi johtaa vakaviin erektio-ongelmiin, joista pääsee eroon vain totaalisella ~3kk selibaatilla (helpommin sanottu kuin tehty).
- Totuus J
Jonne Tumputtaja kirjoitti:
Liiallinen masturbointi voi johtaa vakaviin erektio-ongelmiin, joista pääsee eroon vain totaalisella ~3kk selibaatilla (helpommin sanottu kuin tehty).
Voi niiiiitä aikoja ennen suhdetta kun seksi vielä kiinnosti.
- autonhimoa
Totuus J kirjoitti:
Voi niiiiitä aikoja ennen suhdetta kun seksi vielä kiinnosti.
Mikään ei ole hirveämpää kuin perheellinen mies, joka kantaa kaunoja. Ei järjen hiventä ja koska hän vain etsii syitä olla kotoa poissa, on hänellä aikaa vaikka minkä verran käytettävänä kiusantekoon. Tiedän ikävä kyllä tosielämän esimerkkejä.
- 2
Jos on onnellinen yksin, on vahvoilla tässä hulluudessa jota elämäksi kutsutaan.
- xxx
Hienosti sanottu.
- rffrwfwa
Ei tarvitse kestää toisen osapuolen eriäviä toimintoja omassa kodissaan. :=)
Toisaalta se on pieni haitta kaikesta hyvästä. - tuula-neiti
Hiljaisuus. Se tuntuu niin ylelliseltä kun kotona saa olla hiljaisuudessa. Työpaikalla monet laitteet pitävät mekkalaa ja pelkkä ilmastointikin on äänekäs.
- Minkä ikäinen
olet? Kuvittelen sinut 30-40v. välillä olevaksi, olenko oikeassa?
- tuula-neiti
Minkä ikäinen kirjoitti:
olet? Kuvittelen sinut 30-40v. välillä olevaksi, olenko oikeassa?
Täytän huomenna 47 vuotta.
- Ok...
tuula-neiti kirjoitti:
hyvää syntymäpäivää sinulle :)
- Kokisnaama
tuula-neiti kirjoitti:
Onneksi olkoon sitten vaan! :)
Terv. 19v - :)
Vaikka en eläkään yksin, ole samaa mieltä. Mikään ei vedä vertoja hiljaiselle ja rauhalliselle vapaapäivälle. Ei metelöi työkaverit, asiakkaat eikä edes radio tai tv. Tämä tietenkin koskee vain vapaaehtoista yksinoloa.
- marjanpaskat
Saa mennä ja tulla miten vaan.
Voi olla omassa himassa miten vaan, kukaan ei oo jurputtamassa vieressä.
Ei tartte potea huonoa omaatuntoa siitä, että on aina töissä eikä ehi nähä kavereita.
Voi dokaa vaikka joka viikonloppu, ku ei sitä sunnuntanakaan ketään kavereita kuitenkaan nää.- jkhjkjkhjk
Nii... jos sitä yksin dokaamista pitää mukavampana kun kavereiden seurassa, niin sittenhän tuo on jopa positiivinen asia.
- sdvsdbf
Ehkä yksinäisyydessä on semmonen hyvä puoli että jos sattuu joutumaan helvettiin kuoltuaan niin ainakin sitä yksinäisyyttä on jo vähän tullut harjoiteltua ajallisessa elämässä, koska siellä helvetissä jokainen on täysinyksin ikuisesti ja kärsii ruumiillisesti ja henkisesti, on kuivaa ja kuumaa, eikä saa nukkua ja silleen. Helvetti ois ehkä hieman kivampi jos siellä sais vaikka ees pareittain kärsiä mutta helvetinhän täytyy olla niin perseestä kuin suinkin.
Taivaassa sen sijaan ollaan yhdessä iloisesti.
No joo olipa aika mustaa huumoria. En mä nyt sitä meinaa että yksinäiset joutus hornaan ja seuralliset taivaaseen, mutta taivasosuus voi oikeestaan alkaa jo ennen ruumiin kuolemaa, samoin helvetti-osuus.Täällä ajassahan meidän pitää valita osamme, tietoisesti.- tuleva vanhus
joo toiset ovat luotuja elämään yksin ja joskus se on ihan kivaakin
syöt, juo, nukkuu ja tekee mitä itseään huvittaa
ei tarvii kysyä lupaa jos haluu mennä vaikka risteilylle yks kaks
mutta sitten kun tosiaan tulee se vanhuus ja sairaus niin ei ole ketään joka oikeasti välittäisi
kiva laahustaa huonokuntoisena lääkäriin tai sairaalaan toimenpiteeseen
kukaan ei välitä - olet vanha
ois kiva viettää vanhuus jonku tosi kivan tyypin kanssa - Suomesta muuttava
tuleva vanhus kirjoitti:
mutta sitten kun tosiaan tulee se vanhuus ja sairaus niin ei ole ketään joka oikeasti välittäisi
ois kiva viettää vanhuus jonku tosi kivan tyypin kanssaTosiasia on yksinäisellä se,että kun ja jos vanhaksi asti elää,ei kukaan välitä,oli sitten yksin tai kaksin.Mitä se yksinelelijä kuten minä edes piittaa siitä välittääkö muut.Olen henkisesti kasvanut yksinäisyyteen,ja muutoin en osaisi elääkään.Olen nyt 54 vuotias mies,ja toivon vain että kun kuolen se olisi mahdollisimman kivutonta,kuolenko yksin vai en on samantekevää.Samoin sekin mihin ruumiini joutuu.Tärkeänä oikeastaan pidän vain sitä missä vietän iäisyyteni,ja siitä olenkin huolestunut.Oikeastaan en ole täysin yksin koska minulla on kotieläimiä,ja rakastan niitä suuresti.Tarkoitin mitä kirjoitin ja ilman mitään kyynisyyttä,olen valinnut yksinelelyn ja asuinpaikkanikin kaukana taajamista,kyllä se onnistuu kun tahtoa piisaa:)
- ?
Suomesta muuttava kirjoitti:
Tosiasia on yksinäisellä se,että kun ja jos vanhaksi asti elää,ei kukaan välitä,oli sitten yksin tai kaksin.Mitä se yksinelelijä kuten minä edes piittaa siitä välittääkö muut.Olen henkisesti kasvanut yksinäisyyteen,ja muutoin en osaisi elääkään.Olen nyt 54 vuotias mies,ja toivon vain että kun kuolen se olisi mahdollisimman kivutonta,kuolenko yksin vai en on samantekevää.Samoin sekin mihin ruumiini joutuu.Tärkeänä oikeastaan pidän vain sitä missä vietän iäisyyteni,ja siitä olenkin huolestunut.Oikeastaan en ole täysin yksin koska minulla on kotieläimiä,ja rakastan niitä suuresti.Tarkoitin mitä kirjoitin ja ilman mitään kyynisyyttä,olen valinnut yksinelelyn ja asuinpaikkanikin kaukana taajamista,kyllä se onnistuu kun tahtoa piisaa:)
Kissoja vai koiria?
- 24
sdvsdbf:
Ei siellä helvetissä tarvitse yksin olla. Pääsee viimeinkin siihen eliitin kerhoon,
jotka ovat tehneet maallisesta elosta helvetin.
Mutta liekö sillä sitten niin paljon merkitystä,
Enää. - karman karaisema
Sinulla on vähän vanhat paperit taivaasta ja helvetistä (ei kai tämä wanaha testamentti).
Päivitä tietosi Esko Jalkasen poikkitieteellisillä tutkimuksilla (Uusi ajatus löytyy luonnosta) ja autuus jo tässä elämässä aukeaa sinulle. - ei paniikkia
tuleva vanhus kirjoitti:
ois kiva viettää vanhuus jonku tosi kivan tyypin kanssaEn ole vielä likimainkaan vanhus, mutta jo kokenut yksin sairastamisen. Perheettömänä oli hyvä ajatella, että jos vaikka kuolema tulisikin, ei jäisi lapsia orvoiksi, eikä kumppania suremaan. Jouduin esittämään todellista terveempää ja vahvempaa vanhempia ja sisaruksia, koska surivat vuokseni. Lohduttaminen oli rankkaa varsinkin, kun omat voimat olivat vähissä.
En muista, että olisin koskaan surrut erityisesti yksinäisyyttäni sairastamisen aikana. Jos sattuu olemaan ihmistyyppiä, joka tarvitsee paljon yksinäisyyttä ja on sinut yksinäisyytensä kanssa, en usko sairauden tai vanhuudenkaan merkitsevän erityisiä ongelmia. Tietysti joutuu etukäteen suunnittelemaan asioita, kun tarvitsee apua asioissa, jotka aiemmin helposti on hoitanut itse.
- yksin kotona
en mä nää mitään hyvää omassa yksinäisyydessä enään
- dfbfd
Tuntuuko sinusta siltä että voisit samastua Jani-Petteriin jolla on mielikuvituskavereinaan 50 venäläistä säveltäjää sekä vapiseva Imbesilli-Tero, jota voi vihata turvallisesti?
- Ollako vai eikö
Minä näen hyvää yksinäisyydessäni. Ei tarvitse selitellä
mitään turhia asioita. Senjälkeen kun kansa on päässyt
vapaasti esiintymään,ei ole missään asiassa epäselvyyksiä.
Jäitä hattuun nyt vaan ja velkojaan maksamaan.
Minä voin jatkaa rauhallisin mielin omaa elämääni. - jorch
dfbfd kirjoitti:
Tuntuuko sinusta siltä että voisit samastua Jani-Petteriin jolla on mielikuvituskavereinaan 50 venäläistä säveltäjää sekä vapiseva Imbesilli-Tero, jota voi vihata turvallisesti?
Yksinäisten ei tarvitse vihata ketään. Voi yksinään keskittyä itsensä hoitamiseen. Eikä ole niin sitoutunut mihinkään olinpaikkaan, vaan voi vaikka mennä työn perässä ulkomaille. Parisuhteessa sellainen vaatii pitkällistä keskustelua ja aina on vaara, että ulkomailla ollessa puoliso huitelee vieraissa (kondomien käyttö ei ole niin yleistä kuin luulisi).
- JK
NIINKÖ
- minimmerkki
Yksin eläessä välttyy ahdistavilta ihmissuhdeongelmilta. Olen huomannu että joillakin ihmisillä on jatkuvasti jonkinlainen kriisi päällä kun ihmissuhteet menee huonosti. Varmasti todella stressaavaa sellanen. Toinen plussa on se että voi keskittyä omiin harrastuksiin toden teolla, ilman että kaveri- tai sukulaissuhteet häiritsisi niitä. Lähes jokaisella asialla on hyvät puolensa :)
- oiriak
Niinpä, varsinkin miesten on vaikea enää käyttäytyä naista kiinnostavasti yhteiselossa. Läheisyys jotenkin vie miehisyyden ja jotenkin sitä ajattelee, että kun nainen on jo saatu niin ei tarvitse tehdä töitä sen eteen. Tosi monella kaverilla käynyt näin. Itse etsin vieläkin oikeaa. Helppoa se ei ole, koska kaikki hyvät on varattu ja loput ovat vammaisille.
- ?
oiriak kirjoitti:
Niinpä, varsinkin miesten on vaikea enää käyttäytyä naista kiinnostavasti yhteiselossa. Läheisyys jotenkin vie miehisyyden ja jotenkin sitä ajattelee, että kun nainen on jo saatu niin ei tarvitse tehdä töitä sen eteen. Tosi monella kaverilla käynyt näin. Itse etsin vieläkin oikeaa. Helppoa se ei ole, koska kaikki hyvät on varattu ja loput ovat vammaisille.
oiriak: "Helppoa se ei ole, koska kaikki hyvät on varattu ja loput ovat vammaisille."
Niin, kaikki hyvät miehet on varattu.
- Onnellinen skorpion.
Todella mahtavaa olla yksin. pääsen lähtemään milloin haluan ja minne haluan. Voin tavata naisia ja niitä riittää, ihan milloin vaan tuntuu soitan jollekin niistä naisista. Kämppä on kunnossa ja ei kukaan nalkuta ja ole kyttäämäs mitä teen.
- pelimieskö olet?
Et kai pelaa yksinäisillä naisilla?? Oletko ennenkin tehnyt niin? :( Sitten vaan hylkäät toisen.
- ffffffffffffffffffff
Hyviä puolia:
-ei akka nalkuta
-ei tartte kuunnella akan valituksia
-saa juoda viinaa,ilman taustalta kuuluvaa naputusta
-saa juoda kaljaa,ilman taustalta kuuluvaa narisemista
-saa polttaa tupakkaa,kun huvittaa
-voi panna akkoja,sitten pihalle vosu kun ei enää kiinnosta
-voi mennä baariin,silloin kun huvittaa
-voi piereskellä antaumuksella
-voi rahnuttaa persettä,jos kutisee
-voi kaivella muniaan
-sitten taas voi avata uuden kaljan
Huonoja puolia:
-mistä löytää Al Bandyn EI AKKA-paita
-muita huonoja puolia ei ole- kasin kaunihimpi
toi muuten pitää paikkansa mut venttaas kun tulet vanhaksi ja sairaaksi
kukas susta sitten huolehtii? - Santeri yksineläjä.
kasin kaunihimpi kirjoitti:
toi muuten pitää paikkansa mut venttaas kun tulet vanhaksi ja sairaaksi
kukas susta sitten huolehtii?Suomen politiikkojen hyvinvointivaltion alasajon jälkeen ei vanhuksista pian huolehdi kukaan.Siitä muutes kuuluu kunnia ykkösviholliselleni Paavo Lipposelle.Yleinen poliittinen linja on muutoinkin se että hyödyttömät ja vanhukset pitäisi piikittää myrkkyruiskeella kuoliaaksi,tuo ei ole minun toive vaan poliittinen.Kenties he tappavatkin nälkään,tai palelluttavat hengiltä kun ei varaa asuntoon,kyllä ne jotain keksii.Uskovaisia kristittyjä he alkavat lähivuosina pidättää ja surmata,koska he eivät suostu merkattaviksi,lista onkin pitkä.Pian suomea nykymuodossaan ei edes ole.Parempi on yksin kärsiä tulevat vainot kun ei vielä muita huolena siinä paitsi kanssakärsijöinä.
