Juu elikkäs laitoin tuon MSE:n täyden tarkistuksen ja 5h jälkeen kone ilmoitti 6 vakavaa uhkaa:
-TrojanDownloader:ASX/Wimad.CN
-TrojanClicker:ASX/Wimad.gen!I
-Exploit:Java/CVE-2008-5353.HN
-Exploit:Java/CVE-2008-5353.DB
-TrojanDownloader:ASX/Wimad.CH
-Exploit:Java/CVE-2008-5353.KE
Eli kysymys olisi: Mitä nuo nyt tarkoittavat?
Mää ne poistin kun en muutakaan tienny että mitä tekisin...
Mitä nämä virukset ovat???
TietoTeknikko
2
237
Vastaukset
On mahdollista että sinulla on olleet nuo haittaohjelmat ainoastaan selaimen välimuistissa. "Exploit: " alkuiset viittaavat siihen sunntaan.
Ne Exploitit ovat vaarattomia jos sinulla on ollut java päivitettynä tai ei ole ollut javaa lainkaan asennettuna kun olet eksynyt sivulle jolla on olleet nuo örkit.
Noitten poistaminen oli tietenkin ihan oikea ratkaisu ja en usko että sinun tarvitsee murehtia tätä asiaa tämän enempää.- TietoTeknikko
Kiitoksia, sinun tänne toivoinkin vastaavan, kun vaikutat aivan asiantuntijalta :) Hyvä ettei mitään hätää sitten olekaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741