Eli kaksi poikaa ja yksi tyttö olisi tulossa.
Toiset tai kolmannet nimet ovat William, Walter ja Vivien / Vivian.
Miehen kanssa ei keksitty mitään etunimiä vauvoille, niin kaivattaisiin vielä apua.
Kolmosille nimet
13
138
Vastaukset
- ....
Jotain vihjeitä tartteis olla, et minkä tyylistä, muuten vaikee heittää ihan summissa.
- hirrveenhieno
No jotain ulkomaalasia nimiä tai sitten ihan perinteinen suomalainen joka sopisi etunimeksi.
- Täti
Atte William, Elsa Vivian ja Iiro Walter
Kaapo William, Siiri Vivian ja Joona Walter - aloittaja..
Lisää nimiä saa laitella vielä. :)
- NimiTäti
Leo Oskar William
Kaj Rasmus Walter
Lia Anna Vivian
Robert William
Anton Walter
Sofi Vivian - sibyllavon
Volkkariperheelle Valto William, Ville Walter ja Wenla Vivian.
- -ada-
Robin, Edvin ja Jade
Albin, Aaron ja Adele - aloittaja..
Minä ja mies olemme päättäneet että jomman kumman pojan nimeksi tulee Emil, mutta kuulostaako teidän mielestä Emil Walter tai Emil William hölmöltä? Pitäisikö olla välissä vielä joku nimi? Toiselle pojalle ja tytölle ei vielä olla nimeä keksitty..
- Jenna..
Emil Walter kuulostaa kivalta :) Miten olisi sisaruksille nimiksi Amelia ja Elmer tai Ellen ja Eino tai Aino ja Ilari?
- aloittaja..
Äitini innostui auttamaan nimiasiassa ja koska meidän suvussa on myös ruotsalaisia, niin päätimme että nimet voisivatkin olla suomenruotsalaisia. Ajatus lähti tuosta Emil nimestä.
Lisää ehdotuksia saa tulla Williamille ja Vivianille!
Toisen pojan nimeksi päätettiin se Emil Walter. - aloittaja...
Nyt tarvitsisin miehen kanssa mielipiteitä nimistä joita olemme keksineet.
Emil Walter (tähän ei tule mitään muutoksia)
Eevert William (tai Iiro William joka kyllä on suomalainen)
Eva Vivian (tai Ada Vivian) - Täti
Jospa Eevertin tilalla olisikin Erik?
- aloittaja..
Tuo Erik on kyllä parempi, joten taitaa pikkuisille nimet olla jo keksitty.
Kiitos kaikille vastanneille, teistä oli hirmu paljon apua!
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483