Bahama ilmeisesti matkamme suuunta tälläkertaa joulu-uusivuosi 2012-2013.Kokemuksia, vinkkejä, ehdotelmia ja mitä vain ajatuksia kyseisistä paikoista teillä on? vaihtoehtomme ovat nämä: Grand Bahaman Freeportin läheisyydessä n.5-15 km säteellä kentästä on majoituksemme tai Nassau ja ilmeisemmin siellä saaren ns.pohjoispuoli.Hieman muuutakin kaipaa kuin pelkää löhöilyä, snorklausta mukavia retkiä , nähtävyyksiä, tai muuta kivaa mitä lasten / nuorison kanssa voi puuhata. Kiitos ja kokemuksianne odotellessa☺☺
Vastaukset 1
- Toiset matkaajat
Meitä myös kiinostaisi Reissaajien kanssa sama juttu ja lisäksi Yhdysvaltain Neitsyt saaret olisi kiinnostuksen kohteena eli Neitsytsaaret vs Bahama.Sen tiedämme, että mitään erityisiä nähtävyyksiä ei Virginillä ole,mutta sitä kauniimmat maisemat....Ei ole tarkoitus eiryisiä nähtävyyksiä kaivata,mutta samaa kun reissaajillakin-snorklausta ,retkiä,löhöä ja nautintoa ihanasta ilmasta etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441