Zumbaa Tampereella?

Nokian naiset

Tuota... voisitteko suositella joitain zumba-kursseja Tampereella? Vai olemmeko jo myöhässä?

9

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julio lopetti zumban

      :)

    • ei naurata

      Kökkö provo

      • Turkkulainen

        Minua nauratti.
        Zumbaa tampereella, he hehheh
        Ja maboa tietenkin. haha, siis vaakana.
        Ja mustaa makkaraa hoho hoho
        kyllä se on hiano harrastus toi amerikkailainen pyramidihuijaus zumba
        tykkää äidit ja tyttäret.

        Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.

        Kaikkea potaskaa ne ihmiset uskovat, voi hyvä jumala, heehh.
        Ja antavat rahansa lähetettäväksi amerikkalaisille.

        Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella.


      • en ehtinyt...
        Turkkulainen kirjoitti:

        Minua nauratti.
        Zumbaa tampereella, he hehheh
        Ja maboa tietenkin. haha, siis vaakana.
        Ja mustaa makkaraa hoho hoho
        kyllä se on hiano harrastus toi amerikkailainen pyramidihuijaus zumba
        tykkää äidit ja tyttäret.

        Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.

        Kaikkea potaskaa ne ihmiset uskovat, voi hyvä jumala, heehh.
        Ja antavat rahansa lähetettäväksi amerikkalaisille.

        Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella.

        Vieläkö sieltä Tampereelta voisi saada sitä zumbaa, vai onko sen antaminen nyt loppunut?


      • Tavis tanssija
        Turkkulainen kirjoitti:

        Minua nauratti.
        Zumbaa tampereella, he hehheh
        Ja maboa tietenkin. haha, siis vaakana.
        Ja mustaa makkaraa hoho hoho
        kyllä se on hiano harrastus toi amerikkailainen pyramidihuijaus zumba
        tykkää äidit ja tyttäret.

        Siis sehän alkoi siitä, kun eräs miespuolinen latinotanssinopettaja unohti tanssikasetit kotiin ja otti autostaan tunnille sitä musiikkia, jota ajaessaan kuunteli HO HO HOH HOH HOH HOOHOO HEHEHEHE.

        Kaikkea potaskaa ne ihmiset uskovat, voi hyvä jumala, heehh.
        Ja antavat rahansa lähetettäväksi amerikkalaisille.

        Joo. Zumbatkaa vain siellä Tampereella.

        Kävin ennen Tampereen seudulla tanssimassa, mutta nyt alan käydä muualla. Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista.
        Löytyy onneksi vielä tanssipaikkoja muualtakin.


      • Itsestäänselvyys?
        Tavis tanssija kirjoitti:

        Kävin ennen Tampereen seudulla tanssimassa, mutta nyt alan käydä muualla. Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista.
        Löytyy onneksi vielä tanssipaikkoja muualtakin.

        "Pysyttelen kyllä erossa noista Tampereen zumba oppilaista."

        Paras todellakin olla sekaantumatta alaikäisiin. Hyvä kun ymmärrät.


      • tsumpaa!!!!
        en ehtinyt... kirjoitti:

        Vieläkö sieltä Tampereelta voisi saada sitä zumbaa, vai onko sen antaminen nyt loppunut?

        Onko zumba sellainen keskimäärin 15cm pitkä tanakahko pötkylä? Niin olen tamperettarien kuullut sitä lajia kuvailevan :D


    • David Tapola

      Rauhottukaa Uunot ja Eevertit, vaikka tekee kipeää.

      • yli 15v.

        Justiinsa niin.
        Rauhoitutaan ja naatitaan kunnon zumbasta, jos sitä edelleen Tampereelta saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe