Tuota... voisitteko suositella joitain zumba-kursseja Tampereella? Vai olemmeko jo myöhässä?
Zumbaa Tampereella?
9
166
Vastaukset
- Julio lopetti zumban
:)
- ei naurata
Kökkö provo
- Turkkulainen
Minua nauratti.
Zumbaa tampereella, he hehheh
Ja maboa tietenkin. haha, siis vaakana.
Ja mustaa makkaraa hoho hoho
kyllä se on hiano harrastus toi amerikkailainen pyramidihuijaus zumba
tykkää äidit ja tyttäret.
Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.
Kaikkea potaskaa ne ihmiset uskovat, voi hyvä jumala, heehh.
Ja antavat rahansa lähetettäväksi amerikkalaisille.
Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella. - en ehtinyt...
Turkkulainen kirjoitti:
Minua nauratti.
Zumbaa tampereella, he hehheh
Ja maboa tietenkin. haha, siis vaakana.
Ja mustaa makkaraa hoho hoho
kyllä se on hiano harrastus toi amerikkailainen pyramidihuijaus zumba
tykkää äidit ja tyttäret.
Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.
Kaikkea potaskaa ne ihmiset uskovat, voi hyvä jumala, heehh.
Ja antavat rahansa lähetettäväksi amerikkalaisille.
Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella.Vieläkö sieltä Tampereelta voisi saada sitä zumbaa, vai onko sen antaminen nyt loppunut?
- Tavis tanssija
Turkkulainen kirjoitti:
Minua nauratti.
Zumbaa tampereella, he hehheh
Ja maboa tietenkin. haha, siis vaakana.
Ja mustaa makkaraa hoho hoho
kyllä se on hiano harrastus toi amerikkailainen pyramidihuijaus zumba
tykkää äidit ja tyttäret.
Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.
Kaikkea potaskaa ne ihmiset uskovat, voi hyvä jumala, heehh.
Ja antavat rahansa lähetettäväksi amerikkalaisille.
Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella.Kävin ennen Tampereen seudulla tanssimassa, mutta nyt alan käydä muualla. Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista.
Löytyy onneksi vielä tanssipaikkoja muualtakin. - Itsestäänselvyys?
Tavis tanssija kirjoitti:
Kävin ennen Tampereen seudulla tanssimassa, mutta nyt alan käydä muualla. Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista.
Löytyy onneksi vielä tanssipaikkoja muualtakin."Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista."
Paras todellakin olla sekaantumatta alaikäisiin. Hyvä kun ymmärrät. - tsumpaa!!!!
en ehtinyt... kirjoitti:
Vieläkö sieltä Tampereelta voisi saada sitä zumbaa, vai onko sen antaminen nyt loppunut?
Onko zumba sellainen keskimäärin 15cm pitkä tanakahko pötkylä? Niin olen tamperettarien kuullut sitä lajia kuvailevan :D
- David Tapola
Rauhottukaa Uunot ja Eevertit, vaikka tekee kipeää.
- yli 15v.
Justiinsa niin.
Rauhoitutaan ja naatitaan kunnon zumbasta, jos sitä edelleen Tampereelta saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402