Toimin eräässä vanhassa omakotitalossa työssä. Kerran (noin kk sitten)olin yksin työpaikalla ja kuulin, miten joku selvästi juoksi yläkerrassa. Ikkuna paukahti ja lunta tipahti katolta vain tuosta kohtaa, josta ääni kuului. Menin katsomaan, mutta mitään eikä ketään näkynyt. Ikkunat olivat tiukasti kiinni ja ulko-ovi oli lukossa.
Mainitsin iltavuorolaiselle että kuulin ääniä ja hymähdin. Hän kertoi että talossa asuu pieni lapsi, joka pitää ääntä. Osa henkilökunnasta on sen nähnyt, osa vain kuullut ja tuntenut. Selviä ääniä ovat askeleet portaissa, juoksu yläkerrassa, ovien ja ikkunoiden avaaminen ja sulkeminen. Sen jälkeen olen kuullut selviä ääniä. En ole nähnyt tyttöä enkä halua, koska en oikeasti usko mihinkään yliluonnolliseen. Asia hämmentää, koska kuitenkin äänet ovat ihan selviä eivätkä voi johtua mistään muusta (puiden oksia ei osu talon seiniin, talossa tiilikattoa joten oravien juoksu katolla ei kuulu yms.).
Miten saamme tytön rauhaan? Emme halua hänen olevan täällä, koska asia on epämiellyttävä vaikka hän on kiltti. Yövuorot ovat ikävän tuntuisia. Mitään tarinaa tytön olemassaololle emme tiedä, mutta talo on toiminut perheen asuntona, päiväkotina, lastenkotina jne. Talo on rakennettu ennen sotia.
Ääniä talossa
Kissankello
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3077032Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992