Ketään lähdössä sunny beachille 12.6.2012?

...

itse matkan jo varanneet, kaksi nuorta naista!

108

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nazdrave

      Uskoisin että samoihin aikoihin suuntaan sinne. Tarkoitus olisi viettää juhannus mustanmeren rannalla ja olla 2 viikkoa.

    • ...

      Onko hotellista vielä tietoa? Yksinkö lähdössä vai onko isompikin porukka matkassa?

    • nazdrave

      Eipä ole. Yleensä äkkilähdön otan. Menen jo viidettä kertaa sunnylle. Yksin lähden todennäköisesti, olen huomannut, että yksin matkustaminen sopii minulle parhaiten. Tutustuu uusiin ihmisiin paremmin, kun on ns. pakko jutella jonkun kanssa. Isommalla porukoilla menee aina samassa porukassa bilettäminen.

    • nazdrave

      Jos haluatte tietää jotain hotelleista niin kokemusta on jantrasta, trakia gardenista,balkanista ja continental parkista....

    • ...

      Ei tarvitse meillä on hotelli jo selvillä :) No meillä on kanssa tiedossa varmaan rauhallinen loma mutta jos sitä parina päivinä ottais sitte sen bile meiningin päälle :)

    • nazdrave

      Sunnylla ei kyllä yleensä vietetä rauhallista lomaa :) Nelosen matkaoppaat antaa vähän turhan rauhallisen kuvan menosta, toisaalta nyt näkyvissä jaksoissa eletään aivan sesongin alkua...Suosittelen osallistumaan mm. partybike juttuun siinä istutaan baaritiskillä jossa teitä ja muita matkustajia palvelee koko ajan baarimikko. Homman juju on siinä että asiakkaat polkevat, polkupyörän polkimia ja koko systeemi liikkuu pitkin sunny beachin katuja. Eli siis maisema vaihtuu koko ajan, kun istut baaritiskillä :) Myös erilaiset party boat systeemit ovat kokemisen arvoisia eli lähdet laivalla merelle juhlimaan muutamaksi tunniksi. Sitten on perinteiset baarikiertueet joissa kierretään esim. 5 baaria ja jokaisessa saa sitten juomaa lipun hinnalla....äsken luetellut touhut ovat ainakin sosiaalisia eikä tarvitse itse miettiä miten ilta sujuu ja tutustuu uusiin ihmisiin.

    • ...

      Niinno ei me nyt ian löhö löhö lomaa olla pitämässä, mutta meinasin sitä ettei joka päivä nyt ihan överiksi vedetä :) Kuulostaa hauskalta pitää pistää mieleen!

    • sambouu

      Emme tiedä vielä, lähdemmekö tuolloin vaiko seuraavalla viikolla, poitsut 25v sekä 21v :) rentoo meinkinkiä ja biletystä vielä näin viimeiset nuoret vuodet ku ikää jo se 25v ;P!

      Kyllä jo odottaa, vielä kun siellä tapaus yhtä rentoo hulluu porukkaa jonka kaa uiskennelle, urheilla, bilettää, pussailla ja pitää niin lystii lomaa! :) JE JE JE!

    • ...

      Nonnii, sit ei muutaku lähette matkaa tuolloin 12 päivä! :)

    • myös sunnylle

      Mihinkä hotelliin ketjun aloittaneet naiset ovat menossa?

      • ...

        Hotelli Opaliin, ei mistään parhaammasta päästä ilmeisesti, mutta kaveri suositteli tätä hotellia :)


    • myös sunnylle

      Mitä vähemmän tähtiä sen parempi meno. Jos menee hyvään hotelliin niin yleensä tuppaavat olemaan täynnä lapsiperheitä ja vanhempaa porukkaa muutenkin. Nuoret suosivat noita halpoja hotelleja, kun se nyt on sama missä sitä nukkuu...

    • ...

      Joo toi tais olla aika vähä tähtinen hotelli mut varauksen jälkee tajuttii et taitaa olla täynnä lapsiperheitä tai ainakin niiden suosima :D noo ei voi mitään sitten viihtyy enempi ulkona kun itse hotellissa.

      • myös sunnylle

        Toisaalta sitten kun haluaa olla rauhassa eli krapulassa niin arvostaa kyllä sitä rauhaa...Mutta loman alku kun on bileet pystyssä niin ärsyttää kyllä kaikki lapsiperheet, ainakin minua...Senpä takia otan aina halvimman hotellin, koska sinne tulee yleensä aina nuorta porukkaa ja muutenkin "saman tyylistä" porukkaa...


      • ...
        myös sunnylle kirjoitti:

        Toisaalta sitten kun haluaa olla rauhassa eli krapulassa niin arvostaa kyllä sitä rauhaa...Mutta loman alku kun on bileet pystyssä niin ärsyttää kyllä kaikki lapsiperheet, ainakin minua...Senpä takia otan aina halvimman hotellin, koska sinne tulee yleensä aina nuorta porukkaa ja muutenkin "saman tyylistä" porukkaa...

        Nii ihan totta tuo :D ootko itse minä ajan kohtana sunnylle lähödsä?


      • myös sunnylle
        ... kirjoitti:

        Nii ihan totta tuo :D ootko itse minä ajan kohtana sunnylle lähödsä?

        Kesäkuun puolivälissä tarkoituksena olla 2 viikkoa :) Tältä lomalta tulee kyllä väsyneempänä takaisin kuin sinne lähtiessä :)


      • sunnyfani10
        myös sunnylle kirjoitti:

        Toisaalta sitten kun haluaa olla rauhassa eli krapulassa niin arvostaa kyllä sitä rauhaa...Mutta loman alku kun on bileet pystyssä niin ärsyttää kyllä kaikki lapsiperheet, ainakin minua...Senpä takia otan aina halvimman hotellin, koska sinne tulee yleensä aina nuorta porukkaa ja muutenkin "saman tyylistä" porukkaa...

        Kyllä eri-ikäiset sopii hyvin samoihin hotelleihin.Vanhemmat pariskunnat ilman lapsia osaavat myöskin bilettää. Äärirajoilla menee sietokyky silloin jos bileporukka haluaa herätellä koko hotellin koputtelemalla oviin ja huutamalla. Silloin voi olla hotellinvaihto lähellä..niillä häiriköillä. Armoa ei anneta sitten myöskään aamulla krapulaiselle:) Suomalaiset ei tosin toimi yöaikana noin..eihän?


    • glaadeviikinki

      voin kertoo ettei opal oo mikään lapsiperhehotelli, jos ei nyt mikään bilemekkakaan, naapurihotelli diamond on sen sijaan on profiloitunut täysin nuorisoporukoihin.. onhan noita nähty alba, iskar, kalina garden, opal ja victoria...

    • ...

      No hyvä ettei sit ole ihan täynnä lapsia. Ehkä ihan hyvä vaan joo etton rauhallinen hotelli josson astetta kauheempi krapulaki aamulla :D

    • eipä oo tuttu paikka

      ite ollaan lähössä viikoks kokeilemaan ei ollakkaan tuolla bulgariassa vielä käyty lähtö oli siis 5.6...

      • ?kesäkuussa muita lähdös

        Juu ei oo ittellekkää tuttu paikka ollu aina sitä mieltä että sinne turisti rysää en mene, mut nyt olen kuitenki kesäkuun puolessa välissä sinne olisi suunta. taitaa mennä juhlimiseks koko loma


    • lähdössä !

      matka varattu 12.6 myös hotelli opaliin :) lähössä kans kaks nuorta naista.

    • ...

      Kiva kuulla et muutkin on lähössä :) Tilasitteko tjäreborgin kautta matkat? Ja minkä ikäsiä ootte :D
      Joo emmäkää henk.koht kauheesti oo innostunu noista turisti rysistä, mut nyt kävi näin et matka tuli tilattuu. Taitaa mennä kans vähän juhlies.
      Kuukausia laskiessa.

    • lähdössä!

      joo sen matka :) 19 ja 20 vuotiaita ollaa. entäs te ? :D
      itelle toi on nyt muistaakseni kuues kerta Bulgariassa, tykkään kyllä :)

      • ...

        Samaa ikäluokkaa ollaa myökin! :) meille molemmille on eka kerta tuonne. Onko teillä se aamu lento vai se mikä lähtee neljän jälkeen? :)


    • lähdössä!

      se myöhempi :) ite kyl tykkään sunny beachista paljo. sopivasti menoa ja meininkiä :D

    • ...