- 29
Santeri yksineläjä. kirjoitti:
Suomen politiikkojen hyvinvointivaltion alasajon jälkeen ei vanhuksista pian huolehdi kukaan.Siitä muutes kuuluu kunnia ykkösviholliselleni Paavo Lipposelle.Yleinen poliittinen linja on muutoinkin se että hyödyttömät ja vanhukset pitäisi piikittää myrkkyruiskeella kuoliaaksi,tuo ei ole minun toive vaan poliittinen.Kenties he tappavatkin nälkään,tai palelluttavat hengiltä kun ei varaa asuntoon,kyllä ne jotain keksii.Uskovaisia kristittyjä he alkavat lähivuosina pidättää ja surmata,koska he eivät suostu merkattaviksi,lista onkin pitkä.Pian suomea nykymuodossaan ei edes ole.Parempi on yksin kärsiä tulevat vainot kun ei vielä muita huolena siinä paitsi kanssakärsijöinä.
Santeri yksineläjä:
Oletko niin naiivi, että luulet saavasi loppusuoralla armollisen eutanasiapillerin?
Ehei, armollisin lähtö on se, kun näännyt vanhainkodissa tai yksiössäsi nälkään,
eiks se kestä n. 60-75 vrk ? Ja jos ei saada lakia, että lääkärit vois höpölääkkeitään
kirjoittaa puolestani suoraan vessanpöntöstä alas vedettäväksi, ja saisivat siitä
Huolimatta provisiot lääkefirmoilta, joudut kitumaan kymmeniä vuosia lääk-
keiden kaatopaikkana.
Toinen pointti että B- kansalaisia pidetään elää kituuttamassa, että eliitti saa heistä
työssäkäyvälle keskiluokalle syntipukin (hajota ja hallitse), joiden "hoitoon" muka menee kaikki rahat.
Jos kituvia ei olisi, keskiluokka huomaisi pian, ettei heille jää yhtään enempää! Kyllä
luulis eliitistä sen verran kekseliäisyyttä löytyvän, että alkaisivat pitää syntipukkina
esim. Kreikkaa, tai vaikka ottaisivat YouTubesta ufo- videoita, ja sanoisivat , että
tälläiset nyt hyökkää maahan, ja kaikki työn tulokset menevät avaruuspuolustukseen. Työttömistä ja syrjäytyneistä kun joka tapauksessa tulee pula, ei esim. syrjäytynyt mies elä kuin 50-60 vuotiaaksi (ja se, jos laitetaan ilmaiseksi töihin, lyhentää elinikää entisestään).
Varokaa vaan työvoimapulan sijasta pulaa työttömistä !
- Ei yksin yksin
Yksin
-saa käydä vessassa / suihkussa / saunassa rauhassa
- saa katsoa televisiota oman maun mukaan
- saa maata sohvalla ilman syyllisyyttä
- ei tarvitse siivota niin paljon
- on hiljaista
- tietää missä mikin on
- osaa ostaa kaupasta tarvittavat tarvikkeet (wc-paperit, shamppoon jne.)
- ruoanlaitto on nopeaa
- saa kaivella nenäänsä ilman että vieressä kaivellaan
- voi mennä nukkumaan silloin kuin huvittaa
- voi nukkua niin pitkään kun haluaa
- ei tarvitse tapella kuin itsensä kanssa
- voi puuhailla harrastustensa parissa
Kaksin
- on joku joka huolehtii, kun tippuu jakkaralta, pyörtyy saunaan tai kyllästyy yksinoloon- bakteeri.
Miksi kaivat, onko nenäliinoja siihen?
- mie vaan
Tarkoittaakohan alkuperäinen oikean yksinäisyyden vai yksin elämisen puolia..
Elän yksin enkä ja olen tosi tyytyväinen tilanteeseeni. Parisuhdetta ja perhe-elämääkin on takana eli kokemusta siitäkin. Aikansa kutakin.
En jaksaisi toista ihmistä koko aikaa kodissani. Saan tulla ja mennä mieleni mukaan. Viihdyn itseni kanssa. Töissä on oltava sosiaalinen ja ihmisten kanssa tekemisissä.
En tunne oikeastaan koskaan itseäni yksinäiseksi.- uskon että
jaksaiskohan joku sinuakaan koko aikaa kodissaan, aika itsekästä sinulta
- mie vaan
uskon että kirjoitti:
jaksaiskohan joku sinuakaan koko aikaa kodissaan, aika itsekästä sinulta
Eli hyvä puolin ja toisin. Saan olla itsekäs tuollaisen asian suhteen.
- entä?
"Töissä on oltava sosiaalinen ja ihmisten kanssa tekemisissä."
Joutuuko siellä esittämään iloista vai saako olla oma itsensä? - mie vaan
entä? kirjoitti:
"Töissä on oltava sosiaalinen ja ihmisten kanssa tekemisissä."
Joutuuko siellä esittämään iloista vai saako olla oma itsensä?Olen oma itseni töissä ja kotona. Jokaisessa on monta puolta. Tarpeen mukaan.
- LivingAloneHappy
Yksin asuninen on päällisin puolin aika mukavaa. Saa tosiaan tehdä mitä haluaa. Ei tarvitse lupaa kysellä. Mutta tuolla joku kysyi kuolemasta. Kuolemme kaikki yksin. Kukaan ei kuole seurassa.
- joukkojeneessäonhyvä
joukkokuolema?
- irwin
juolux lunta luvattu?
- ?
Ei tule perheriitoja. On rauhallista ja hiljaista (mitä nyt naapurit möykkää välillä). Ei tarvitse tehdä kompromisseja vaan saa aina tehdä niinkuin itse haluaa.
- joulumummo
minä ainakin nautin yksin olosta---johtuneeko se siitä kun noin puoli vuotta sitten päättyi 10-vuoden seurustelusuhde-jolloin mies oli vahvempi persoona ja silloin enemmän elettiin hänen elämää..ja oma jäi unohduksiin. nyt ei tarvii katsella kaljanjuontia,sikalua eikä muutakaan siihen liittyvää.
- kaksin
Toisaalta todellinen yksinäisyys (ei yksin olo) on ihmisen pahin hirvein ja kamalin vitsaus.. hitaasti tappava olotila !!
- Rikottu Sydän
Täysin samaa mieltä! Nyt näkyy ihmiset vain puhuvan yksin ELÄMISEN hyvistä puolista, ei YKSINÄISYYDEN...
- kode
Hyviä puolia vapaus, huonoja puolia vankeus. Olisi hienoa seurustella miehen kanssa joka ei ole tuollainen kuin nimim. ffffffffffffffffffff. Sillä tavalla että molemmilla olisi oma kämppä.Voitaisiin kyläillä toistemme luona ja sitten kun tarttee etää niin on varapaikka.
- nainenogjgorh
Juuri näin!
- nainenlfhelghe
Ei tarvitse tuntea syyllisyttä, että mitä syö ja milloin syö, kun kukaan ei ole vahtaamassa.
- Siis hiihtämään.
Onko tämä heitetty vain sinkuille?
Itse olen naimisissa ja kohta 47 simpsakka rouva.
Rakastan yksinäisyyttä ja hiljaisuutta. Siippani taas tykkää koko ajan mennä yhdessä ja olla kylkimyyryä. Välillä saan siitä tarpeekseni ja pakenen milloin mihinkin...yleensä metsään tai lenkkipolulle/hiihtämään. Jatkuva yhdessäolo tukahduttaa omat ajatukset ja luovat ideat tehokkaasti. Hiljainen yksinäisyys saa taas ajatukset virtaamaan! Sanonkin ukolleni aina välillä että " anna vähän speissii!" Minulle sopisi avioliitto jossa molemmilla olisi omat kodit mutta silti olisimme yhdessä. Taitaapa jäädä haaveeksi.
No. Huonomminkin voisi olla. :)- sinkkuna vaan
Kiva sana tuo simpsakka ja kylkimyyrä. :) Totta että ajatuksia pitää olla ja luovuutta, siis omaakin aikaa. Toisaalta sinkuilla taas ei ole ketään. Tasan ei mene nallekarkit.
- Myyrä?
sinkkuna vaan kirjoitti:
Kiva sana tuo simpsakka ja kylkimyyrä. :) Totta että ajatuksia pitää olla ja luovuutta, siis omaakin aikaa. Toisaalta sinkuilla taas ei ole ketään. Tasan ei mene nallekarkit.
Ei tainnut olla "myyrä" vaan "kylkimyyryä" eli voisiko sanoa "rinta rinnan". :)
- Invisible boy
Eipä tarvitse muistaa kenenkään merkkipäiviä ja törsätä rahoja mahdollisiin lahjoihin, eikä kuunnella akan motkotusta, kun on sattunut unohtumaan moinen päivä.
- nainen.
Listasin sinkkuuden ja yksinäisyyden joitakin hyviä puolia...
1. Vatsavaivoja ei tarvitse peitellä. Eikä tapahdu yllättäviä vatsakatastrofeja sängyssä. Esim. ei paukuta toisen piip vasten.
2. Voi levätä ja on ihanan rauhallista.
3. Toinen ei arvioi ja kyttää.
4. Voi löytää vielä sen oikean tai surra menetettyä hamaan tulevaisuuteen (mikä ei ole kivaa, mutta ei ainakaan väkisin yritä muuta ja jos ei löydykään).
5. Voi löytää muita yksinäisiä ystäväksi, jos vaan ilmoittautuisivat. Harmi kun eivät uskalla!
6. Ei tarvitse tehdä lapsia.
7. Voi tehdä mukavia asioita yksin. Ehkä voi löytää jonkun muun seuraksi mukavaan menoon. Ihan kaikkea, tosin ei tule tehtyä yksin.
