Rajapatsaalla on Startti pub

Anomuumi on leguani

Semmonen kuppila löytyy ja kovaa menoa.. Tuleeko käytyä useasti?? Hakkaa Qbaarit mennetullen!!!!

20

2657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+10

      Joo-jos asuisin sielläpäin, varmasti tulisi käytyä ahkerasti. Siitä on aikaa kun oon siellä edellisen kerran käynyt - mutta kyllä ottaisin-kantabaariksi! Silloin ainakin oli viihtyisä, mukava, siisti, rento.

      • 12+10

        Joopa joo. Kerrankin yrjösin sinne lattialle ,kukaan ei huomannut, sinne vaan pöydän alle. Tuli oikein helvetin moinen lasti. Oi niitä aikoja,, sai elää kuin sika paskassa =))) aina pääsi sisälle vaikka olin kuinka jurrissa.


    • 2365

      Startti pub on Restellin epäonnistunut ravintola.

    • ...

      Samaan sarjaan kuuluu Myös Parnells sekä Vuoksenvahti

      • b. hornakowsky

        eivät kuulu saamaan restel-sarjaan, tolvana,
        vuoksenvahti on SOK:lainen


    • Totta

      Ai niinhän se taitaakin olla siihen Osuuskuntaan kuuluva juottola

    • tuholaistorjunta

      Joojoo sais aueta jo!!! :D

    • puumanmetsästäjä

      saako sieltä puumaa???

    • Anomuumi on leguani

      Startissa on puumaa

    • uskooko kukaan

      Multa otettiin vuoksenvahdissa suihin.

      • Silminnäkijä

        Tarmo hoiti homman hyvin, kyllä myö nähtiin!


    • sivullinen kaukaa

      Näitä juottoloita eli lähipubeja on joka kylällä, joita pitää pystyssä alkoholisoituneet ihmisrauniot. Kaikki yhtä hyviä kanta-asiakkaille, joiden päämäärä on juoda jalat
      alta, siis tuhota pikkuaivot. Isot aivot on jo tuhoutuneet ennen kuin asiakkaaksi ryhtyivät.

      Paikkansa kullakin. Tyhmempää jorinaa ei sitten maanpäällä missään kuulekkaan kuin noissa rapajuoppojen kohtauspaikoissa. Elämä noissa on kuin suoraan juoppohullun päiväkirjasta. Silti pitävät itseään viisaina ja fiksuina. Kun kuolema korjaa, niin ei suku sure eikä koti kaipaa.

      • rpatsas

        no voi harmi. oo sie sitte kotona ittekses.
        jos toiset tykkää käydä baareis ni ei oo varmaan siun päänsärky.
        kunnon urpo oot.


    • K.kylä

      Sehän onkuin Emmertaanissa. Eikö sielläkin vaan juodaan ja vatkataan toisten asioita?

    • errerer

      Kusenhajuinen luola!

    • kaikaa sivullinen

      rpatsas. On muitakin paikkoja kuin lähijuottolat. Harrastaa voi kaikenlaista, vaikka
      matkustella lämpimissä maissa, näin talvella. Tietysti jos todellisuus on niin rankka, että sitä ei siedä, niin silloin on oltava pienessä tai mielummin kunnon kännissä.

      Kännääjän seurassa viihtyy toinen juoppo ja näin sakissa tyhmyys tiivistyy ja
      ongelmat kasaantuvat ikään kuin itsestään. Kyllä on sitten hauska näyttää sitä juopon turpeaa punoittavaa naamaa tavalisten ihmisten seurassa ja koittaa puhua jotain fiksua huulet vapisten ja sössöttäen hampaattomalla suulla.

      Onnea valitsemallanne tiellä. Sillä ainut toivo mitä on jäljellä on kivuton kuolema.

      • rockdaddy

        Totta. Tuhlata nyt elämäänsä istumalla kaljalasin ääressä toisten punaisia naamoja tuijottaen. Menkää salille lihasta kehittämään, niin saattais saada naisilta positiivista palautetta.


    • mayamma

      Kiva kuppila. Niitä vanhoja oikeita, joissa vielä asiakas tunnetaan. Henkilökunta ***** eli ihan ok. Kannattaa poiketa. Tai tulla jäädäkseen.

    • eiininäsinne

      Epämääräinen paikka missä käy b-luokan juopot.

    • kilinkolinperseauki

      Siellä OVAKON kehuu paljon tuli Valsattua ja Bronci 9 oikotaankoo sorvatua 12e tunti Maailman napa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe