Marsun kuivike

Marsuilija

kaverini väittää että en saisi antaa agrimarketista ostettua purua marsuille koska se on muka liiaan pölyllistä hintalaatusuhteen tämä kuivike on tosi hyvä
enkä minä kyllä rupea ostamaan mitään 2kg pusseja kun ne maksavat omaisuuksia!!!Niin kai tätä kuiviketta ihan hyvin voi antaa???

7

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsujen omistaja

Kyllä ainakin minun mielestä voit.. me ollaan myös saatu hevostallilta purua, ja ihan hyvää on ollut.. (: Paljonko tuolla agrimarketissa maksaa sellanen puru "säkki" vai mikä nyt onkaan :D Vois alkaa ittekki sietlä ostamaan, ja paljonkon siinä yhessä "säkissä" sitä purua on?

• maruhullu

ihan samanlaista ne muutkin purut on..

• MARSUILIJA

PÖLKKYfarm-kuivikekutteri on pehmeä ja miellyttävän lämmin kuivike eläinsuojiin. Se on myös turvallinen kuivikevaihtoehto, sillä tutkimuksessa se on todettu hygieeniseltä laadultaan erinomaiseksi.
      100 % luonnon oma tuote
      Seulottu ja turvallinen
      Puhdas ja imukykyinen
      Lähes pölyämätön
      Jälkikäsittely helppoa hinta 7.10 € / 20 kg

Puhdasta ja erittäin imukykyistä paalattua kutteripurua eläinten kuivikkeeksi
      10.10 € / 25 kg paali JOS HALUAT LUKEA LISÄÄ ,MENE AGRIMARKETIN OMILLE SIVUILLE LINKKI:http://www.agrimarket.fi/Harraste_elaimet/hevoset/talliin/

• marsujen omistaja

Itse aion ostaa seuraavan kerran purut agrimarketista, kun sitä menee niin paljon, ja noi 1-2kg puru paketit on niin helkkarin kalliita.. :/

• marsu kertaa kolme

Meillä ollut kokoajan käytössä agrin PÖLKKY-purut. Pakettihan on julmetin kokoinen.. Ompelin purupaketille ison säkin jossa on narut ylhällä. Kangassäkki jonka sisällä puru on omassa paketissa on lasitetulla parvekkeella.

Ostamme myös agrista Vapon-puupellettiä. Laitamme sitä häkissä kohtiin jotka on marsujen lempi pissipaikkoja. Siivoamme jokapäivä pissaiset pelletit pois ja laitamme uutta pellettiä tilalle. Häkki kaikkine puruineen siivotaan noin 10 päivän välein. Meillä on iso häkki, olemme yhdistäneet kaksi 60x120 häkkiä.

• kille1000

Käytän myös marsuillani tuota agrimarketin purua. Usein laitan sekaan myös noita vapon puupellettejä. Purun päälle laitan vähän haapahaketta, niin ei pöllyä niin paljon.

• Murkmurk64

Pölkky sahanpurun voi vielä itse seuloa, siten että saa kaiken pölyn pois purusta.
      Kyllä marsu tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4537
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1334
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      940
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe