Millainen kyseinen kurssi on? Onko vaikea?
En aio ottaa muita biologian kursseja kuin pakolliset. Tätä 4. kurssia oon pohtinut, että vois ehkä ottaa, kun aihe kenties mielenkiintoinen? Vai meneekö hyvin vaikeaksi ja monimutkaiseksi toi kurssi?
Biologia 4. kurssi??? KOKEMUKSIA
15
5104
Vastaukset
- jyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Otin tuon kurssin, koska aion kirjoittaa biologian. Täytyy todeta, että on todella tylsä. Kurssilla käydään onneksi vain puolet kirjasta (aikaisemmin käytiin koko kirja, mutta nyt tuo toinen puolisko käydään 6-kurssilla
- Servator
Meidän koulussa ainakin kurssilla käytiin kirja kokonaan. Kurssi oli mielenkiintoinen, mutta myös harvinaisen vaikea. Asiaa on paljon, eikä ihmiskehon toiminta ole sieltä loogisimmasta päästä, joten ulkoaopettelua riittää. Jos intoa riittää, kannattaa kyseinen kurssi kuitenkin opiskella, ihan vain yleissivistyksen vuoksi. Yleissivistyksen kannalta on mielestäni ainakin erittäin olennaista tuntea oman ja muiden lajitoveriensa kehojen toiminnasta edes perusasiat.
- kyselijäkysyy
Olisko ihmisbiologiaa ? kuvia seksistä?! _:D
- ......
On ihmisbiologiaa. Kyseiseen kirjaan en ole tutustunut.
- xXZXx2
Ei kiva kurssi, piti kirjottaa bilsa mut aloin tulla ton kurssin koetulosten saavuttua toisiin ajatuksiin...
Ei siinä muuten mitään, ihan mielenkiintosta juttua varsinkin alkukurssista MUTTA: ne hormonit ja välittäjäaineet tms! listat kilometrin mittasia, ei semmosia jaksa päntätä. - kyselijäkysyyy
Hui tota mä just pelkään, että on kauheen paljon opettelemista... Ja sit viel kun kakkosvuonna tulee kursseja aika paljon.. Mites muut, onko kokemuksia?
- grgergergrgr
Mä tykkäsin siitä kurssista ihan hirveesti!
- siisoikeestidaa
onks pakko ottaaa jos meinaa kirjottaa??
- b1-ology
Itse kirjoitin bilsan, ja siksi kävin sen 4. kurssin. Kiva kurssi oli, ja todella mielenkiintoinen. Päästiin leikkelemään sydäntä, maksaa, munuaisia, luuydintä, keuhkoja, munasarjoja ja jopa haimaa (elimet olivat sian elimiä). Teoria puolikaan ei meidän kurssilla ollut tylsää, teorian tueksi katsottiin aiheesta videoita paljon. Koe oli älyttömän helppo ja sain siitä 10 heittämällä. Kurssillä käsiteltävät asiat ovat ihmisbiologian perustaa, joka on loistavaa yleistietoa.
- qwerty20
Miten muka ehti käydä noin paljon asiaa läpi 36 tunnissa?!! Ei ole mahdollista, joten on tos kyllä aika paljon skeidaa!!! Sanonpahan vain.
- kokooko
Kannattaa ottaa, jos meinaa kirjoittaa esim. terveystiedon tai psykologian. Paljon hyödyllistä tietoa esim. aivojen rakenteesta, lihaksista ym.
Koe kyllä oli hankala, mutta ei mahdoton! :) - 10tulilumisuli
Suosittelen ottamaan ehdottomasti, jos vaan yhtään kiinnostaa! Kurssilla on kyllä harvinaisen paljon asiaa ja ulkoaopeteltavaa, mutta ainakin oppii ihan perusasiat (ja enemmänkin) ja saa hyvää yleissivistystä!
- 12121121
Paljon oli asiaa, mutta hyvin kun opiskelee koko kurssin ajan ja lukee kokeeseen huolellisesti, on hyvä arvosana taattu! Itse sain kuin sainkin kurssista 10:n, mutta ei se helpolla irronnut.
Suosittelen ehdottomasti! - Anonyymi
Lukemista vain. Älyllisesti ei kovin haastavaa. Riittää että muistaa lukemansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029