riidellessä? Mitä haukkumanimiä sinusta käytetään? Mitä haukkumanimeä et sietäisi?
Mitä haukkumanimiä käytätte suhteessa
37
7881
Vastaukset
- Imuri t
Jäätelönimijä olis aika paha. Sitä en sietäisi.
- ap.
Lisäkysymys: miten haukuttu suhtautuu näihin haukkumanimiin? Miten itse?
- Helpotus ..
Tulee tosipahamieli, mutta se helpottuu eemi letkua.
Annan anteeksi. Uh. Ei oikein mitenkään tai lopettaa usein nalkuttamisen tai tyhmät jutut hetken päästä, eli tavallaan on tehokas haukkumanimi.
En mitenkään. Liian käytetty toi emäntä jo. Menee toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Sais keksiä uusia.
- xena-täti
lotkopilluksi:(
- Proud ketju
Isolla naisella täytyy olla iso.
Ole ylpeä.
Kukkahattutäti ja bimbo. K-hattutäti, jos mulle nalkutetaan ja bimbo, jos toinen ei tajua millään jotain juttua, johon riita liittyy.
Musta käytetään haukkumasanaa emäntä tilanteissa, joissa olen anti-emäntä: "meidän emäntä on taas jättänyt kattilat pesemättä ruuan laiton jälkeen", "meidän emäntä ei kastele kukkia kuin kerran kuukaudessa".
En sietäisi tollaisia horatsu-tyyppisiä sanoja hetkeäkään. Eron paikka olis. Yhessä suhteessa sain sairaalloisen mustasukkaiselta kuulla sen tyyppisiä riittävästi. Se kiintiö on täynnä.- hyvältätuntuu
Siis mies olettaa, että nuolet kattilat puhtaaksi.
Sika. - Mitä järkeä olla
missään suhteessa jos on valmis aina vain eroamaan?
- horatsu
Mitä järkeä olla kirjoitti:
"missään suhteessa jos on valmis aina vain eroamaan?"'
-Pettele ---joittamaan ----naisia lause---
100nan CP-vaja... Mitä järkeä olla kirjoitti:
No tuota, jos on lapsia, niin olisiko sinusta lapsille hyväksi, jos kotona ihmisen huoritellaan joitain ihmisiä, vieläpä omaa äitiä.? Paljon onnellisempi lapsi olisi silloin kodissa, jossa olisi vain yksi vanhempi, joka ei huorittelisi.
Mutta tämä on vain hypoteettista pohdintaa. En tekisi lapsia ihmisen kanssa, joka olisi ns. huorittelija.yybee kirjoitti:
No tuota, jos on lapsia, niin olisiko sinusta lapsille hyväksi, jos kotona ihmisen huoritellaan joitain ihmisiä, vieläpä omaa äitiä.? Paljon onnellisempi lapsi olisi silloin kodissa, jossa olisi vain yksi vanhempi, joka ei huorittelisi.
Mutta tämä on vain hypoteettista pohdintaa. En tekisi lapsia ihmisen kanssa, joka olisi ns. huorittelija.Mistä toi ihmisen-sana tonne ponnahti.. :o
- ja tehoaa
Huorittelu on varmaan tosi yleistä.
- En mitenkään
Olen sen verran fiksu etten hauku mitenkään tyttöystävääni. En ole koskaan haukkunut ja minusta se on säälittävää alka huorittelemaan jos on riitaa. Baareissa näkee yleenä kun miehet huoritttelee naisiaan ja oikeesti tulee paha mieli niiden naisten puolesta. Varsinkin jos mies alkaa jostain mitättömästä asiasta haukkumaan. Ei me tyttöystävän kanssa edes pahemmin riidellä ja kunnioitan toisen milipidettä joka asiassa vaikka en oleisi jostain samaa mieltä.
- Nasduck
Joo siis nää on ihan kauheita juttuja nää... heitot.
Siis mulla kilahtaa heti jos joku kehaisee mua jostakin asiasta, siis mistä vain. Mä jotenkin pidän puhujaa arvostelukyvyttömänä ja siten täysin hakoteillä hiihtelevänä arkkijeesustelijana.
Kovin ikävää, mutta totta. En käytä
"pikkukulta", "hirvittävän söpö"
- !1#¤%&/(
Törkeintä on sanoa dazumaiseksi
- .
Ei ole tapana riidellä eikä nimitellä.
- laardimies
Tehokkainta naiselle on olla vain hiljaa ja olla huomamattakaan rähjäävää naista, vaikka eukko kaulimella päähän hakkaamalla
yrittää saada huomota--pullaveitsikin pitää napata naiselta kuin äämää ei olisi lainkaan-------naapureillaon inhottava tapa soittaa sinitakkiset Matti ja Teppo paikalle-----ne vievät rähjäävän Martan putkaan
eipä tuota yleensä tuu nimiteltyä, muuten vaan räjähdeltyä mutta tuotatuota.. ei mun mielestä sillä niin väliä mitä sanoo vaan miten, jos jotain on sanonu niin se on vaan tyyliin joku voi v*tun tyhymä tms. eikä siitäkään oo kyllä pidetty.
huoralehmittely on aina se perus, varsinki näiltä mustistyyppisiltä, pisteet laskee heti vaikkei erityisemmin enää loukkaiskaan mutta iteppä siinä kuoppaa itelleen kaivaa joka kerralla, turha sitte enää myöhemmin alkaa perässä hiihtään jos toinen saanu tarpeekseen. sitte myös se tosiaan jos joku sanoo nalkuttajaksi muttei nää sitä pirun syytä minkä takia sille nalkutetaan, tosi raivostuttavaa, vois itekki tehä asialle jotain eikä vaan lisätä pökköä pesään morkkaamalla.
ja yybee, meillä ainaki täälläpäin tuo emäntä -sana on ihan yleinen ;) ihan kiva.- zisel
Käytän varmaan kaikkia mahdollisia ja kyllä itsekkin olen kuullut ne kaikki (huora, lutka, idiootti, kusipää, narttu, ämmä... jne). Eniten mut sai hiiltymään kun eräs mies keksi haukkua mua "vitun lumpuksi". Se sana "lumppu" oli jotenkin niiiiin alistava jotenkin. Älkää suotta kaivako kynää ja paperia esiin, ei se muhun enää satu. Jos sattuis niin en kertois.
Sen mä olen ainakin huomannut ettei kannata alkaa suutuspäissään lyömään liikaa vyönalle miestä ellei halua että tulee nenä kipeeks tai että menee paikka remonttiin. Vyönalle lyömisellä en tarkota- zisel
Siis vyönalle lyömisellä en tarkota sitä että käyttäisin aiemmin kerrottua asiaa henkilöä vastaan (sillonhan kerjään ihan aiheesta verta nenästäni) vaan että ihan kirjaimellisesti lyö vyön alle.
Painoin näköjään vahingossa lähetä-nappia äsken kesken kaiken. - mä vain+
zisel kirjoitti:
Siis vyönalle lyömisellä en tarkota sitä että käyttäisin aiemmin kerrottua asiaa henkilöä vastaan (sillonhan kerjään ihan aiheesta verta nenästäni) vaan että ihan kirjaimellisesti lyö vyön alle.
Painoin näköjään vahingossa lähetä-nappia äsken kesken kaiken.olen kuullut, että olen maailman rumin nainen, tyhmä kuin saapas,että en ole muuta kuin huora, en ymmärrä miehen puheita.
miehiä olen nimittämyt poikahuoraksi,ääliöksi, huorien pillun nuolijaksi, olen vähätellyt,mitätöinyt ja vetänyt turpaan joten eiköhän me olla tasoissa ukkojen kanssa - kookpkok
mä vain+ kirjoitti:
olen kuullut, että olen maailman rumin nainen, tyhmä kuin saapas,että en ole muuta kuin huora, en ymmärrä miehen puheita.
miehiä olen nimittämyt poikahuoraksi,ääliöksi, huorien pillun nuolijaksi, olen vähätellyt,mitätöinyt ja vetänyt turpaan joten eiköhän me olla tasoissa ukkojen kanssaluonnehäiriöiset yhdessä kun tuollain haukutaan ja käyttäydytään. on ainakin vakka kantensa valinnu.
- Empä oo
Rakas,minun rakas,kulta ja sielunkumppani pahempia nimiä käyttäny.
M47 - kjhkjhjkh
Jos rakastaa, ei halua loukata toista rumilla nimillä.
- Puhuminen on hopeaa
Riidoissa tulee se esiin, mitä muulloin vielä jaksamme pidätellä sisällämme.
Riita kärjistää, mutta jokainen nimittelysana sisältää totuuden siemenen. - horatsu
Miksi tuo ap. kirjoittaja on niin huora ja vihainen?
Mulla on vähän sellanen ajatus, et toista saa kahden kesken ripittää ja haukkua hyvän maun rajoissa aiheesta (huorittelu , homottelu jne. ei varmaankaan ole sitä) , mutta julkisesti toisen haukkuminen,nolaaminen, tahallaan ärsyttäminen jne. on jo vähän sellanen rajan yli menemistä. Ei siinä kellään kunnioitus säily pidemmälti..
En käyttä juuri mitään haukkumanimiä suhteessa. Ehkä olen sanonut tolleroksi tai topiksi, tai maininnut et "isi kyllä tietää" ja väittänyt sovinistiksi - en siis sanonut, vaan niin asia on otettu.
Toisaalta olen tehnyt poikkeuksen sääntöön. Kerran latelin tekstiviestinä kaikki rumimmat sanat jotka tiesin. Soitinpa vielä puhelun ja solkkasin suustani kaikken halvimmat solvaukset jotka olin oppinut elokuvista ja oikeasta elämästä.
Olin tosi pettynyt etten tehnyt vaikutusta. Myöhemmin selvisi, että vastapuolen sanattomuus olikin syvää loukkaantumista. Luulin että olin epäuskottava, koska jouduin miettimään mitä vielä rumempaa sanaa käyttäisin seuraavaksi. Ihan oikeasti tarkoitukseni oli vain loukata niin paljon kuin mahdollista. Poor me :)Luuulen, että puhetavat opitaan kotoa. Mun vanhemmat ei koskaan käyttäneet karkeaa puhekiletä tai haukkumanimityksiä toisistaan. Itse käytän kirjoituksissani jotakin alatyylistä tehosteena, mut ääneen sanominen on tosi harvinaista.
Se ei ole estänyt minua nauramasta kaikelle hölmölle. Mun ehdoton suosikki verkossa on ollut kautta aikojen Mopsin seikkailut, esim: http://www.angelfire.com/comics/mopsi/Enkelikurssi.html. Sen lisäksi pidän vanhoista Pahkasioista.
Minulla on myös ystävätär, joka onnistuu järkyttämään ympäristönsä karkealla puhekielellä. Eikä hän itse sitä aina huomaa - näyttää hienolta leidiltä, mut kun avaa suunsa pienessä huppelissa, niin hupsheijakkaa. Mun oma reaktio on niihin kaksijakoinen asioiden koomisuuden takia.
Kerrankin oltiin naistenhuoneessa ja juteltiin siitä mitä oltiin löydetty päällemme illan avec tapahtumaan, niin se huuti iloisella äänellä, et hänkin puki tällaiset huoramaiset vaatteet, kun ukot tykkää niistä! Katselin siinä muiden naisten soikioita ilmeitä ja yritin olla tyrskimättä naurusta, mut eikös se nyt suurinpiirtein sitä.. vai? :D
- Herra1974
Nyt on kyllä aloittajalla väärä lähtökohta.. Siis miksi edes alkaa suhteeseen sellaisen kanssa jota haluaa haukkua ?? Minulla ei tulisi mieleenkään haukkua vaimoani ja ei me kyllä riidelläkään. Tosin naimisissa oltu vasta n. 8 vuotta.
- n19m24
Hmm aika jännä. No ukko ei hauku muuten kuin että "idiootti", "tyhmä" ja "hölmö" - ihan syystäkin tosin. :D Joskus voisi olla sanomatta sillä tekeehän hän itsekin virheitä.
Itse haukun aika samoilla nimille mutta meillä ei huoritella taikka homotella, ei lyödä eikä uhkailla. :) - Rakastan.
Puolisoani,niin ei ole koskaan tullut mieleenikään nimitellä rakastani.
- ukkeli56
Huorapukiksi hän minua nimittelee, kun sai kerran toisen naisen päältä kiinni. Itse nimittele häntä limpyllyksi, herkkupyllyksi, syväkurkuksi jne. Tosin hän tylkkää niistä nimityksistä, mutta vain kun ollaan kahden.
- kaikesta selviää
Mieheni nimittelee minua aina riidan aikana huoraksi,lutkaksi,läskiksi,rumaksi,tyhmäksi sekä ilkkuu minulla todella arkoista asioistani,sellasten asioiden jo pelkkkä muisteleminen saa minulle aikaan pahan mielen,niin vielä pilkkaa niillä asioilla. Minä alan aina itkemään,enkä pysty enää sanomaan mitään...joskus harvoin haukun miestäni laiskaksi.
Seuraavana päivänä mieheni itkien pyytää anteeksi,että ei tarkottanu mitään pahaa ja selittelee kuinka ressaantunut hän on ja minun pitää ymmärtää häntä,ja että riidellessä ei muka tule ajatelleeksi mitä suustaan päästään.
Onneksi tälläisiä riitoja on ehkä pari kertaa vuodessa,mutta silti joka ikisestä riidasta on jäänyt rumat haavat sydämeeni,eikä ne lähde sieltä ikinä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81672- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli193796Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653