Jos on niin huono itsekuri ettei pysty edes lopettamaan tupakanpolttoa niin ei ole mitään toivoa elämässä.
Vastaukset 5
- todistaturhapuheesi
Todista sitten olemalla syömättä puolisen vuotta kokonaan, koska ruokahan ei aiheuta mitään sellaista fyysistä riippuvuutta kuten nikotiini.
Vastaus:Paastosin vuosia sitten usein ja pisin paasto oli noin puoli vuotta,kylmässä ilmastossa ja kävin samalla raskaassa työssä.
Hyvää päivänjatkoa.
mc
- mä-poltan-en-lopeta
Entä jos ei halua lopettaa. Onko silloin toivoa elämässä ?
- cancer fun
Ei, haiset paskalle ja saat syövän.
- mä-poltan-en-lopeta
So what, saahan sitä moni ihminen syövän ilman polttamakin..
Vaikkei toivoa elämässä olekkaan, niin pistän nyt sauhuksi..
Jännä juttu, että tupakoinnin lopettaneet tulee tänne lässyttämään. Pitäisköhän itsekkin mennä laihdutuspuolella kertomaan miten ällöjä tahdottomia vätyksiä ne on ja miten helppoa on pysyä ihannemitoissa. Tai työttömien palstalle jauhamaan, miten helppoa on löytää hyväpalkkainen työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301169- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37686- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266593- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33465- 33462