8. Voi kehittää itseään.
9. On paljon coolimpi/karismaattisempi/syvempi/persoona/ajatteleva, kuin sellainen joka on aina saanut kaiken elämässään ja ollut aina kumppani tai seuraa.
10. Henkinen kehitys edistyy suurin harppauksin. Elämän viisauksia oppii ja etsii.
11. Selviää yksin.
12. On miljoonkertaa onnellisempi seurasta, sitten jos sitä joskus on. Arvostaa toista.
13. Ei tarvitse ajaa karvoja hysteerisesti.
14. Ei tarvitse koko ajan olla viimeisen päälle laitettuna.
15. Ei tarvitse pelätä eroa. Koska se tapahtui jo.
16. Voi kokea itsensä hyväksi.
17. Harrastaa jotain mitä ei ennen.
18. Ehtii roikkua netissä ja lukemaan jotain.
19. Voi nukkua rauhassa.
20. Kaveri ei määrää minne mennään tai aikaa.. niin ei saisi muutenkaan olla. Vaan pitäisi neuvotella.
21. Porukassa tyhmyys tiivistyy.. se ei ainakaan tiivisty sitten. Vaikka olisi kiva keskustalla toisten kanssa.
22. Tekee omia päätöksiä elämässä.
23. Lopulta on rento fiilis.
24. Voi löytää parempia ihmisiä vielä.. Entiset petturit poissa kun ovat.
25. Keksii itsekseen elämää parantavia seikkoja.
26. On aikaa. Ties minkä bisneksen vielä keksii sillä ajalla.
27. Voi liikkua rauhassa, kukaan ei kalkata korvan juuressa ulkona. Ellei ohi mennessä.
28. Tulee yksilölliseksi. Ei matki toista.
29. Voi saavuttaa lopulta onnen. Vaikka kaipaa toista suureksi osaksi.
30. Ehtii venytellä ja vaikka meditaatiota harrastaa.
31. Voi löytää positiivisen ja vahvan itsensä. Narsistit on yritettävä pitää kaukana ainakin. Jännä juttu että jos vanhempi on sellainen, jostain sellainen löytää aina negatiivisen puolen..pikkuasioistakin.
32. Ei tarvitse ajatella koko ajan mitä muut ajattelee, tai tarvisko sitä muutenkaan aina.
33. Voi nauraa viihteelle ja viljellä huumoria välillä. Kukaan ei pidä mauttomana vitsiä.
34. Jatkan lisää myöhemmin ehkä.- ooooooooooo?
Kohta 12 pitää 100% paikkansa :)
Pistänpähä tähän samaan yhen huonomman jutun yksin olosta nimittäin lämpimän ruuan laitto jos et ruokaa tee mikrossa tai laita suoraan pakastimesta uuniin nii onhan se nyt vähä hankala vain itelle ruveta tekemään, sitä joko jää tosi paljon yli tai lämmität seuraavana päivänä mikrosssa ja itse ainakin pyrin tuota välttämään (minulla menee koiran kuppiin illemmalla, mut jos tota koiraa ei ole niiin..:D ) Kai sitä pitäs käydä ulkona syömässä ehkäpä sitä ei sitten olisi enää pitkin yksin mut onhan tää nytten aika jeees jos on asenne kohillaan :) - buuuu..
buuu
jos tyli täysi-ikäiseksi elän , en halua viettää loppuelämääni yksin....
kieltämättä yksinolo alkaa jo vituttaa , haaveilen "siitä oikeasta" , saa nähdä tapaanko häntä koskaan...- gfdsggsdgs
1. Voi milloin tahansa poistaa itsensä tästä maailmasta eikä kukaan jää kaipaamaan.
- Kirjainkirjaimelle
Hö. Toi ei oo kiva ajatus. :(
- minä.
Mä kaipaan.
- konnarspanieli
Olen ollut pari kertaa tilanteessa, jossa tuntuu, että kuolema on lähellä. Toinen kerta oli pidempi huonovointisuus, jonka aikana ehti miettiä asioita. Aluksi sitä kauhisteli, että mitä kaikkea sitä menettääkään, mutta lopulta aivan uudella tavalla valkeni se tosiasia, että sitten ei ole mitään, joten ei tarvitse huolehtia miten sitten käy. Se vain tapahtuu.
- Rikottu Sydän
Kirjainkirjaimelle kirjoitti:
Hö. Toi ei oo kiva ajatus. :(
Mun mielestä toi on itseasiassa erittäinkin lohdullinen ajatus.
- iso plussa
Ei tarvii sairastuttaa itteään e-pillereillä.
- ?
