Lattian lakkaus ja hajuhaitta

Ap

Olemme muuttamassa taloon jossa on osittain lautalattia. Lattia kannattaisi hioa ja lakata mutta jäimme miettimään tuota hajuhaittaa. Meillä on nimittäin tuollainen melkein 1-vuotias napero, itse olen raskaana ja koiriakin löytyy. Joten mikähän on näin talvella aika jossa häviää lakkauksesta aiheutuvat hajuhaitat että uskallettaisiin muuttaa taloon? Kyseessä olisi siis venelakka, tarkalleen ottaen Unica Super uretaanialkydilakka.
Talvella on huono laittaa kaikkia räppänöitä auki tuulettumaan kun lämmityskustannukset taas nousevat todella korkeiksi.

8

4025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiiltoko?

No tuo unica kun on liuoteohenteinen niin ei siellä nyt kannata kovasti oleskella kun lakkailee. Haju häviää n. viikossa. Se miksi olette laittamassa ylipäätänsä venelakkaa/liuoteohenteista lakkaa lattiaan on asia erikseen... Jos lakkaisittekin vesiohenteisella niin haju on olematon ja asuintiloissa voi oleskella samalla..
      Jos otatte parkettifirman tekemään he yleensä kyllä lakkaavat omilla lakoillaan (ja tuo unica nyt ei kuulu niihin).

• Ap

Perheeseemme kuuluu useampi koira, joten päädyimme venelakkaan joka kestää kovempaa kulutusta.
      Ihan itse olisi ollut tarkoitus hioa ja lakata.

• lattiajopi

Onnea vaan yritykselle. Kannattaa kuitenkin muistaa että Unicaa suosittelevat ja myyvät lattioihin lähinnä ilman maskia aikoinaan lakkaushommansa tehneet, muumiot ja edellämainituilta mielipiteensä keräävät. Nykyään löytyy jo erittäin kestäviä vesiohenteisia kaksikomponenttisia lattilakkoja joiden ominaisuudet päihittävät pehmeän liuotinohenteisen lakan mennen tullen.

• kovalattia
        lattiajopi kirjoitti:

Onnea vaan yritykselle. Kannattaa kuitenkin muistaa että Unicaa suosittelevat ja myyvät lattioihin lähinnä ilman maskia aikoinaan lakkaushommansa tehneet, muumiot ja edellämainituilta mielipiteensä keräävät. Nykyään löytyy jo erittäin kestäviä vesiohenteisia kaksikomponenttisia lattilakkoja joiden ominaisuudet päihittävät pehmeän liuotinohenteisen lakan mennen tullen.

Jos kerran tiedät sellaisen lakan, kerro ihmeessä edes joku merkki. Unican ominaisuudet tunnut tietävän. Minulla on toisen huoneen lattian lakkaus edessä. Viime kesänä lakkasin toisen huoneen lattian juuri Unicalla.

• Mahonkivene
        kovalattia kirjoitti:

Jos kerran tiedät sellaisen lakan, kerro ihmeessä edes joku merkki. Unican ominaisuudet tunnut tietävän. Minulla on toisen huoneen lattian lakkaus edessä. Viime kesänä lakkasin toisen huoneen lattian juuri Unicalla.

Niin tuota Unicaa en pidä edes venelakkana, siihenkin on paremmat aineet kun vähän kyselee.

• Jösseees
        kovalattia kirjoitti:

No löytyyhän noita vaikka Bonalta (Naturale 2K),kiilolta (Kalle Pro 2K) ja Syntekolta. Taatusti kestää paremmin kuin UnicaBunica.

• Vesilattia

Unica kovettuu myös kuukausikaupalla.
      Tosin sillä saa kiiltävän lasimaisen pinnan jos niin haluaa.
      Tosin siinnä paistaa sitten pikku naarmukin kilometrin päähän.

• tiusku

Unicaa lattiaan...sama kuin laittais piimää maidon sijasta kahviin :D
      Kyllä siitä varmasti "hyvää" tulee................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe