Jos on niin huono itsekuri ettei pysty edes lopettamaan tupakanpolttoa niin ei ole mitään toivoa elämässä.
Tupakointi
5
102
Vastaukset
- todistaturhapuheesi
Todista sitten olemalla syömättä puolisen vuotta kokonaan, koska ruokahan ei aiheuta mitään sellaista fyysistä riippuvuutta kuten nikotiini.
Vastaus:Paastosin vuosia sitten usein ja pisin paasto oli noin puoli vuotta,kylmässä ilmastossa ja kävin samalla raskaassa työssä.
Hyvää päivänjatkoa.
mc
- mä-poltan-en-lopeta
Entä jos ei halua lopettaa. Onko silloin toivoa elämässä ?
- cancer fun
Ei, haiset paskalle ja saat syövän.
- mä-poltan-en-lopeta
So what, saahan sitä moni ihminen syövän ilman polttamakin..
Vaikkei toivoa elämässä olekkaan, niin pistän nyt sauhuksi..
Jännä juttu, että tupakoinnin lopettaneet tulee tänne lässyttämään. Pitäisköhän itsekkin mennä laihdutuspuolella kertomaan miten ällöjä tahdottomia vätyksiä ne on ja miten helppoa on pysyä ihannemitoissa. Tai työttömien palstalle jauhamaan, miten helppoa on löytää hyväpalkkainen työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923508
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1152025
- 621974