sp taudit pelottaa

Moi. Kysyisin että kuinka suuri todenäkösyys mun olis ollu saada mun kihlatuta joku sp tauti,kun tos yli viikko sitte harrastettii seksiä ilman kortsua ja se oli meilla molemmille eka kerta ilman kumia ennen sitä olla aina käytetty, ollaan oltu yhessä vuosi ja kohta kihlois vuosi ja ehkäsy aina ollu,mut meillä on kuitenki suunnitelmissa hankkia lapsi että en tiedä onnistuko ekalla vai onnaako ollenkaan. itte olen 18v ja kihlattu 17v tänä vuonna täyttää 18v. Ja ennen minua se on seurustellu 3 kanssa ja tasan yhen kanssa ollu sängys 14vuotiaana ja käyttäny ehkäsyy eli kortsua sen jätkän kanssa ja sen jälkee ollu selibaatis ku kukaa ei ollu halukas sekstaileen sen kanssa,mutta sitte tulin minä niin että onkohan mulla ollu riski saada joku sp tauti,vaikka se hyvin epätoden näköstä on.. Kiitoksia vastauksista jo etu käteen

8

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 66666654

100% todennäköisyys

• Herr Lederhose

Mistähän sun kihlattus ois sen saanu? Onko hänellä tai sulla jotain oireita? Aina uuden suojaamattoman suhteen alussa voi tulla jotain pientä äsyyntyneisyyttä puolin ja toisin ennenkuin totutte toistenne bakteerikantoihin. Se on ihan normaalia ja menee ohi aika nopeasti. Jos oireet jatkuvat, niin sitten lääkäriin.

Ainahan on mahdollista, että kihlattus ei puhukaan totta, mutta eihän suhde voi epäilyllekään perustua.

• Ei sukupuolitautia saa jos sitä ei toisella ole. Olen yli 40v,enkä ole kortsua koskaan käyttäny,mut ei oo sp-tautiakaan tullu. En tosin ole viettäny mitään mahottoman vilkasta seksielämää,uskoisin että aika keskivertoa. Ja ainahan voit käydä tsteissä jos asia jäi vaivaamaan.

• Ei mun kihlatulla ja mulla ole ollu mitää oireita koko aikana mitä ollaa yhessä oltu ja siitä on jo vuosi ku ollaa oltu yhessä,eikä mulla sen suojaamattoman seksinkään jälkeen ole ollu mitään oireita..

• Ja eihän sitä saakkaan jos sitä toisella ole,ja tuskinpa on koska kyllähän se olis mulle sen kertonu ja jne.. Eli varmaa kannattaa olla levollisin mielin..

• rabbit2

Jos uskot kihlattuus niin et oo saanu sukupuolitautia koska käyttänyt kumia aina.

• Nii-i... Kai siihen on uskomista.. Kiitos kuitenki vastauksista..

• Berry....

Menkää molemmat testeihin n.1 kk kuluttua tapahtuneesta niin saatte melko 100% varmuuden. Koskaanhan ei voi enää sanoa sen jälkeen kun on yhdenkin kerran ollut yhdynnässä että 100% varmuudella ei ole mitään tautia. Kortsu ei suojaa koko genitaalialuetta ja kondyloomaa ja herpestä voi olla laajemmallakin alueella ja esim. kivekset osua niihin. Ja nehän ei edes näy välttämättä testeissä juuri sillä hetkellä kun voivat olla piilevänä vaikka virusta kantaisikin. Ja tartunnan voi saada ilman yhdyntääkin jos vehtaa paljailla vaikkei yhdyntää tapahtuisikaan.

Taudit ei ole kiva juttu, eikä kukaan niitä halua tahallaan. Niitä on ja tulee aina olemaan ja me kaikki altistutaan niille. Se pitää vaan hyväksyä.

Se testeissä käyminen on itsestään huolta pitämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3877
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      2566
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2393
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe