Toimin eräässä vanhassa omakotitalossa työssä. Kerran (noin kk sitten)olin yksin työpaikalla ja kuulin, miten joku selvästi juoksi yläkerrassa. Ikkuna paukahti ja lunta tipahti katolta vain tuosta kohtaa, josta ääni kuului. Menin katsomaan, mutta mitään eikä ketään näkynyt. Ikkunat olivat tiukasti kiinni ja ulko-ovi oli lukossa.
Mainitsin iltavuorolaiselle että kuulin ääniä ja hymähdin. Hän kertoi että talossa asuu pieni lapsi, joka pitää ääntä. Osa henkilökunnasta on sen nähnyt, osa vain kuullut ja tuntenut. Selviä ääniä ovat askeleet portaissa, juoksu yläkerrassa, ovien ja ikkunoiden avaaminen ja sulkeminen. Sen jälkeen olen kuullut selviä ääniä. En ole nähnyt tyttöä enkä halua, koska en oikeasti usko mihinkään yliluonnolliseen. Asia hämmentää, koska kuitenkin äänet ovat ihan selviä eivätkä voi johtua mistään muusta (puiden oksia ei osu talon seiniin, talossa tiilikattoa joten oravien juoksu katolla ei kuulu yms.).
Miten saamme tytön rauhaan? Emme halua hänen olevan täällä, koska asia on epämiellyttävä vaikka hän on kiltti. Yövuorot ovat ikävän tuntuisia. Mitään tarinaa tytön olemassaololle emme tiedä, mutta talo on toiminut perheen asuntona, päiväkotina, lastenkotina jne. Talo on rakennettu ennen sotia.
Ääniä talossa
Kissankello
0
163
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751749- 241226
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341122Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77642
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 17417
- 82398