      Joo mekin mennään sil myöhemmällä. Kiva tietää etton saman ikäst porukkaa tulos :)

    • ()()()

      nimimerkit lähdössä ja ... teidän ikäistä porukkaa on sunnylla todella paljon :)

    • ...

      Kuulostaa hyvältä!

    • matkakuumeinen

      Voi luoja, että on jo matkakuumetta ja odotusta ainakin se 3 kk :(

    • vajaa 3kk

      9.6 lähdössä sunny beachille pari 25v jätkää ja pari 25v muijaa.

    • pima

      itse lähdössä heinäkuussa bulgariaan 2viikoks varasin eilen matkan

      • malibuao

        10.7. 2 viikoksi vissiin.


    • ...

      millos oot menossa sinne ku on 3kk?? "matkakuumeinen" :D

    • matkakuumeinen

      Itse olen menossa kesäkuun puolivälissä

    • rt5y

      12.6 tai 18.6 jompsinkumpsin...pari jannua, 20v ja 25v :)

    • ae0

      me (kaks 19v. tyttöä) ollaan lähdössä 19.6.! muita?? ja osaako joku kertoa kokemuksia hotelli centralista? kaveri suositteli ja oli ainakin edullinen!:)

    • figrl

      12.6 tietenki kaikki ! :D Ja ennoo itse kuullut hotellista sen enempää

      • pköä

        11 viikkoa


    • 23 jeor

      18.6 hotelli fenix.. jätkät pari kpl

    • Eka Kerta

      19.6 lähössä vähä isommalla porukalla; 4 jannuu ja 7 naista. Eiköhän sitä juhlimaan päästä!

    • 23

      Mahtaako hinnat enää tuosta tippua kesäkuulle näille päiville? 11-12.6 jos lähtis täältä jätkät liikkelle. Näyttäis halvimmillaan olevan nyt 465€/vko tuolla ja sit seuraavan hinnat ois reilu 500€/vko.

      Jos hinnat tippuu ny satasella noista hinnoista kk sisällä, ja jos matkoja enää on silloin tarjolla. Niin sit nää valitsee matkan ja tulee bilettää sunnylle 11 tai 12.6 :)

      • 18plus5

        Itse maksaisin 2 viikon lomasta kyseisessä paikassa tuon summan. Olen ollut useana vuonna ja varannut n. viikon ennen matkaa reissun 2 hengelle. Esim. viime vuonna 2 viikkoa olimp hotellissa (ilmastointi ja aamiainen sis.) kesä-heinäkuun vaihteessa maksoi alle 400 € / nuppi. Päälle tietenkin vakuutus ja lentokenttäkuljetus. Viikoksi en viitsi reissuun lähteä, mutta n. 300 € / nuppi pitäisi saada äkkilähtönä. Noilla hinnoilla luonnollisesti majoitus on hieman vaatimattomimmissa hotelleissa (nuorisoa, melua), mutta ei se näin suurkuluttajaa häiritse.


    • Jonde87

      Täält on kaks tytsyy lähös SB:l 4.6... jeejee 6 vkoo ku jaksais viel venttaa maltillisesti :D

      • lk

        !!! Vähän reilu kuukaus vielä


    • tytsyt ;)

      11.6 lähdössä pari naista 18v!!:)

      • w456yy

        mihis tytsyt menee :)? jätkät 21 ja 25v sinne kans samana päivänä :))


    • tytsyt11

      fenix hotelliin ! monen lennolla pojut lähteee?

      • w456yy

        mepä lähdetään Helsingistä klo. 20:35 - ja Sunnyllä pitäis olla 23:45. Vissiinkin Jantra hotelliin ollaan menossa, jahka huomenna saadaan se varattua :). Huikee reissu tulee, onpahan tuo Fenix hotelli siinä meidän hotellin lähellä melkeinpä ;). Ehkäpä siis törmäämme.. toista kertaa sunnylle! jee!


    • tytsyt 18v

      11.6 pari 18v tytsyy menos sunny beachille!! :)) kohta jo!

