pysyviäkö??

pelon orja

Olen ollut oksentamatta kuukauden, takana on 2 1/2 v. päivittäistä oksentelua. Harmittaa niin kun hampaat on ihan hirveässä kunnossa. Mutta vielä enemmän olen huolissani näistä (alkoivat vuosi sitten ja edelleen tilanne sama: Jatkuvat päivittäiset korvakivut ja joka päivä on pakko yskiä hirveitä limaklönttejä varmaan tunnin välein (tuntuu, että kokoajan kurkku ja nenä on täynnä limaa). Ihokin on kaamean kuiva ja hilseilevä. Ja koko elimistö tuntuu kuivahtaneen, limakalvot, kynnet hapertuu jne. Niin ja mahan toimintakin on päin p:tä. Olen ollut oksentamatta vasta aika lyhyen ajan, niin kai kroppa ei siinä ajassa ole kerinnyt vahinkoja korjaamaan. Eniten tuo korvakipu ja jatkuva liman yskiminen pelottaa. Onko teillä muilla eroon päässeillä noita oireita ollut ja olisitte niistä eroon päässeet? Masentaa niin ja pelottaa:( Mitä olenkaan itselleni tehnyt.... Itku silmässä tätä tekstiäkin rustaan.

1

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • take care

Kyllä se tosta helpottaa! Keho tarvitsee vaan tollasen rääkin jälkeen oman aikansa toipua, joka voi venyä aika pitkäksikin... Mutta tärkeintä on nyt se että syöt oikein ja pidät itsesäsi huolta ja annat kehon parantaa itseään siinä vauhdissa kun se siihen kykenee. Jos toi tosta paljon pahenee tai jatkuu vaan, niin suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä. Sielä ne voi antaa sulle vaikka resepti atibiootteja. Ne on ainakin mulla itellä toiminu kiitettävän nopeasti ja tehokkaasti.

voimia ja toivottavasti toivut pian (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe