netti toimimaan läppärissä (sim-kortti)

jjjjjjjj

Miten saan netin toimimaan, kun ei tapahdu mitään vaikka olen asentanut sim-kortin kannettavan akun alla olevaan paikkaan. Olen alunperin käyttänyt nettitikkua, mutta koska tämän viestin kirjoittamiseen meni puolituntia, niin yritän testata johtuuko hitaus nettitikun viasta. Netti on ollut vajaa pari viikkoa normaalia hitaampi. Tänään illalla on viimeinen mahdollisuus katsoa yle areenan Murhan Jäljet, joten tulee hieman kiire.

alkutiedot:
windows7
soneran nettitikku
firman, kone, joten ei ole järjestelmänvalvojan oikeuksia

13

11612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki eräs

Auttaako jos sammutat kannettavan, otat läppärin akun irti ja SIM-kortin hetkeksi irti pohjasta ja laitat ne takaisin kiinni ja käynnistät Windwosin.

• jjjjjjjjjjjjjjjj

on kokeiltu jo riittävän monta kertaa

• Eki eräs

Onko se läppärin sisäinen mokkula toiminut kuitenkin sinulla aikaisemmin, jos on niin millä tavalla se ei nyt enää sit toimi? Olet siis käyttänyt sitä sisäistä mokkulaa joskus?

• jjjjjjjj
        Eki eräs kirjoitti:

Onko se läppärin sisäinen mokkula toiminut kuitenkin sinulla aikaisemmin, jos on niin millä tavalla se ei nyt enää sit toimi? Olet siis käyttänyt sitä sisäistä mokkulaa joskus?

en ole sisäistä sim-kortti paikkaa käyttänyt vielä kertaakaan, vaan olen yleensä käyttänyt mokkulaa kotikoneessa tai kannettavassa. Mutta nyt haluan testata toimiiko paremmin sisäisellä mokkulalla.

Sitä en tiedä tarvitseeko sisäinen mokkula samanlaisen eCan Connect ohjelman kun tämä ulkoinen mokkula, vai toimiiko samalla ohjelmalla tai ilman tätä ohjelmaa.

• murhan jäljet rules
        jjjjjjjj kirjoitti:

en ole sisäistä sim-kortti paikkaa käyttänyt vielä kertaakaan, vaan olen yleensä käyttänyt mokkulaa kotikoneessa tai kannettavassa. Mutta nyt haluan testata toimiiko paremmin sisäisellä mokkulalla.

Sitä en tiedä tarvitseeko sisäinen mokkula samanlaisen eCan Connect ohjelman kun tämä ulkoinen mokkula, vai toimiiko samalla ohjelmalla tai ilman tätä ohjelmaa.

koneena on HP:n EliteBook 8460p

joka jäi sanomatta

• mokaula

Kokeiles kiikuttaa läppäriä mokkulaa johonkin toiseen paikkaan asunnossa.
      Minullakin on mokkula n. metrisen USB-piuhan päässä, jossa se toimii.
      Läppärissä kiinni ollessaan ei vaan toimi.

• kyllä

tarvit ohjelman,ei se pelkällä simillä mee,itellä hp 4320s ja ohjelmalla
      uCAN ® Connectla en tosin muista mistä latasin(olisiko ollut peräti koneella)mutta hyvin toimiva

• iooioopop

mulla on sama (UCAN...) ohjelma asennettuna, jonka kautta ulkoinen mokkula toimii. Mutta kyseinen ohjelma ei tunnista sisäistä sim-korttia. Voisikohan ulkoisessa mokkulassa olla muistissa (usb-muisti) ohjelma, joka pitää erikseen asentaa kannettavalle.

• Rr
        iooioopop kirjoitti:

mulla on sama (UCAN...) ohjelma asennettuna, jonka kautta ulkoinen mokkula toimii. Mutta kyseinen ohjelma ei tunnista sisäistä sim-korttia. Voisikohan ulkoisessa mokkulassa olla muistissa (usb-muisti) ohjelma, joka pitää erikseen asentaa kannettavalle.

Oletko absoluuttisen varma, että koneessasi on sisäinen mokkula? Sim-korttipaikka siellä on totta kai optiona, muttei välttämättä laisinkaan asennettua mokkulaa.

-Rr

• tuononkkk
        Rr kirjoitti:

Oletko absoluuttisen varma, että koneessasi on sisäinen mokkula? Sim-korttipaikka siellä on totta kai optiona, muttei välttämättä laisinkaan asennettua mokkulaa.

-Rr

otin mokkulan sim kortin pois ja asensin sen kannettavaan. Tämän viestin kirjoitin kännykällä kun sekin toimii nopeammin kuin ...

• Rr
        tuononkkk kirjoitti:

otin mokkulan sim kortin pois ja asensin sen kannettavaan. Tämän viestin kirjoitin kännykällä kun sekin toimii nopeammin kuin ...

Et nyt varsinaisesti kysymykseeni vastannut, mutta tarkistapa laitehallinnasta, löytyykö sisäiseen mokkulaan mitään viittauksia. Jollei, niin sitä ei ole tai sen ajuriohjelmisto puuttuu.

Kummassakaan edellä mainituista et pysty hyödyntämään sisäistä sim-korttipaikkaa.

-Rr

• kloonnbacca
        Rr kirjoitti:

Et nyt varsinaisesti kysymykseeni vastannut, mutta tarkistapa laitehallinnasta, löytyykö sisäiseen mokkulaan mitään viittauksia. Jollei, niin sitä ei ole tai sen ajuriohjelmisto puuttuu.

Kummassakaan edellä mainituista et pysty hyödyntämään sisäistä sim-korttipaikkaa.

-Rr

ok, pyydän helpparia asentamaan ajurit/laittamaan toiminta kuntoon ensi viikolla. Viimeeksi kun pyysin helparia asentamaan ucan ohjelman niin tyyppi ihmetteli miksen käytä sisäistä korttipaikkaa, mutta varmaan siihenkin pitää ajurit asentaa

• Pullakka

Itselläni HP EB 8460p, sain sim-korttiyhteyden toimimaan käyttämällä HP Connection Manageria ilman sen kummempia asenteluja. Yhteys kylläkin pätkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      163
      7220
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2638
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1928
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1461
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1355
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1149
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1137
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      51
      1117
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1113
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1017
    Aihe