Miksi ei kameraa ollenkaan?

ei kameraa.......

Nopeinta ja halvinta on käyttää internettiä kuvien "ottoon". Jos haluaa vaikka sudesta kuvan, niin mieleinen kuva löytyy alle sekunnin, menemättä mihinkään kytispaikalle ollenkaan. Sama juttu vaikka omasta talosta, kuva löytyy, ja saa ehkä valita sopivaa kuvakulmaakin, ja tämä kaikki sohvalla istuen. Ja jos haluaa sukulaistytöstä kuvia, niitä on sähköposti tupaten täynnä, vanhemmille annetun vinkin jälkeen. Mitä kuvaa on mahdoton saada ilman kameraa vain nettiä käyttämällä, en kyllä keksi.

4

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu siitä mitä haluat kuviltasi, nettikuvat ovat yleisimmin varsin vaatimattomia erottelultaan joten niiden käyttöarvo on huono/pieni. Lisäksi käyttäessäsi muiden kuvia olet sidottu tekijänoikeuksiin etkä voi käyttää niitä omien halujesi mukaan jos se halu on muuta kuin omalta putkelta tuijottelua.

      Osa tai jopa suuri osa valokuvauksen ilosta/tunnelmasta juontaa siihen onnistumiseen kun onnistuu saamaan kuvan jota on vaikka tuntikausia kyttäillyt, olkoon se sitten vaikka varpunen tai maisema tietyssä valossa. Kohdehan voi olla mitä hyvänsä muurahaisen ja tuomiokirkon väliltä jos isot kohteen unohdetaan.

      Valokuvaus on myös hyvä syy matkailuun, se antaa enemmän kuin etelänmatkat jonkun seurueen mukana, siinä kun saa ihka ite päättää missä konttaa kuvaamassa tai mihin torniin kiipeää laajempia maisemia varten. Olen itse kierrellyt Eurooppaa juuri noissa aikeissa ja hyvin on aika kulunut, paljon on nähty ja koettu noilla matkoilla. Sellainen 4 viikkoa on oikeastaan minimi aika tuollaiselle turneelle.

    • sohvaperuna

      internettiä kuvien "ottoon" … alle sekunnin

      Mä tarvisin huomiseksi hyvän kuvan anopistani.
      Voisitko neuvoa miten löydän sen netistä.
      Muuten joudun kuvaamaan kännykällä ja sitten tulee ilta sanan ääressä.

    • en tarvi kameraa....

      Minähän kysyinkin että mitä kuvaa ei netistä saa eikä löydy, ja ainoa onkin justiinsa tuo anoppi, enkä tiedä onko vahinko kovinkaan suuri kun sitä ei ole saatavilla. Kokeilitko ollenkaan haulla "anoppi" jos vaikka löytyski?

    • Tarvitsen kameran.

      Jos et tarvitse kameraa ja pärjäät Kuukkelilla, älä osta kameraa. Ei siitä tarvitse tänne tulla sanomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe