Onko muilla kokemusta siitä, että mies on 2,5 nuorempi ja haulaa eron sen takia, että on kärsinyt sekisnpuutteeesta 35 vuotta. Miten paljon esim. yli 60 vuotiaat harrastavat seksiä? Onko se kaksi kerataa viikossa, kaksi kertaa kuukaudessa vai useammin tai harvemmin? Olen syönyt masennuslääkkeitä, unilääkkeitä ja rauhottavia, jotka kaikki vaikkutava halukkuuteen. Olenko ihan normaali, kun en halua jurikaan enää seksiä?. Paitsi joskun kun on ottanut vähän viiniäi tai olutta, mutta mies taas ei silloin halua vaikkia olisi selvinpäin. Ero tulee tämän takia, vaikkaminä haluaisin jatkaa. Kertokaa onko kellään vastaavia kokemuksia? Vastatkaa pian. Olen ihan jo itsemurhan partaalla.
Ero
62
126
Vastaukset
- tosi ikävää
voi voi sentään, sulla on vaikeeta, me ollaan silleen 2-3 kertaa viikossa ihan molempien vapaasta halusta ja tosi hyvin menee, harmittaa sun puolesta.
- tosi ikävää
maukonenm kirjoitti:
Ootteko oikeesi yli kuusikymmppisiä?
Minä vähän alle, mies muutaman vuoden yli.
maukonenm kirjoitti:
Ootteko oikeesi yli kuusikymmppisiä?
Oletko miers vai nainen? Jos olet mies, niin kerro, onko vaimosi sinua nuorempi ja miten kauna olett olleet yhdessä?
maukonenm kirjoitti:
Oletko miers vai nainen? Jos olet mies, niin kerro, onko vaimosi sinua nuorempi ja miten kauna olett olleet yhdessä?
Okei. Kerkesitkin vastata jo tuohon kysymykseen. Haluaisin vastauksia vähän vanhemmilta. Pitäisiköhän liittyä tuohon yli 70 vuotiaitten rtyhmään? Itse olen 63 ja mies 60 vuotias.
- tosi ikävää
maukonenm kirjoitti:
Okei. Kerkesitkin vastata jo tuohon kysymykseen. Haluaisin vastauksia vähän vanhemmilta. Pitäisiköhän liittyä tuohon yli 70 vuotiaitten rtyhmään? Itse olen 63 ja mies 60 vuotias.
Voithan kokeilla olisiko siellä kohtalotovereita enemmän.
tosi ikävää kirjoitti:
Voithan kokeilla olisiko siellä kohtalotovereita enemmän.
Siis taas tuo, että minä olen epänormaali.
- tosi ikävää
maukonenm kirjoitti:
Siis taas tuo, että minä olen epänormaali.
Oletko vai ymmärsitkö väärin?
- tosi ikävää
maukonenm kirjoitti:
Mitä tarkoitit tuolla? En ymmärtänyt?
Jää miettimään sitä. Ja peitot pöllyämään. ;)))
- miinä**
Miksi 2,5 vuoden ikäero on mainitsemisen arvoinen?
Puhukaa asiasta, muuta en osaa olla tietävinäni. Kukaan ei ole kuite nkaan vielä vastannut varsinaiseen kysymykseen. Onko seksi todellakin niin tärkeää enää tässä iässä? Minulle merkitsee enemmän toisesta huolehtimen ja tavalliset arkiset asia kuten ruuab laitto, pyykin pesu ja kodin puhtaana pito. Tottakai läheisyys kuuluu osana parisuhdetta, mutta mies kokee sen, että jos ei saa sekisä ei ole läheisyyttäkään
- kotikummitus´´´´´´
Pyykin pesu.
Anna miehen rauhassa lähteä ja pyykkää. kotikummitus´´´´´´ kirjoitti:
Pyykin pesu.
Anna miehen rauhassa lähteä ja pyykkää.Kiva kiva . Pykkää ite. Ihminen tarvii muutakin kuin seksiä ja pyykkäämistä. Hieman kunnioitusta pliis.
- vanhapiikako
Minä olen eronnut 5 vuotta sitten, enkä löytänyt uutta miessuhdetta sen jälkeen. On kauheaa haluta seksiä kun sitä ei saa. Olen kokenut monta yhdenillan suhdetta tuntemattomien kanssa ja minulla on kolme naimisissa olevaa salarakasta. Näillä eväillä seksielämää voin jatkaa yksinäisyydestä huolimatta. Sooloseksi ei paljon kiinnosta. Toivoisin kuitenkin että löytäisin vakituisen kumppanin, ei ainoastaan seksin vuoksi vaan elämän jakamisen vuoksi
- Kahvihetki 2012
vanhapiikako kirjoitti:
Minä olen eronnut 5 vuotta sitten, enkä löytänyt uutta miessuhdetta sen jälkeen. On kauheaa haluta seksiä kun sitä ei saa. Olen kokenut monta yhdenillan suhdetta tuntemattomien kanssa ja minulla on kolme naimisissa olevaa salarakasta. Näillä eväillä seksielämää voin jatkaa yksinäisyydestä huolimatta. Sooloseksi ei paljon kiinnosta. Toivoisin kuitenkin että löytäisin vakituisen kumppanin, ei ainoastaan seksin vuoksi vaan elämän jakamisen vuoksi
Samat ajatukset kunnon miehellä.
Mistä päin oot ?
- .
Ei ole.
- Pirre*
Kuulostaa epäuskottavalta, ainakin se ettei hän ole aikaisemmin maininnut mitään puutteestaan..taijjat keksiä taas palstalle seksiä..
Mitä väliä? Jokainen aloitushan voi olla provo, ja silti, voi olla asiaakin, jollekin.
- tosi ikävää
**************** kirjoitti:
Mitä väliä? Jokainen aloitushan voi olla provo, ja silti, voi olla asiaakin, jollekin.
Ei niin mitään väliä. ;))))
On maininnut monen monta kertaa monen vuoden ajan, mutta aina olen uskonut, että asiat muuttuisivat. Mutta miehet ovat näköjään miehiä. Mikään muu ei ole mielessä kuin se yksi ainoa. Nytkin kun olemme olleet asumuserossa kohta kaksi vuotta, niin hänellä on ollut jo 6 seksisuhdetta nettitrefiien kautta. Siltia olen niin hölmö ja naivisti, että halua hänet takaisin, koska rakasta häntä kaikestä huolimatta. Älkääkö enää sanoko, että jätä tuö mies, sillä en ole enää mikään kaunotar ja ei muut miehet kiinosta minua pä'tkääkään.
- tyhmänä kysyn
maukonenm kirjoitti:
On maininnut monen monta kertaa monen vuoden ajan, mutta aina olen uskonut, että asiat muuttuisivat. Mutta miehet ovat näköjään miehiä. Mikään muu ei ole mielessä kuin se yksi ainoa. Nytkin kun olemme olleet asumuserossa kohta kaksi vuotta, niin hänellä on ollut jo 6 seksisuhdetta nettitrefiien kautta. Siltia olen niin hölmö ja naivisti, että halua hänet takaisin, koska rakasta häntä kaikestä huolimatta. Älkääkö enää sanoko, että jätä tuö mies, sillä en ole enää mikään kaunotar ja ei muut miehet kiinosta minua pä'tkääkään.
Eikö olisi mukavampaa olla yksin, ilman tuota seksihurjastelija miestä?
- mikätässämuuttuu
maukonenm kirjoitti:
Kuusi suhdetta kahden vuoden aikana on tosi vähän!
Vielä haluaisin sanoa, että kun me kaikki vanhenemme kuitenkin ennen pitkään, niin eikö olisi hienoa, jos joku huolehtsi, jos vaikka sairastuisi. Onko kenestäkään teisä siihen? Itsellä on kokemusta siitä, että isä oli äidin omaishoitaja kuolemaansa asti.
- ||
Kaikilla ei ole edes teoriassa ketään omaishoitajaa.
- Pirre*
Tuon varaan ei voi elämäänsä tai vanhuuttaan rakentaa, että toinen hoitaisi sairauden sattuessa, ei ei..moni ottaa sopivasti ns. pitkät siinä vaiheessa...paras kun ei vaadi toiselta mitään.
- 10+6
Pirre* kirjoitti:
Tuon varaan ei voi elämäänsä tai vanhuuttaan rakentaa, että toinen hoitaisi sairauden sattuessa, ei ei..moni ottaa sopivasti ns. pitkät siinä vaiheessa...paras kun ei vaadi toiselta mitään.
Ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka joutuukin itse hoitajaksi.
Äkkiäkös ne muuttuu roolit jonkun sairauden tai onnettomuuden tms. johdosta. - Pirre*
10+6 kirjoitti:
Ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka joutuukin itse hoitajaksi.
Äkkiäkös ne muuttuu roolit jonkun sairauden tai onnettomuuden tms. johdosta.Sekin niin..on täysin mahdollinen vaihtoehto..ei kannata suunnitella mittää, päivä kerrallaan vai otettava.
- huh hah hei
Lähtökohta on mitä otollisin petipuuhiin!
Kun toinen vetää naama punaisena rauhoittavia,unilääkkeitä ja masennuslääkkeitä,niin johan toisella alkaa himot hyrrätä.
Vielä vähän viinaa päälle ja sätkä suuhun käryämään.
Turha se on ihmetellä,jos ei romanttiselta tunnu!Ootteko oikeesti yli kuusikymmpisiä.? Vaikutatte ihan teini-ikäsiltä.. Haluan ihan tosissani olla hyvä miehelleni. mutta kun tuntuu, että mikääm ei riitä. Pääseekö tälle palstalle alle kuusikymppiset? Hain todella apua tältä palstalta, mutta näyttää siltä, etta tämä on ihan pervojen juttu. Ettekö oikeasti usko, että mulla on itsemurha okeasti aika lähellä. Älkääkä sanoko, että hae apua,
Olen nimittäin kokeillut sitäkin.maukonenm kirjoitti:
Ootteko oikeesti yli kuusikymmpisiä.? Vaikutatte ihan teini-ikäsiltä.. Haluan ihan tosissani olla hyvä miehelleni. mutta kun tuntuu, että mikääm ei riitä. Pääseekö tälle palstalle alle kuusikymppiset? Hain todella apua tältä palstalta, mutta näyttää siltä, etta tämä on ihan pervojen juttu. Ettekö oikeasti usko, että mulla on itsemurha okeasti aika lähellä. Älkääkä sanoko, että hae apua,
Olen nimittäin kokeillut sitäkin.Ei pääse, siis alle kuuskymppiset.
Mä ja muutama muu ollaan tääl salaa :Dminttupuu kirjoitti:
Ei pääse, siis alle kuuskymppiset.
Mä ja muutama muu ollaan tääl salaa :DEikä me paljasteta toisiamme... ikinä.... :))
Anceli kirjoitti:
Eikä me paljasteta toisiamme... ikinä.... :))
Ei, ei.
Niin alas ei vajota :DRäkätit, nyt nyt ystispystis, menet vastaamaan maarinan musa-aloitukseen, kun mie kysyin sulta siellä jotain, hopi hopi... :)
Ja kiitti, *niiaa tädille*... :)- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Räkätit, nyt nyt ystispystis, menet vastaamaan maarinan musa-aloitukseen, kun mie kysyin sulta siellä jotain, hopi hopi... :)
Ja kiitti, *niiaa tädille*... :)Ei silti tartte huutaa, en mie vielä kuuro oo :) Menenhän minä, * sormet ristissä seläntakana* ootappa kun ehin.
meeriamanda kirjoitti:
Ei silti tartte huutaa, en mie vielä kuuro oo :) Menenhän minä, * sormet ristissä seläntakana* ootappa kun ehin.
Mie meen kohta saunaan, ymmärrän kyllä ettei noinkin iäkäs ihminen kovinkaan ketterästi pysty palstalla liikkumaan. :)
Jos hän ei nyt suutu, niin sit hänel on lehmänhermot, tää on testi.... :=))- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Mie meen kohta saunaan, ymmärrän kyllä ettei noinkin iäkäs ihminen kovinkaan ketterästi pysty palstalla liikkumaan. :)
Jos hän ei nyt suutu, niin sit hänel on lehmänhermot, tää on testi.... :=))Tehtävä suoritettu, ollos huoleton murkku :)) Vielä tää mummeli erottaa hauskan irvailun, joten raaputtaa nyt itse vaan kalkkikertoimiaan siä saunassaan :D
meeriamanda kirjoitti:
Tehtävä suoritettu, ollos huoleton murkku :)) Vielä tää mummeli erottaa hauskan irvailun, joten raaputtaa nyt itse vaan kalkkikertoimiaan siä saunassaan :D
Sinä olet ihan kymppi... :)
Mie rapsutan ja sit mie laitan hunajaa, kun lauteetkin on taas pesty puhtaaksi entisistä..... :)Anceli kirjoitti:
Sinä olet ihan kymppi... :)
Mie rapsutan ja sit mie laitan hunajaa, kun lauteetkin on taas pesty puhtaaksi entisistä..... :)Mä tähän väliin pikkasen,huomasin ehtoolla et saunas voi olla allapäin kun hiki ja silmävedet sekoittuu huomaamattomasti.
Pitäskö hakee patenttia?koti-kiusattu kirjoitti:
Mä tähän väliin pikkasen,huomasin ehtoolla et saunas voi olla allapäin kun hiki ja silmävedet sekoittuu huomaamattomasti.
Pitäskö hakee patenttia?Olen itsekin huomannut tuon ilmiön, minullekin käy noin aika usein... sauna on hyvä paikka monenlaisille tunteille.
Hae patenttia, saanko provikat, kun olen saman keksinyt, edes 10 %...?Anceli kirjoitti:
Olen itsekin huomannut tuon ilmiön, minullekin käy noin aika usein... sauna on hyvä paikka monenlaisille tunteille.
Hae patenttia, saanko provikat, kun olen saman keksinyt, edes 10 %...?Sulle ainakin 50%
- Heinohelma
maukonenm kirjoitti:
Ootteko oikeesti yli kuusikymmpisiä.? Vaikutatte ihan teini-ikäsiltä.. Haluan ihan tosissani olla hyvä miehelleni. mutta kun tuntuu, että mikääm ei riitä. Pääseekö tälle palstalle alle kuusikymppiset? Hain todella apua tältä palstalta, mutta näyttää siltä, etta tämä on ihan pervojen juttu. Ettekö oikeasti usko, että mulla on itsemurha okeasti aika lähellä. Älkääkä sanoko, että hae apua,
Olen nimittäin kokeillut sitäkin.Olet oikeassa, tämä on pervojen palsta. MInäkin olen hakenut täältä apua, mutta vaan saanut juuri noita ilkeitä vastauksia. Tuntuu pahalta, vaikka nimimerkillä täällä ollaankin. Älä hyvä ihminen ajattele mitään itsemurhaa!!! Viime syksynä sain kokea miltä itsemurha tuntuu lähimmäisille. Se on kamala asia.
Jos rakastat miestäsi pidä kiinni siitä, muussa tapauksessa: Anna mennä - meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Räkätit, nyt nyt ystispystis, menet vastaamaan maarinan musa-aloitukseen, kun mie kysyin sulta siellä jotain, hopi hopi... :)
Ja kiitti, *niiaa tädille*... :)Katoppa kun joku intomieli poistatti minun viestini teille " räkäteille "... herra hyvästi hallitkoon jonsei leikkimistämme ole tullut tuntemaan!
- meeriamanda
Ei...hyvää päivää näiden juttujen kanssa. Jo on maaima kummas jamas, sanoi Tuntemattomassakin Mäkilä.
Riitu Päätalo tokaisi et kun tarpeeksi kauan elää , vielä *itunkin näkee.
Näihin mietelmiin täysin sitoudun. Näin nelosen matikkapäällä ihmettelen noit lukuja,2,5v ikäeroa,puutteessa 35v ja jos nyt oot 60v niin 25v olet alkanut taantumaan,niinkö?
Pirrejuupas kirjoitti:
No, voihan se mummoikä iskeä jo kaks vitosiinkin.:))
Sellasta se, on sitä tasasempaakin elämää ei aina oo äksöniä
Pirrejuupas kirjoitti:
No, voihan se mummoikä iskeä jo kaks vitosiinkin.:))
Mummoikä iski 45 vuotiaana, kun poistetiin kohtu ja munaarjat. Sekin oli miehen syytä, mutta se on taas eri tarina, enkä halua siitä enempää. Sain estrogeenia sen jälkeen, joten sen piti autaa vaihdevuosiin. Vastatkaa vällillä naisetkin. MISTÄ MINÄ SAAN TUKEA?
maukonenm kirjoitti:
Mummoikä iski 45 vuotiaana, kun poistetiin kohtu ja munaarjat. Sekin oli miehen syytä, mutta se on taas eri tarina, enkä halua siitä enempää. Sain estrogeenia sen jälkeen, joten sen piti autaa vaihdevuosiin. Vastatkaa vällillä naisetkin. MISTÄ MINÄ SAAN TUKEA?
Miksei akkamainen ukko kelpaa?
maukonenm kirjoitti:
Siis et halua eroa etkä seksiä, laita ukkosi kylille :)
- meeriamanda
maukonenm kirjoitti:
Sinulle ihan varmasti sanottiin jo sairaalassa mihin voit jutella jos ahdistaa. Ompa uskomatonta et nyt vasta heräsit kyseleen?
Tilaa aika psykiatrilta.
- kaiken kokenu,,
jos on oma aviomies ja terve niin taatusti jokapäivä on seksiä.
ehdottomasti on oikeus erota jos 35 vuotta on kärsiny seksin puutteesta, kumma kun yleensä on niinkauan sietäny avioliittoa.- ´´´´´´´´
Kaipa siinä on ollut hyvätkin puolensa. Ketään ei pakolla pidetä.
- orkkutorkku
maukonenm kirjoitti:
Sinäkin alle kuusikymppien. Et tiedä mitään tämän ikäisen naisen haluista ja toiveista..
Olen nainen kuuskytviis ja vasta eilispäivänä tarkemmin sanoen aamulla sain tosi hyvät orkut. Sitä vanhaa lajia ei mitään omatekosia. Asioiden näin ollen en oikein osaa asettua asemaasi. Anteeksi.
- pärttyli´´00000
Selvisikö Maukoskan seksiongelmat?
- ohjettapa tuosta
Pihtari akat ovat jotensakin varmaan traumaattisia kokeneita.
Sellaiset jotka makaa kuin livekalat, niin ei jaksa kiinnostaa enää vanhempaakaan miestä.
Nuorempana varmaan kiimoissan polki, mutta takuulla syrjähyppyjä tehden.
Heität itses alasti, ja sanot, että teehän nyt ihan mitä haluut, niin sytyt takuulla itsekkin.Mitä varten otit koko ukon jos et kiimaa koe?
ei muuta kuin mulkku käten, ja sano, että nyt sitten pidetään tämäkin epeli vahuusvirkkuna.
Kyllä ne pyykitkin sitten peseyty ja siliää siinä siivussa, kuten siivoukset tulee hoidettua oikein porukalla.
No niin mars siitä saunan lämmitykseen ja pari paukkua sen jälkeen, jos viinaa ylensäkään käyttää.
Pirullisenkin akan sietää paremmin kuin pihtarin, luulen minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874