Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Marsun kuivike

Marsuilija

kaverini väittää että en saisi antaa agrimarketista ostettua purua marsuille koska se on muka liiaan pölyllistä hintalaatusuhteen tämä kuivike on tosi hyvä
enkä minä kyllä rupea ostamaan mitään 2kg pusseja kun ne maksavat omaisuuksia!!!Niin kai tätä kuiviketta ihan hyvin voi antaa???

7

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsujen omistaja

      Kyllä ainakin minun mielestä voit.. me ollaan myös saatu hevostallilta purua, ja ihan hyvää on ollut.. (: Paljonko tuolla agrimarketissa maksaa sellanen puru "säkki" vai mikä nyt onkaan :D Vois alkaa ittekki sietlä ostamaan, ja paljonkon siinä yhessä "säkissä" sitä purua on?

    • maruhullu

      ihan samanlaista ne muutkin purut on..

    • MARSUILIJA

      PÖLKKYfarm-kuivikekutteri on pehmeä ja miellyttävän lämmin kuivike eläinsuojiin. Se on myös turvallinen kuivikevaihtoehto, sillä tutkimuksessa se on todettu hygieeniseltä laadultaan erinomaiseksi.
      100 % luonnon oma tuote
      Seulottu ja turvallinen
      Puhdas ja imukykyinen
      Lähes pölyämätön
      Jälkikäsittely helppoa hinta 7.10 € / 20 kg

      Puhdasta ja erittäin imukykyistä paalattua kutteripurua eläinten kuivikkeeksi
      10.10 € / 25 kg paali JOS HALUAT LUKEA LISÄÄ ,MENE AGRIMARKETIN OMILLE SIVUILLE LINKKI:http://www.agrimarket.fi/Harraste_elaimet/hevoset/talliin/

    • marsujen omistaja

      Itse aion ostaa seuraavan kerran purut agrimarketista, kun sitä menee niin paljon, ja noi 1-2kg puru paketit on niin helkkarin kalliita.. :/

    • marsu kertaa kolme

      Meillä ollut kokoajan käytössä agrin PÖLKKY-purut. Pakettihan on julmetin kokoinen.. Ompelin purupaketille ison säkin jossa on narut ylhällä. Kangassäkki jonka sisällä puru on omassa paketissa on lasitetulla parvekkeella.

      Ostamme myös agrista Vapon-puupellettiä. Laitamme sitä häkissä kohtiin jotka on marsujen lempi pissipaikkoja. Siivoamme jokapäivä pissaiset pelletit pois ja laitamme uutta pellettiä tilalle. Häkki kaikkine puruineen siivotaan noin 10 päivän välein. Meillä on iso häkki, olemme yhdistäneet kaksi 60x120 häkkiä.

    • kille1000

      Käytän myös marsuillani tuota agrimarketin purua. Usein laitan sekaan myös noita vapon puupellettejä. Purun päälle laitan vähän haapahaketta, niin ei pöllyä niin paljon.

    • Murkmurk64

      Pölkky sahanpurun voi vielä itse seuloa, siten että saa kaiken pölyn pois purusta.
      Kyllä marsu tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe