vaan, että luettu on sitä täälläkin.
Viimeisimmät: Frimanssonin Kissa joka ei kuollut, Noo olihan se nyt sellainen :)))
ja nyt on menossa Irja Sinivaaran Sinisiin ilmoihin, ( ajanviete lukemista.)
Kirjastosta on tilauksessa: Rosa Liksom: Hytti nro 6
Katja Kettu: Kätilö
Inger Frimansson: Pahaa Pelkäämättä.
Ihanaa käydä illalla lukemaan. Usein kello on jo puoli kolme, kun maltan lopettaa ja silloin kauhistun aamu heräämistä :(((((
Ennen ukkoni määräsi, että nyt valot poikki, mutta ei enää, koska tapaus on toivoton :))
Sinne Turkuun nyt
10
173
Vastaukset
- säännöt
Keskustelu palasta ei ole kahden keskistä chattailua varten.
- outokyy
Ai, eiks Turus asu kuin yks ihminen, vai?
- örgh
outokyy kirjoitti:
Ai, eiks Turus asu kuin yks ihminen, vai?
Monien mielestä ei.
- Pakko nauraa :))))))
Ahaa sekö on heti chattailua jos pukeli lähettää terkkuja Turkuun mutta ei olleenkaan chattailua jos rouvat puutarhoittensa perukoilta kertoilevat pikkuiselle mustalle kyylle ja virtuaalisesti työskentelevälle juttuja joita voisi hyvin jakaa mesessä sähköpostitse tai vaikka kännyköimällä!
Helvetti että olet kertakaikkiset typerä otus! :)))))))))))))))))))))
- Oulu kuittaa
Kevään uutuuksista aion lukea
Lea Edwards: Juonittelevien jumalten kaupunki.
Joel Haahtela: Traumbach.
Eve Hietamies: Tarhapäivä.
Petter Sairanen: Muisti on unta
Lea Edwards on kotkalainen kirjailija.- Ja Pk-seutu vastaa
kuittaukseen. Tämän kevään tulevat luku-urakat:
- Päätalon koko tuotanto
- Jari Tervon koko tuotanto
- KimJongIlin koko tuotanto
- Maon punainen kirja
- Alfamerin kaikki auton korjauskirjat Heynesin Titanic
Kaikki alkuperäiskielillä - Pukeli.
Vai niin... Lea Edwards hoh en ole koskaan kuullutkaan. Kiva kuitenkin tietää. Juonittelevien jumaltan kaupunki ? Kotkako ?
Ei, kyllä mun täytyy tuo ehdottomasti saada käsiini :))
Kiitosta vaan ! - Anonyymi
Kirjailija Joel Haahtelaa syytetään verkkopalvelu redditissä pedofiliasta. Itselle ei kotimainen kirja ole niin tuttu, eikä kirjallisuus, harry potteria lukuunottamatta muutenkaan, mutta millaisia kirjoja hän tekee? Onko mahdollisesti ennenkin syyllistynyt vastaavaan, jossa kertoo itse näin käyneen tms?
- lukeminen kannattaa!
Luin viimeviikonloppuna Stieg Larssonin Millenium sarjan.Onneksi tässä järjestyksessä, että ensin näin leffat ja sitten vasta kirjat, koska kirjat oli niin paljon paremmat, että olisin pettyny leffoihin, jos olisin lukenut ensin kirjat.
Nyt on menossa Dostojevskin Rikos ja rangaistus, kolmatta kertaa, se on mulla vähän kuin jollekkin raamattu.- Pukeli.
Aika nopeasti luettu Millenium sarja jos ne kirjat kahlasi läpi viikonlopun aikana. Itse en siihen pystyisi.
Luin muuten Koneen ruhtinaan aikanaan ja siinä kerrottiin Pekka Herlinin palanneen uudestaan ja uudestaan Rikos ja rangaistus sivuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368