Kone on varustettu Q9550 prossulla ja Radeon4890 ohjaimella. Graffa-asetuksista riippumatta peli nykii aivan järjettömästi!!! Esim. aika alussa missä mennään lautalla sinne pikkukaupunkiin on suorastaan järkyttävä, kun lautta kulkee "ensin" ja lautan kyydissä olevat ihmiset ja autot "nykii" perässä.
Onko tämä sitä kuuluisaa suomalaista pelinteko-osaamista? Ei Remedyn Max Paynet nykineet koskaan pätkääkään.
Näyttisajurit ja kaikki on loogisesti uusimmat.
Alan Wake nykii järjettömästi PC:llä!!!
menikö $$$ hukkaan?
3
141
Vastaukset 3
- mcrmy
mitäs jos vika oliskin tietokoneessa.
- dcjhxjhkjznzjld
No ihan sama ongelma täällä. Mikään pelitietokone tää ei ole, mutta kyllä muut pelit menee ihan normaalisti. Steamin kautta tän pelin hankin, tais mennä sekin kolmekymppiä ihan hukkaan. Voisko joku fiksu ihminen mullekkin valottaa että miten tästä saatanallisesta nykimisestä ja vammaamisesta pääsee eroon, eihän tätä voi edes pelata.
- kokeilija 2649
sellanen ohjelma¨, kuin can you run it´´ löytyy netistä, uudet pelit ovat vaativia, itse kokeilin tuota ohjelmaa, niin juuri ja juuri täytti minimi vaatimukset, vaikka kone on pari kk. vanha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei226773- 82716
- 70690
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591