Suomesta muuttava kirjoitti: "Olen henkisesti kasvanut yksinäisyyteen,ja muutoin en osaisi elääkään.Olen nyt 54 vuotias mies,ja toivon vain että kun kuolen se olisi mahdollisimman kivutonta,kuolenko yksin vai en on samantekevää.Samoin sekin mihin ruumiini joutuu.Tärkeänä oikeastaan pidän vain sitä missä vietän iäisyyteni,ja siitä olenkin huolestunut.Oikeastaan en ole täysin yksin koska minulla on kotieläimiä,ja rakastan niitä suuresti.Tarkoitin mitä kirjoitin ja ilman mitään kyynisyyttä,olen valinnut yksinelelyn ja asuinpaikkanikin kaukana taajamista,kyllä se onnistuu kun tahtoa piisaa:) "
Tuossa näkyy se, että kirjoittaja on pystynyt hyväksymään tilanteensa ilman katkeruutta. Kaikille se tilanteen hyväksyminen ei ole niin helppoa. Vaan ehkä sitä ajan mittaan oppii. Toisaalta, kun olen jonkin verran nuorempi, niin en ole oikein vielä ajatellut, että tämä yksin oleminen olisi lopullinen tilanne. Vaan saattaahan se ollakin.
Ainakin yksi hyvä puoli on tosiaan se, niinkuin joku edellä kirjoitti, ettei tarvitse ajatella, mitä joku toinen minusta ajattelee. Siis kotioloissa. Ja myös se, ettei tarvitse kotona olla niin viimeisen päälle pukeutunut tms. Aamutakissa voi aivan hyvin tallustella kotioloissa vaikka keskellä päivää eikä kukaan tule kommentoimaan mitään. :) - voi meitä
Eräs pappa meni lääkäriin siksi: (pitäähän lääkärinkin elää)
Hän sai tietenkin lääkereseptin, meni apteekkiin, osti lääkkeet. (pitäähän apteekkarinkin elää.)
Hän tuli kotiin, kätki lääkkeet:(pitäähän minunkin elää)
Lääkäreitäkin on monenlaisia. Ties vaikka joku isosta rahasta saadaan tappamaan vanhuksia.
Onhan sitä juttua harhaan astuneesta lakimiehestäkin.
Ja olen kuullut televisiosta Espanjan Baruson sanovan, että Suomen ongelma on yli-ikäiset ihmiset.
Olen vanhus ja pelottaa todella.- ?
Voisit kuitenkin vähän tutkia niitä lääkkeitä, mitä ne ovat.
Esim. sydänlääkkeet kyllä kannattaa ottaa, jos sinulle sellaisia on määrätty.
- Ddfee2
Voi ainakin tehdä kotona itsekseen ihan mitä haluaa. Ei ole kukaan rajoja asettamassa ja yksimielisyyteen pääsee helpommin kuin helposti. Saa rauhoittua ja rentoutua sekä olla laiska. Ei tarvitse yrittää olla kenellekään mieliksi, vaan voi olla täysin oma itsensä välittämättä muiden mielipiteistä. Voi kuunnella esim. vain sellaista musiikkia, josta itse pitää. Katsoa elokuvia ja ohjelmia, joista pitää. Kompromisseja ei ole tarpeen tehdä, vaan oma mielipide on ainoa, joka ratkaisee. Saa nukkua milloin haluaa, syödä milloin haluaa ja mitä haluaa. Eikä tarvitse miettiä, tekeekö tai sanooko oikein vai ei: kukaan ei ole loukkaantumassa tai mieltään pahoittamassa eikä kukaan voi sinun mieltäsi myöskään pahoittaa. Siinä kaikki mitä näin äkkipäätään keksin.
- yksin vappuna
Vappuaattona liikkuessani kaupungilla, yksin tietenkin, huomasin kuinka jotkut soittelivat kännykällään kavereilleen, että missä nämä hukatut kaverit ovat.
Yhden hengen ryhmä pysyy aina kasassa, eikä ole tuota ongelmaa. Ei tarvitse huolehtia missä kaverit ovat, eikä kukaan ole kyselemässä mitä teen ja missä. - ..............
Hyvä puoli yksinäisyydessä on, että ei mene paljon rahaa puhelinlaskuun.
- kultaiset muistot
Voi baarin nurkassa suudella kenen kanssa tahtoo ja hieroskella ihan vapaasti kenen etumusta tahtoo.
- weweww
Yksinäisyyden varjossa kasvaa itsenäisyyden puu
- Lapio kädessä
Olen aina ollut melko yksinäinen ihminen. Muutama vuosi sitten kävi niin että silloinen avovaimoni jätti minut ja jäin täysin yksin. Kun vihdoin pääsin yli tapahtuneesta, tajusin että minulla ei ole mitään sisältöä elämässä. Rahaa minulla ei vieläkään ole, mutta olen ihmisenä täysin erilainen kuin nyt.
Pari vuotta sitten, kun olin tulossa Helsingin keskustasta kotiin, (olin vain kuluttamassa aikaa kävelemällä yksin pitkin kaupunkia)bussissa edessäni istui vanha pariskunta, joka keskusteli politiikasta, kirjallisuudesta, filosofiasta jne. Kuuntelin heitä aluksi vain sen takia kun ei ollut muutakaan vaihtoehtoa. Sitten minua rupesi ärsyttämään, kun en ymmärtänyt paljoakaan heidän keskustelustaan. En missään vaiheessa olisi voinut osallistua heidän keskusteluun ja sanoa jotain järkevää. Jossain vaiheessa kiukkuni muuttui kuitenkin vilpittömäksi ihailuksi heitä kohtaan. Harvemmin olen kohdannut niin sivistyneitä ihmisiä. Heidän keskustelunsa oli rehellinen ja vilpitön. He eivät yrittäneet leikkiä snobbailevia besserwissereitä, vaan puhuivat hiljaa kuiskaamalla.
Vielä viikkojen jälkeen muistin tämän pariskunnan. Päätin, että haluan olla samanlainen kun he. Tiesin, että siihen menee paljon aikaa, mutta yksinäisenä ihmisenä sitä riittää hyvin. Menin kirjastoon ja lainasin pari kirjallisuuden klassikkoa. Kyseessä taisi olla Hemingwayn ja Dickensin teokset.Taisi sivistyksen ensimmäinen askelma olla vähän vaikea, sillä molemmat kirjat jäivät kesken. Sittemmin olen lukenut kyllä kolmisenkymmentä teosta, Tolstoit ja Dostojevskit on aika huolellisesti käyty läpi. En olisi tätä uskonut muutama vuosi sitten, en ole ikinä ollut mikään lukutoukka.
Olen tutustunut paljon historiaan, politiikkaan, filosofiaan ja kirjallisuuteen. Tämä on ollut enimmäkseen tuskallista, mutta nykyään tästä on tullut harrastus. Aluksi oli tarkoituksena vain lisätä tietoa eri aiheista, mutta tässä onkin yllättäen käynyt niin että olen ihmisenä muuttunut lähes täydellisesti. Päässä pyörii aivan eri asiat kuin muutama vuosi sitten. Ennen odottelin viikonloppuja, että pääsee kännissä metsästämään naisia. Kyllä, jopa seurustellessani! Tekisi mieli mennä ajassa taaksepäin ja vetää itseäni turpiin oikein kunnolla, olisin sen ansainnut. Nykyään aika menee siihen kun istun sohvalla ja luen. Olen vastapainoksi ruvennut myöskin käymään kuntosalilla. Olisi hienoa lopettaa tämä tarina kertomalla että olen löytänyt paljon uusia kavereita. En ole oikeastaan viettänyt aikaa muiden ihmisten kanssa viime vuosina. Mutta sen sijaan olen tutustunut itseeni. Tämä uusi minä on ihan mukava tuttavuus! - 3211312312312321
1. Tuntuu tosi kivalta olla aurinkoisina päivinä perjantaisin kotona kun ei ole ketään kenen kanssa viettää aikaa.
2. Oma reviiri lujittuu niin tarpeelliseksi ettei voi toista ihmistä sinne päästää vaikka kuinka haluaisi.
3. On myös kiva olla sisällä viikkoja putkeen ja käydä vain pihalla tupakalla.
4. Kiva huomata kuinka vanha on ja miten aika on vain valunut sormien läpi ja miettiä niitä kaikkia menetettyjä vuosia.
5. On kiva olla yksin omien ajatuksien kanssa kun ne samalla syö ihmisen sisältä ja aiheuttaa tunteen että tekisi mieli oksentaa sielu ulos.
6. Se on myös kivaa miten harmaaksi kaikki muuttuu kun on sisällä tarpeeksi pitkään. Välillä ei pysty edes masturboimaan kun ei seiso.
7. On myös kiva huomata että yksinäisyys on katkeroittanut mielen niin pahasti että huomaa suorastaan vihaavansa muita ihmisiä. - fakta homma
No jos rehellisiä ollaan niin ei yksinäisyydessä ole mitään hyvää.
- dverr
Olen hyvää seuraa itselleni. Kaikki mitä teen on oman itseni varassa. Itsenäinen mies on aika lähellä eräänlaista jumalaa.
- weqewewwqewwewqewwqw
Taitaa jollakin jo nuppi seota?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po383289Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162595Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242564Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441816- 251536
- 1211301
Nainen, se on vain karu totuus, että
sinut on luotu synnyttämään ja mies siittämään. Niin on luomakunnassa säädetty ja niin se on. Sinut luotiin heikoksi ja2791258Joko aiheuttamani pettymys
on lieventynyt? Toivottavasti. Uskallan heittää lentosuukon näin etäältä ja nimettömänä 😘.901229Kosulan Keisari karviossa
Non ni. Kosulan keisari karviossa käväsemässä,kamera pyöri ja tubetulot lopsahti tilille,myös VEROVÄHENNYLSIIN ajo241146Arvasin että sen profiilin takana on sinä
Ja nyt suutuit. Pidähän tuo äläkä enää haikaile sitten, rakas 😉131110