      • olteri19

        kai on sinkkuja? :D


    • Ninni91

      Kaksi tyttöistä lähdössä VASTA 14.6 (:

    • pojut

      keitä kaikkia on tulossa hotelli OPAL :iin?:)

    • 2 viikoa ja go :)

      Matka myös varattuna 12.6 tjäreborgin kautta :) Lentokoneessa on tunnelmaa :)

    • sebbobulba

      onko 19.06 ketään lähtijöitä?

      • bufd

        Se ois 9 päivää ja päästäis lähtöö! Kyllä tässä alkaa ollakkin loman tarpeessa!


      • myös 12.6 lähtö
        bufd kirjoitti:

        Se ois 9 päivää ja päästäis lähtöö! Kyllä tässä alkaa ollakkin loman tarpeessa!

        Näin on. Tulee pitkä 9 päivää :) Mutta sitten pääseekin bilettämään oikein olan takaa :)


      • bufd
        myös 12.6 lähtö kirjoitti:

        Näin on. Tulee pitkä 9 päivää :) Mutta sitten pääseekin bilettämään oikein olan takaa :)

        Totta! Noo toivotaa että aika menee nopeasti! Kohta pääsee jo pakkaamaan, siinä sitte onki ongelmaa kerraksee :D


    • sinkku.86

      Onkos paljon sinkku naisia lähdössä 12.6?

    • nazdrave

      Jep jep vielä olisi 8 päivää sitten lähtö :) Alkaa tässä jo olemaan pientä matkakuumetta onneksi työt pitävät kiireisenä niin ainakin päivät menevät nopeasti :)

    • Sällit!

      Oh yeah..6 herätystä enää niin sit pärähtää ja alkaa maksan voitelu.. :o) Hotel Zaika Beach.

    • nazdrave
    • tytöt

      huhhuh mitä menoa! Kohta pääsee juhlimaa oikee kunnolla ;)

    • tytöt

      huhhuh mitä menoa! Kohta pääsee juhlimaa oikee kunnolla ;)

    • qasxc

      koskas nimimerkki ""tytöt" on menossa bailaamaan?

      • tytöt

        12.6 olis lähtö :p


    • qasxc

      oletteko tjäreborgin vai finnmatkojen asiakkaita?

      • tytöt

        Tjäreborgin


    • olteri19

      kyllä vain!! viikko siellä pitäs viettää/rentoutua (ryypätä) :)

    • qasxc

      Juu sama täällä tjäreborgin matkalla. Menisi vaan aika nopeasti, pitäis varmaan ruveta jo nyt bilettämään, kun aika kuluu aina silloin nopeasti :)

    • tytöt

      Totta!

      • olteri19

        mikäs hotelli tytöillä on?


    • pasodoble87

      pistelläänkö se suomimiittinki pystyyn? jossainhan porukan pitää bailata suomalaisten tapaan ;) tai ehkä me löydetään toisemme!

      11.6 finnmatkojen matkalle mennään myö, parit jätkät. hotellina toimii Amaris

      • nazdrave

        Kannattaa ehdottomasti myös tavata muunkin maalaisia ihmisiä. Englanti taipuu jokaisella sen verran ettei se ole este :) Olen viettänyt unohtomattomia hetkiä muitten eurooppalaisten kanssa.


    • few3

      totta sekin, eiköhän ne ulkomaan kisut oo kans aika mukiin meneviä ;)

      • tytöt

        Opal hotelliin ollaan myö me menossa, minne itse?


      • olteri19
        tytöt kirjoitti:

        Opal hotelliin ollaan myö me menossa, minne itse?

        toho hotelli centralii :) nooh kaikki on loppujen lopuks nii pienel alueella et huhhu


      • tytöt
        olteri19 kirjoitti:

        toho hotelli centralii :) nooh kaikki on loppujen lopuks nii pienel alueella et huhhu

        Nii, totta siellä siis ehkä näemme!


      • tytöt
        olteri19 kirjoitti:

        toho hotelli centralii :) nooh kaikki on loppujen lopuks nii pienel alueella et huhhu

        Nii, totta siellä siis ehkä näemme!


      • tytöt
        olteri19 kirjoitti:

        toho hotelli centralii :) nooh kaikki on loppujen lopuks nii pienel alueella et huhhu

        Nii, totta siellä siis ehkä näemme!


      • tytöt
        olteri19 kirjoitti:

        toho hotelli centralii :) nooh kaikki on loppujen lopuks nii pienel alueella et huhhu

        Nii, totta siellä siis ehkä näemme!


      • 8791
        tytöt kirjoitti:

        Nii, totta siellä siis ehkä näemme!

        Jätkät 25v ja 21v hotelli amaris... maanantaina reissuun! ;D


      • tytöt
        tytöt kirjoitti:

        Nii, totta siellä siis ehkä näemme!

        se näköjään tuli sitte pariin otteesee,


      • olteri19
        tytöt kirjoitti:

        se näköjään tuli sitte pariin otteesee,

        noniih voi olla, pitää varmast laittaa joku suomipaita päälle, et muut suomalaiset tunnistais :D


      • 3r4av3
        olteri19 kirjoitti:

        noniih voi olla, pitää varmast laittaa joku suomipaita päälle, et muut suomalaiset tunnistais :D

        JYPin suomenmestaruus paita! litmasen maajoukkuepaita yms!


      • jsbdkls
        3r4av3 kirjoitti:

        JYPin suomenmestaruus paita! litmasen maajoukkuepaita yms!

        Niino eiköhän siellä ilman suomipaitaakin aina suomalaisen tunnista ;)


    • qasxc

      3 yötä matkaan on :)

      • hfiob

        Ylihuomenna jo!!


    • myös sunnylle

      Jaahas muutkin fiiliistelevät täällä lähtöä :) Tiistaina sitten menoksi :)

      • *xddts

        Kyllä näin on!


    • myös sunnylle

      Mitenköhän sitä oikein kieriskelisi että aika kuluisi. Nämä viimeiset päivät ja kohta ruvetaan jo puhumaan tunneista on kyllä aikamoista tuskaa. Jos ei pelkäisi sitä että kerkiää matkalle niin ottaisi pikku tumut jo nyt, silloin aika taatusti lentää :) Monennettakos kertaa ihmiset ovat menossa sunnylle?

    • ...

      Ekaa kertaa ollaan menossa.

      • qasxc

        Toivottavasti matkanne onnistuu :) Ei siinä muuta kun pitää vähän tolkkua sen alkoholin kanssa, kun sielä on tuhansia ellei kymmeniä tuhansia turisteja niin joukkoon mahtuu monenlaista kulkijaa. Pidetään siitä kaverista huolta jne...hyvin se menee ja on varmasti hauskaa :)


    • myös sunnylle

      Matka lähestyy :) Toivottavasti lento on ajallaan ja mahdollisimman vähän pieniä lapsia koneessa..

      • jsh

        Huomenna tähän aikaa ollaa jo kentällä jännityksissä!!


      • qasxc
        jsh kirjoitti:

        Huomenna tähän aikaa ollaa jo kentällä jännityksissä!!

        Toivottavasti jo matkan aloitus olut edessä, lentokentän baarissa, turva-ja passin tarkastukset takana :)


      • jhhgft
        qasxc kirjoitti:

        Toivottavasti jo matkan aloitus olut edessä, lentokentän baarissa, turva-ja passin tarkastukset takana :)

        Totta!


    • fdsfads

      Ei helkkari miten on levoton olo :) Huomenna tähän aikaan kone juuri noussut ilmaan :)

    • aweome

      16,6 pari nurorta miestä hotel continental

    • fasgfa
    • neiti 15 v

      itsehän olen menossa kera perheeni :D

    • dfsa

      Jaahas sen verran on kova matkakuume, että tuleekohan sitä uni silmään ollenkaan :) Haluankin toivottaa kaikille 12.6 lähteville ja muillekkin hyvää ja leppoisaa lomaa Sunny Beachilla!

    • olteri19

      ois kiva tutustuu sit muihikki suomalaisii siellä :)

      • gsags

        Ainakin La Bamba on suomalaisten suosiossa...


    • qasxc

      Tänään starttaa bileet!!!!!!!! Hyvää lomaa kaikille!! Ja kentällä nähdään!

    • aku ankka

      Ketää menos 24.7.?

    • olteri19

      okeiiiiiiiiiiiiiiiiiii nähäää siellä!!

    • sandeey

      ite lähössä 19.6 :--)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe