Tytöt oisko teiän mielest outoo jos poikaystävä haluis pukeutuu sun kanssa sun vaatteisii? Haluisin kokeilla oman tyttöystävän kanssa mut en oikee uskalla kysyy
Poikakaveri tytön vaatekaapilla
12
239
Vastaukset
- egestrwer
Onhan se kieltämättä vähä outoo, ja en välttämättä antas mun vaatteita pojalle joka on isompi ko mä, mun vaatteet menee pilalle :D
Onksulla joku tyttöjen vaatefetissi?
Voithan sä joskus läpällä sannoo että halluut kokeilla sen vaatteita tai jotain :D- 95
On mul ehk pieni fetissi ku oon jotai mutsin vaatteita kokeillu ja voisin kyl niinku vitsillä heittää et "miltäköhän näyttäsin sun pikkareis" ja kattoo sit miten tytyni reagois
- 15v ja ihan kiimas näis vaatteis :D
95 kirjoitti:
On mul ehk pieni fetissi ku oon jotai mutsin vaatteita kokeillu ja voisin kyl niinku vitsillä heittää et "miltäköhän näyttäsin sun pikkareis" ja kattoo sit miten tytyni reagois
Pakko nyt leijuu ku löyty samanhenkisii. Vanhemmat ja vuotta nuorempi pikkusisko oli koko viikon mökil ja tulee huomen ja mä yksin himas nii oli kiva tonkii siskon kaikki vaatteet ja kokeilla. Nytkin on päällä siskon toppi, legginsit, rintsikat ja pikkarit ja naama meikattun niinku perus teinitytöil.
- poeka1321231
haha en tiiä miks mutta pikkusen reps :DD kaipa tuo vähä outoo on mutte ei kai siinä mitää vikaa oo : )
- :3
Mä niin haluisin toisen jätkän kans ns. tyttöillä kun yksin tää on nykysin vähä tylsää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964