solmussa solmussa

Anonyymi-ap

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢

35

669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On.. En vaan voi kysyä.. ainakaan häneltä..

• Anonyymi

Kyllä voit. Olen ihan tavallinen ihminen. Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Jos ei muuta niin työasioista sitten. Pyydä vaikka ”työhaastatteluun” tai tarjoa jotain keksittyä työpaikkaa jos ei muuta 😉

• Anonyymi

Tuollaisia tilanteita on ihan oikeastikin tosi paljon. Tarjotaan työpaikkaa, mutta sitten sitä ei olekaan. Tilaus peruutettu. Kyllähän sinä itsekin tiedät.. Ei minua tarvitse pelätä. Osaan pitää suuni kiinni jos niin sovitaan enkä tee mitään pahaa muutenkaan. Ainoastaan hyvää 😉 Enkä ole kilpailija, olen ihan eri alallakin kuin sinä. Kauniita unia kultaseni 😘❤️

• Anonyymi

Tämä olisikin aika veikeätä meidän tilanteessa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä olisikin aika veikeätä meidän tilanteessa. 😂

Minä haaveilen juuri siitä, että voisimme työskennellä yhdessä ja siksi nähdä ja tutustua säännöllisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haaveilen juuri siitä, että voisimme työskennellä yhdessä ja siksi nähdä ja tutustua säännöllisesti.

Olisiko se periaatteessa mahdollista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä tuo kutsu haastatteluun oli hauska ajatus.

Niin minäkin. Tuota oli minulla aikomuksissa myöskin toteuttaa kun taas palaan. Kuulostaako hyvältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä tuo kutsu haastatteluun oli hauska ajatus.

Niin minäkin. Tuota oli minulla aikomuksissa myöskin toteuttaa kun taas palaan. Kuulostaako hyvältä?

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koska ollaan ihan eri alalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Hyvä. 😊

Lupaathan pitää mielessä, että olet minulle jo nyt valtavan tärkeä, enkä ikinä ajattelisi sinusta mitään huonoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. 😊

Lupaathan pitää mielessä, että olet minulle jo nyt valtavan tärkeä, enkä ikinä ajattelisi sinusta mitään huonoa?

Minä lupaan. Annatko jonkun tunnisteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. 😊

Tässä sulle vastailee nyt useampi. Tiedoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. 😊

Tämä meni J->J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä sulle vastailee nyt useampi. Tiedoksi.

Eipä tälle palstaäijälle kukaan muu ns vastaile kuin se itse itselleen, sinun huikkiessa typeryyksiä väliin. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koska ollaan ihan eri alalla.

Ainahan voi mennä työhaastatteluun vaikka olisi eri alalla eikä työpaikkaa edes olisi/ei tulisi valituksi/ei ottaisi työpaikkaa vastaan/lähtisi koeajalla/irtisanoutuisi/irtisanottaisiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan voi mennä työhaastatteluun vaikka olisi eri alalla eikä työpaikkaa edes olisi/ei tulisi valituksi/ei ottaisi työpaikkaa vastaan/lähtisi koeajalla/irtisanoutuisi/irtisanottaisiin.

Joo mutta kysyttiin olisiko realistinen skenaario, eikä meidän kohdalla ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä meni J->J

💔💔💔💔💔

• Anonyymi
        UUSI

Työskennellään täysin eri asioiden parissa. Olisi aivan tuulesta temmattu työpaikka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ite en voisi työskennellä hänen kanssaan. P*nettaisi vain koko ajan, eikä voisi keskittyä.
        SivusTa

• Anonyymi
      UUSI

Taas…

• Anonyymi
        UUSI

Haluaisitko sinä avata tätä skeemaa hieman lisää, mm mitä aiempia solmuja katsot jollakin olleen ja miten koet sen liittyvän palstaäijän aloitukseen ha aloituksiin? Kuvaile ”tilannetta” mahdollisimman tarkasti. T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Voimia! Kyllä sinä sen auki saat. Älä hätäänny. Rukoile paljon.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

🥹🥲

• Anonyymi
      UUSI

Lisää pizzaa. Kaasugrillistä. Kuulemma.
      -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Onko sinulla sellainen ajatus, että joku muu ymmärtää näistä sekavista tilityksistäsi jotain ja ottaa koppia ku koira frisbeen ilmasta? Huolestuttava ilmiö. T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla sellainen ajatus, että joku muu ymmärtää näistä sekavista tilityksistäsi jotain ja ottaa koppia ku koira frisbeen ilmasta? Huolestuttava ilmiö. T

"Pohjolan Jussi naaraamassa ilmasta frisbeetä". Siihen ei usko Erkkikään, vaikka kuinka haluisit. ;)
        -sivuluisu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Pohjolan Jussi naaraamassa ilmasta frisbeetä". Siihen ei usko Erkkikään, vaikka kuinka haluisit. ;)
        -sivuluisu

Okei. Eli sinkoat näitä virtuaalikiviä joka suuntaan, kuten olen tulkinnutkin. Palstalla esiintyvät provokaatiot ”saattaa” korreloida näiden tuota...öö aiheiden kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Eli sinkoat näitä virtuaalikiviä joka suuntaan, kuten olen tulkinnutkin. Palstalla esiintyvät provokaatiot ”saattaa” korreloida näiden tuota...öö aiheiden kanssa

Pitää varmaa jättää tähän lajiin pääosin vastailematta, ettei vahvista vahingossa härön impulsiivisia kiihtyneitä ajatuksia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää varmaa jättää tähän lajiin pääosin vastailematta, ettei vahvista vahingossa härön impulsiivisia kiihtyneitä ajatuksia

Ja osa kolme oli silvublöö

• Anonyymi
      UUSI

🙅🏻‍♀️ in the name of ❣️

• Anonyymi
      UUSI

minun tapauksessa ja monien muiden, joilla tämä on kestänyt jo vuosia vaikuttanut kaikkeen negatiivisesti, vaikuttanut aivan kaikkeen. Ei niitä solmuja avata ikinä, eikä sopua löydy mihinkään jos ratkaisuksi yritetään saada yhteistyötä ihmisten välillä jossa joko molemmat tai toinen jopa vihaa henkilöä, työtä, porukkaa elämän tyyliä tai vastaavaa. tai toimintaan mukaan joka tuhoaa, kaiken oman ja suunnitellun ja sitten saa jotain mikä ei kiinnosta, ei inspiroi ja huonontaa elämää entisestään. yleensäkään miten ihmiset pääsevät vaikuttamaan näihin, jotka eivät kuulu mitenkään asioihin, töihin tai elämään.

• Anonyymi
      UUSI

ois ihana kyllä olal sellasessa solmussa yhen kans, ettei kukkaa saa sitä auki ;)

J

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1428
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1057
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      943
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      807
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      178
      694
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      676
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe